maar ik hoor jullie nog steeds door de radio heen, respect hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 15:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Lager dan afgelopen seizoen kan toch niet
Ook respect voor diegenen jaquote:Op zondag 13 mei 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar ik hoor jullie nog steeds door de radio heen, respect hoor
geen 10.000 plaatsen bij een niet-risico wedstrijdquote:Op zondag 13 mei 2007 15:34 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Er moeten altijd een paar duizenden plaatsen vrijblijven vanwege veiligheidsredenenen.![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord speelt leuk, dat betekend dat de tegengoal er zo aankomt
Oké, vandaar dat het stadion uitverkocht is al er 40.000 man zitten.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
geen 10.000 plaatsen bij een niet-risico wedstrijd![]()
Dat zou zo kut zijn hèquote:Op zondag 13 mei 2007 15:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord speelt leuk, dat betekend dat de tegengoal er zo aankomt
Veel meer dan 45.000 mogen er niet in hoor. Heeft volgens mij meer te maken met constructie van het stadion.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er bij de UEFA Cup-finale meer.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Veel meer dan 45.000 mogen er niet in hoor. Heeft volgens mij meer te maken met constructie van het stadion.
46.000quote:Op zondag 13 mei 2007 15:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er bij de UEFA Cup-finale meer.
Pardon je bedoelt 42000 mensen of 20000 ?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar kan maar zo..quote:
Het stadion heeft 50.000 plaatsen, maar je hebt gelijk hoor, 50.000 man vol mag niet vanwege de reden die ik net zei, ook bij niet-risicowedstrijden.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké, vandaar dat het stadion uitverkocht is al er 40.000 man zitten.
Waarom moet een commentator wat zeggen over personen de op de tribune zitten, een comentator doet, zoals de naam het al zegt, verslag van de wedstrijd.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jammer, dan was het een dubbelganger ofzo, want de commentator zei ook niets.
Als er zo'n opvallend figuur op de tribune zit dan zegt die commentator dat echt wel hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Waarom moet een commentator wat zeggen over personen de op de tribune zitten, een comentator doet, zoals de naam het al zegt, verslag van de wedstrijd.
Bij Ajax-Heerenveen hadden ze de hele tijd Ron B. in beeldquote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Waarom moet een commentator wat zeggen over personen de op de tribune zitten, een comentator doet, zoals de naam het al zegt, verslag van de wedstrijd.
Dan was het Lokhoff, hij stond met z'n rug naar de camera...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:43 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij waren het Bosman, Lodewijks en Lokhoff.
Crap... ik wil die wedstrijd ook zien, maar ik zit door me centjes heen na gisteravondquote:
Tele2quote:Op zondag 13 mei 2007 15:51 schreef Fetai het volgende:
[..]
Crap... ik wil die wedstrijd ook zien, maar ik zit door me centjes heen na gisteravond![]()
Ik heb planet... hè verdommequote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als je Tele2 als internetprovider hebt wel ja. Dan kun je op je TV en PC gratis kijken.
Zeg dat tegen de rest.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef RayMania het volgende:
Malibu, normaal doen vanaf nu.
Nee, alleen tegen Malibu, die gaat te ver.quote:
De 1-2 komt eraan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:05 schreef Merkie het volgende:
Beter komt de 2-1 snel.
Nee en andere doen zeer lief, yeah right......quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, alleen tegen Malibu, die gaat te ver.
Omdat hij nu een keer een fout maakt? Heb je zijn wedstrijden tegen psv en zo niet gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Drenthe valt weer eens door de mand, ik snap niet wat men daar in Rotterdam zo goed aan vindt.
Heb je hem tegen PSV niet gezien?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Drenthe valt weer eens door de mand, ik snap niet wat men daar in Rotterdam zo goed aan vindt.
Post even in Feedback alle posts die genote moeten worden dan, ik kijk ernaar uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Nee en andere doen zeer lief, yeah right......
nepscore naar mijn hartquote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef pony_pak het volgende:
Ow kut 1-2![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die Timmer een slechte keeper vind?
Nepstand=banquote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef pony_pak het volgende:
Ow kut 1-2![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vandaag staat 'ie wel aardig te keepen hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En terecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:08 schreef NickRooz het volgende:
Nou zeg maar dag tegen Sollied en Adriaanse want die komen niet als we geen Europees spelen.![]()
Ja, toen speelde die wel goed, moest ie er met kramp af. Maar daarna is ie enorm gehyped, maar ik vind dat ie dat niet echt meer waargemaakt heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat hij nu een keer een fout maakt? Heb je zijn wedstrijden tegen psv en zo niet gezien?
Je bent er wel trots op dat je dat plaatje gevonden hebt he? Al de tweede keer dit weekend dat je dit plaatje post ... grote knul hoorquote:
Intertotoquote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef denthemen het volgende:
Als feyenoord nou niet meer scoort en deze wedstrijd dus verliest, is er dan meteen geen europees voetbal? Of moeten ze tegen nog een tegenstander?
Nee zonder Europees.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef denthemen het volgende:
Als feyenoord nou niet meer scoort en deze wedstrijd dus verliest, is er dan meteen geen europees voetbal? Of moeten ze tegen nog een tegenstander?
Je bedoeld de verantwoordelijke speler voor onze uitschakeling?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef Merkie het volgende:
Hele selectie gewoon ontslaan als het zo blijft. Op Drenthe na.
Feyenoord onwaardig, zelfs ik met een Ajax hart moet dat zeggenquote:
Nope, helemaal niets .. verliezer van FCU-FCG speelt om intertoto tegen Vitesse-NEC/Sparta .. met deze stand heeft Feyenoord helemaal nietsquote:
Geen intertoto hoor, alleen als we tegen Utrecht uitgeschakeld zouden wordenquote:
Waarom alleen omdat ik op dit moment de feiten aan het licht breng?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Waar blijven de mods als je ze nodig hebt.....
Inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent er wel trots op dat je dat plaatje gevonden hebt he? Al de tweede keer dit weekend dat je dit plaatje post ... grote knul hoor![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feyenoord onwaardig, zelfs ik met een Ajax hart moet dat zeggen
Nee uitlokkende reacties typen,sukkel je weet best wel dat je hier door reacties uitlokt,waardoor je hoopt dat er een paar worden gebanned.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom alleen omdat ik op dit moment de feiten aan het licht breng?. Typerend...
Ga gewoon weg als je niks zinnigs te zeggen hebt. En doe helemáál niet zo triest van 'maar ik doe toch niks verkeerdquote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom alleen omdat ik op dit moment de feiten aan het licht breng?. Typerend...
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets .. verliezer van FCU-FCG speelt om intertoto .. met deze stand heeft Feyenoord helemaal niets
Ja, omdat hij de enige is die verder het hele seizoen goed gepresteerd heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bedoeld de verantwoordelijke speler voor onze uitschakeling?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kun je je er ook niet 'los' voor inschrijven dan?
Je kunt er ook inkomen door de fairplay..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vooral tegen Ajaxquote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, omdat hij de enige is die verder het hele seizoen goed gepresteerd heeft.
Dat is De Guzmanquote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bedoeld de verantwoordelijke speler voor onze uitschakeling?
Nope .. niet meer, dat was voor de play offs zo .. nu speel je erom, maar als de stand zo blijft dan is Feyenoord klaar ... zelfs geen Intertotoquote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef NickRooz het volgende:
Oh daar hebben BigFire de troller weer hoor.
Raymania beetje op hem letten he ?![]()
Onzin ... die eerste wedstrijd is gespeeld .. je had vandaag 90 minuten om het recht te zetten en dat laten ze naquote:
Niet dat dat niet verwacht was, daar verandert don Leo ook weinig aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope .. niet meer, dat was voor de play offs zo .. nu speel je erom, maar als de stand zo blijft dan is Feyenoord klaar ... zelfs geen Intertoto
Ja, Bosz is een typische Ajaciedquote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Malibu-06 het volgende:
-
Als de Guzman vorige week niet zo snel een rode kaart had gehad hadden we waarschijnlijk gewonnen of gelijkgespeeld.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onzin ... die eerste wedstrijd is gespeeld .. je had vandaag 90 minuten om het recht te zetten en dat laten ze na
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als de Guzman vorige week niet zo snel een rode kaart had gehad hadden we waarschijnlijk gewonnen of gelijkgespeeld.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?Misschien had FCG ook wel tegen een Feyenoord MET De Guzman gewonnen
Dat doet Bosz niet, Rob Baan dat was de man.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De manier waarop ie Feyenoord kapot maakt moet de gemiddelde Ajacied vrolijk maken ja.
Baan? Degene die heel het winnende UEFA Cup-team haalde bedoel je?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat doet Bosz niet, Rob Baan dat was de man.
Ajacieden moeten gewoon normaal doen.quote:
Haalde Baan Van Hooijdonk? Ik vind Feyenoord al sinds zijn aantreden alsmaar minder geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Baan? Degene die heel het winnende UEFA Cup-team haalde bedoel je?
Dan eerder Wotte
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajacieden Iedereen moeten gewoon normaal doen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Leo: "Het waren drie hele mooie dagen".
Hij gaat weer naar huisquote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuke match Grun-Utrecht!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
Grunn dus door.
Weg ermeequote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Malibu-06 het volgende:
1 ding is wel fijn, we kunnen helemaal op 0 beginnen nu.
Mocht ie nog wat kunnen maken van deze zieke bende, dan wordt z'n ego alleen maar meer gestreeld.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Zal Co nog gaan komen?
deden ze toch ook?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Feyenoord had achteraf zelf ontiegelijk traag moeten gaan spelen ja.
hij lijkt wel gayquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik krijg altijd weer een lach op mijn gezicht van dat accentje van Nevland..![]()
Gelukkig niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als je als ploeg zoveel doelpunten tegen krijgt is dat niet alleen de schuld van de verdedigers...quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je als ploeg zoveel doelpunten tegen krijgt is dat niet alleen de schuld van de verdedigers...
Absoluut geen puntenpakker dit seizoen (behalve misschien tegen AZ).
Laat maar doen jaquote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
'I believe i can fly back next season to Groningen'
Lekker boeiend, als je geen greintje voetbal-kwaliteit hebt, heb je ook niets aan die mentaliteit.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij had toch de mentaliteit van Feyenoord?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:59 schreef Prosac het volgende:
Buijs mag blijven in Rotterdam, we hoeven geen spelers van mindere clubs![]()
Dat had ie wel eerder mogen bedenken..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Ah Venomsnake waarom nou?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat had ie wel eerder mogen bedenken..
Veel plezier in Rotterdam Danny..
Tja, Feyenoord was zijn droomclub.quote:
Is dat verrassend dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:09 schreef appelsientje het volgende:
En ik kom net thuis... dus geen Feyenoord in Europa dit jaar.
Dat zal het altijd zijn ja.quote:
Nou verrassend misschien niet echt... Maar toch Feyenoord niet in Europa dat is opzich wel bijzonder (ff de schorsingen buiten gelaten)quote:
nee hoor, terecht juist. van Loo gehinderd door Bahia bal losgelaten binnen doelgebied (=bescherming) en Charisteas tikte daarna eenvoudig binnen, maar terecht afgekeurd dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:51 schreef Erasmusch het volgende:
Was er een goal onterecht afgekeurd?
OK op langs de lijn zeiden ze wat andersquote:Op zondag 13 mei 2007 17:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee hoor, terecht juist. van Loo gehinderd door Bahia bal losgelaten binnen doelgebied (=bescherming) en Charisteas tikte daarna eenvoudig binnen, maar terecht afgekeurd dus.
Zelfs bij Radio Rijnmond zeiden ze dat het terecht wasquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
OK op langs de lijn zeiden ze wat anders
I believen I can fly back to Groningen next season.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
I believe...quote:Op maandag 14 mei 2007 00:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
I believen I can fly back to Groningen next season.
Grammaticaal foutje
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:59 schreef Prosac het volgende:
Buijs mag blijven in Rotterdam, we hoeven geen spelers van mindere clubs![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |