nepscore naar mijn hartquote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef pony_pak het volgende:
Ow kut 1-2![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Nee.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die Timmer een slechte keeper vind?
Nepstand=banquote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef pony_pak het volgende:
Ow kut 1-2![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Vandaag staat 'ie wel aardig te keepen hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die Timmer een slechte keeper vind?
En terecht.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:08 schreef NickRooz het volgende:
Nou zeg maar dag tegen Sollied en Adriaanse want die komen niet als we geen Europees spelen.![]()
Ja, toen speelde die wel goed, moest ie er met kramp af. Maar daarna is ie enorm gehyped, maar ik vind dat ie dat niet echt meer waargemaakt heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat hij nu een keer een fout maakt? Heb je zijn wedstrijden tegen psv en zo niet gezien?
Je bent er wel trots op dat je dat plaatje gevonden hebt he? Al de tweede keer dit weekend dat je dit plaatje post ... grote knul hoorquote:
Intertotoquote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef denthemen het volgende:
Als feyenoord nou niet meer scoort en deze wedstrijd dus verliest, is er dan meteen geen europees voetbal? Of moeten ze tegen nog een tegenstander?
Nee zonder Europees.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef denthemen het volgende:
Als feyenoord nou niet meer scoort en deze wedstrijd dus verliest, is er dan meteen geen europees voetbal? Of moeten ze tegen nog een tegenstander?
Je bedoeld de verantwoordelijke speler voor onze uitschakeling?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef Merkie het volgende:
Hele selectie gewoon ontslaan als het zo blijft. Op Drenthe na.
Feyenoord onwaardig, zelfs ik met een Ajax hart moet dat zeggenquote:
Nope, helemaal niets .. verliezer van FCU-FCG speelt om intertoto tegen Vitesse-NEC/Sparta .. met deze stand heeft Feyenoord helemaal nietsquote:
Geen intertoto hoor, alleen als we tegen Utrecht uitgeschakeld zouden wordenquote:
Waarom alleen omdat ik op dit moment de feiten aan het licht breng?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:10 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Waar blijven de mods als je ze nodig hebt.....
Inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je bent er wel trots op dat je dat plaatje gevonden hebt he? Al de tweede keer dit weekend dat je dit plaatje post ... grote knul hoor![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feyenoord onwaardig, zelfs ik met een Ajax hart moet dat zeggen
Nee uitlokkende reacties typen,sukkel je weet best wel dat je hier door reacties uitlokt,waardoor je hoopt dat er een paar worden gebanned.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom alleen omdat ik op dit moment de feiten aan het licht breng?. Typerend...
Ga gewoon weg als je niks zinnigs te zeggen hebt. En doe helemáál niet zo triest van 'maar ik doe toch niks verkeerdquote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom alleen omdat ik op dit moment de feiten aan het licht breng?. Typerend...
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets .. verliezer van FCU-FCG speelt om intertoto .. met deze stand heeft Feyenoord helemaal niets
Ja, omdat hij de enige is die verder het hele seizoen goed gepresteerd heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bedoeld de verantwoordelijke speler voor onze uitschakeling?
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kun je je er ook niet 'los' voor inschrijven dan?
Je kunt er ook inkomen door de fairplay..quote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Vooral tegen Ajaxquote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, omdat hij de enige is die verder het hele seizoen goed gepresteerd heeft.
Dat is De Guzmanquote:Op zondag 13 mei 2007 16:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je bedoeld de verantwoordelijke speler voor onze uitschakeling?
Nope .. niet meer, dat was voor de play offs zo .. nu speel je erom, maar als de stand zo blijft dan is Feyenoord klaar ... zelfs geen Intertotoquote:Op zondag 13 mei 2007 16:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:09 schreef NickRooz het volgende:
Oh daar hebben BigFire de troller weer hoor.
Raymania beetje op hem letten he ?![]()
Onzin ... die eerste wedstrijd is gespeeld .. je had vandaag 90 minuten om het recht te zetten en dat laten ze naquote:
Niet dat dat niet verwacht was, daar verandert don Leo ook weinig aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope .. niet meer, dat was voor de play offs zo .. nu speel je erom, maar als de stand zo blijft dan is Feyenoord klaar ... zelfs geen Intertoto
Ja, Bosz is een typische Ajaciedquote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Malibu-06 het volgende:
-
Als de Guzman vorige week niet zo snel een rode kaart had gehad hadden we waarschijnlijk gewonnen of gelijkgespeeld.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onzin ... die eerste wedstrijd is gespeeld .. je had vandaag 90 minuten om het recht te zetten en dat laten ze na
Waar baseer je dat op?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als de Guzman vorige week niet zo snel een rode kaart had gehad hadden we waarschijnlijk gewonnen of gelijkgespeeld.
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?Misschien had FCG ook wel tegen een Feyenoord MET De Guzman gewonnen
Dat doet Bosz niet, Rob Baan dat was de man.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De manier waarop ie Feyenoord kapot maakt moet de gemiddelde Ajacied vrolijk maken ja.
Baan? Degene die heel het winnende UEFA Cup-team haalde bedoel je?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat doet Bosz niet, Rob Baan dat was de man.
Ajacieden moeten gewoon normaal doen.quote:
Haalde Baan Van Hooijdonk? Ik vind Feyenoord al sinds zijn aantreden alsmaar minder geworden.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Baan? Degene die heel het winnende UEFA Cup-team haalde bedoel je?
Dan eerder Wotte
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajacieden Iedereen moeten gewoon normaal doen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Leo: "Het waren drie hele mooie dagen".
Hij gaat weer naar huisquote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Leuke match Grun-Utrecht!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:21 schreef borisz het volgende:
Grunn dus door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |