Alsof het wat uitmaakt,als we maar doorgaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar niet meer dan dat .. zo goed is het allemaal niet
Maakt ook niet uit, resultaat teltquote:Op zondag 13 mei 2007 15:10 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt,als we maar doorgaan.![]()
Utrecht speelde gister ook niet goed.![]()
Maar soms mag 'ie wel wat meer oog hebben voor zijn medespelers....quote:Op zondag 13 mei 2007 15:13 schreef venomsnake het volgende:
Je hoort het publiek daar nerveus worden als Suarez de bal heeft.. oooooh oeehh...![]()
Hoezo? Dat is toch één van de weinige spelers die zijn niveau haalt dit jaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:12 schreef Put4 het volgende:
Timmer doet het goed vandaag, wat ik hier zo zie.. Had ik eigenlijk niet verwacht.
Dat is zacht uitgedrukt, Feyenoord staat gewoon onder druk.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:15 schreef RayMania het volgende:
Groningen komt er soms wel erg gevaarlijk uit.
haha ja, gaan ze terug spelen. Heel die kuip pissedquote:
Halve kuipquote:Op zondag 13 mei 2007 15:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
haha ja, gaan ze terug spelen. Heel die kuip pissed![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Halve kuip
Zit maar 20.000 man (vrouw) toch?
Ja ja, het trouwe legioen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Eilanden het volgende:
[..].. 2e ring gesloten ... ongeveer 22.000 toeschouwers
Sukkel.quote:
Owja, das waar ook..quote:Op zondag 13 mei 2007 15:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Halve kuip
Zit maar 20.000 man (vrouw) toch?
Zonder playoffs hadden we nu geen UEFA Cup ticket gehad, dus een beetje gare reden imho.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:24 schreef BonJovi het volgende:
Het ligt niet aan de supporter maar de play-offs
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sukkel.Tegen Groningen thuis was het nog gewoon uitverkocht hoor, maar de play-offs worden gewoon geboycot.
Tja, en dan laat je je club maar in de steek...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met trouw te maken? Gewoon veel mensen die tegen de play-offs zijn.
Ja ok dat is dan ook wel, maar ik bedoel play-offs zijn over het algemeen kut. Want liever dat je 1 jaar geen Uefa cup speelt en dan volgende jaren gewoon normaal Uefa kan spelen zonder die kut play-offsquote:Op zondag 13 mei 2007 15:25 schreef Fetai het volgende:
[..]
Zonder playoffs hadden we nu geen UEFA Cup ticket gehad, dus een beetje gare reden imho.
Is ook bij Ajaxquote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[..]
Tja, en dan laat je je club maar in de steek...
Was het vorig jaar in de play offs tegen Ajax ook zo leeg? Zoja, dan heb ik niets gezegd hoor...
Met 50.000 man er gaan zitten heeft geen zin natuurlijk, die play-offs blijven dan juist bestaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[..]
Ja.quote:Was het vorig jaar in de play offs tegen Ajax ook zo leeg? Zoja, dan heb ik niets gezegd hoor...
Vorig jaar zaten er 35000 toeschouwers bij Feyenoord - Ajax tijdens de play offsquote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef The_Verve het volgende:
[..]
[..]
Was het vorig jaar in de play offs tegen Ajax ook zo leeg? Zoja, dan heb ik niets gezegd hoor...
Persoonlijk zie ik mijn club het liefst altijd op een Europees toernooi en maakt het me niet zoveel uit hoe, als het er maar van komt. Maar misschien dat andere mensen er daar dan anders tegen aan kijken.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok dat is dan ook wel, maar ik bedoel play-offs zijn over het algemeen kut. Want liever dat je 1 jaar geen Uefa cup speelt en dan volgende jaren gewoon normaal Uefa kan spelen zonder die kut play-offs
Heeft dus wel degelijk met tegenvallende resultaten te maken. Of makkelijk van je principes afstappen...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten er 35000 toeschouwers bij Feyenoord - Ajax tijdens de play offs
Nee puur om het feit dat het Ajax is en dat het de laatste wedstrijd van Kuyt zou zijn...quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Heeft dus wel degelijk met tegenvallende resultaten te maken. Of makkelijk van je principes afstappen...
Er moeten altijd een paar duizenden plaatsen vrijblijven vanwege veiligheidsredenenen.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Tijdens de wedstrijd tegen willem 2 zaten er ook maar 42000 man in de kuip. Zo trouw zijn ze daar echt niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |