quote:
quote:superman returns 2disc 6,99
mission impossible 3 2disc 8,99
the departed 2disc 11,99
saturn Rotterdam zuidplein
Bij de FreeRecordShop voor 14,99 en 2e halve prijs actie.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Der Untergang 3Disc S.E. ¤ 11,99 bij de MM Alexandrium
In ieder geval een stuk interessanter dan de R2NL versie!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef Professional het volgende:
Helaas geen NL subs, maar wel zeer interessant te noemen.
In Nederland hebben ze als 2e disc Clerks. bijgevoegd. Leuke deal als je beide films niet hebt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk interessanter dan de R2NL versie!
Daar staan volgens mij helemaal geen extras op....![]()
Band of brothers is bij Kruidvat 27 Euroquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Bij de Makro zijn vanaf vandaag allerhande Tin Box Sets in de aanbieding voor ¤ 39,27 per stuk (= ¤ 33 + BTW), o.a. Band of Brothersen Collections van Hitchcock, Stanley Kubrick en Charlie Chaplin.
Bij de FRS heb je volgens mij Clerks 1 en 2 in een combibox voor 9,95 (DACHT ik...)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Clerks 2 [R2UK 2disc]
EUR 7,99 bij Play!!
Temporarily out of stock. | This item will be dispatched as soon as it arrives.
Klopt. Maar dan heb je wel n kale Clerks 2.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Bij de FRS heb je volgens mij Clerks 1 en 2 in een combibox voor 9,95 (DACHT ik...)
Ik heb de Kevin Smith box gekocht en ook nog los Clerks 2, de extra's heb ik dus al in m'n verzameling... Maar wel handige info voor de Smith-fanquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan heb je wel n kale Clerks 2.
Die versie van Play is n 2-disc vol met extras...![]()
Die zit er niet tussen wel een andere film met Audrey.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef Bayswater het volgende:
Amelie natuurlijk, de beste die er tussen zit.
Zou zweren dat ik met Amelie in mijn hand stond vanmiddag, wellicht stond heel de disc vol met dat Tautou uit Amelie de hoofdrolspeelster is. À la Folie... Pas du Tout is trouwens ook een hele aardige film als die het is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die zit er niet tussen wel een andere film met Audrey.
heb die dvd ook in mijn handen gehad..staat inderdaad megagroot op dat Audrey Tautou erin speelt en dat ze bekend is van Amelie en de cover lijkt er ook echt heel erg op...zijn vast en zeker al veel mensen ingetrapt vrees ik..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou zweren dat ik met Amelie in mijn hand stond vanmiddag, wellicht stond heel de disc vol met dat Tautou uit Amelie de hoofdrolspeelster is. À la Folie... Pas du Tout is trouwens ook een hele aardige film als die het is.![]()
Ik zou maar opletten, CD-WOW heeft uitstel van betaling gevraagd en staat sinds kort te koop. Tevens zijn ze overgestapt naar een 'cash in advance' model, waarbij ze eerst afrekenen en dan pas de producten aanschaffen en opsturen. Het risico van een eventueel faillissement komt daarmee bij de koper te liggen, die wellicht betaalt voor iets dat nooit zal worden verstuurd. Alleen al om die reden zou ik voorlopig geen al te grote bestellingen meer plaatsen bij CD-WOW.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:59 schreef Katseviool het volgende:
Het CD-WOW tijdperk lijkt ten einde:
http://life.tweakers.net/(...)-miljoenenboete.html
Heb zelf nog een ¤2 kortings-coupon van hun verjaardag een tijdje geleden, dus nog snel even iets bestellen
Ik wacht ook al een eeuwigheid om mijn bestelling van Playquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef RijstNatie het volgende:
het kan aan mij liggen maar volgens mij is play.com en cd-wow tegenwoordig zo traag als dikke vette stront met het afleveren.
moest laatst miss wel 8weken wachten op een bestelling van play
ja, een dag langer is dan normaal. Niet 2 weken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:21 schreef AgentCooper het volgende:
Mijn bestellingen komen anders keurig op tijd. Overigens duurt bezorging van pakketten in de zomer sowieso vaak langer, waarschijnlijk omdat de postverwerking het met minder mensen moet doen. Is al jaren zo.
Nope. Had vorig jaar september 3 dvd`s besteld. Toen ze na 2 weken eindelijk aankwamen bleek 1 artikel verkeerd te zijn en 2 waren niet gesealed en kapot/bekrast. Heb daarna nog 6 weken moeten wachten totdat m`n replacement op kwam dagen. Toen hadden ze van 1 dvd de goede (en gesealed) gestuurd en van de andere hadden ze gewoon weer een ongesealede gestuurd. Volgens mij was het zelfs precies dezelfde dvd als dat ik naar hen had terug gestuurdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef Tokus het volgende:
hm, ik ben dus niet de enige bij wie er iets erg laat is van Play.
Twee weken is inderdaad wat lang, maar een week vertraging is in deze periode zeker niet vreemd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, een dag langer is dan normaal. Niet 2 weken.
en toch kreeg ik een ander pakketje uit de UK in 5 dagen thuis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Twee weken is inderdaad wat lang, maar een week vertraging is in deze periode zeker niet vreemd.
Tja, zulke fouten kunnen altijd voorkomen. Een troost: je hebt er geen maand op hoeven wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
en toch kreeg ik een ander pakketje uit de UK in 5 dagen thuis.
aanstaande vrijdag is het een maand. En nee, ik heb 'm nog steeds niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:40 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Een troost: je hebt er geen maand op hoeven wachten
Kreeg gisteren toevallig een verzend mailtje van m`n bestelling voor The Simpsons seizoen 3. Besteld op de 30e, gisteren verzonden. Het duurde ff, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:08 schreef Professional het volgende:
Ik wacht ook nog altijd op mijn bestelling van CD-Wow. Zijn nu 2 weken voorbij, en nog bericht gehad.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik wacht al 7 weken op 2 DVD's van Play... wat een ballenbedrijf is dat geworden!
ik ben vaste klant en heb niks gehad..even een mail sturen dat ik beledigd benquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:17 schreef Katseviool het volgende:
Nou, net weer een mailtje dat CD-WOW onder nieuwe eigenaren weer terug is!
Met daarbij 3 x ¤2 aan bonnen voor de vaste klanten
Ook geen gehadquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ben vaste klant en heb niks gehad..even een mail sturen dat ik beledigd ben
Vorige week S5 en S6 gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:50 schreef PimD het volgende:
Simpsons seizoenen voor 20 euro bij V&D
Vanmiddag S5-S9 gehaald
Ben al een tijdje opzoek naar Persona. Is echt nergens te vindenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef Doff het volgende:
Die films van Ingmar Bergman liggen allemaal bij de Van leest voor 9,99, ipv 14,99 bij veel andere zaken. En de tweede is ook nog voor de halve prijs.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:37 schreef Slappy het volgende:
Simpsons seizoenen 20 Euro bij Mediamarkt en bij V&d ook volgens mij.
Dankequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:42 schreef Doff het volgende:
Jawel joh, die ligt er oiok gewoon tussen. Bovendien is die gemakkelijk op internet te bestellen.
Bijvoorbeeld hier, maar daar is die dus iets duurder.
Inmiddels wacht ik al 12 (!!!!) weken op At Close Range... ik ben wel uitgekeken op Play!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik wacht al 7 weken op 2 DVD's van Play... wat een ballenbedrijf is dat geworden!
Seizoen 10 van de Simpsons is toch niet het hoofd van Bart? Zoja, dan moet ik er achteraan!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb seizoen 10 gehaald voor 20 euro, vet relax
quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef RijstNatie het volgende:
Serenity 2disc voor 8,99 bij de Media markt.
Heb gehoord dat het een goeie film is, imdb score 8.0 iemand al gezien??
The illusionist in de 3 voor 2 actie bij FRS
Welke 2 eurobonnen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:35 schreef Katseviool het volgende:
24-uurs aanbieding bij CD-WOW!
Zo zijn de 2-disc versies van
Children of Men
V-for-Vendetta
King Kong
Poseidon
Tomb Raider collection
Alexander
¤6.99
Daarnaast diverse seizoensboxen als Soprano's voor ¤19.99
...en nog veel meer!
helemaal mooi dat ze ons vorige week nog even die 3 x ¤2 vouchers hebben gestuurd
Ben je niet lid van de nieuwsbrief? ontvang je met regelmaat kortingsbonnen en houden ze je op de hoogte van de laatste actiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:15 schreef Professional het volgende:
[..]
Welke 2 eurobonnen?
Heb helemaal niks gekregen, wat een schande!
Om er nou helemaal speciaal voor naar Pieren city te gaan is ook weer zo ietsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:51 schreef Professional het volgende:
Netjes.
Ik ben zaterdag toch in Maastricht, zullen we eens gaan kijken.
In de folder van vorige week stonden ook heel veel aanbiedingen.
Ik denk niet dat het aan Play ligt, maar aan die graftent van eenquote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Inmiddels wacht ik al 12 (!!!!) weken op At Close Range... ik ben wel uitgekeken op Play!
Komisch, in Leeuwarden liggen die Steelbook uitgaven voor ¤ 7,77.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers ¤ 25,- bij de MM Alexandrium en een aantal Steelbook uitgaven voor ¤ 8,88. Onder andere Kill Bill 1 & 2 en Fear and Loathing in Las Vegas.
Ik ook... en als je iets niet ontvangt doen ze volgens mij ook niet moeilijk en sturen zo een nieuwe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:26 schreef MaxPower het volgende:
Ik krijg alles van play nog steeds prima op tijd
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van korte duur zeker? Nu is het DVD £89.99
Ik bestel er niet meer. De helft van de pakjes kwamen niet aan de laatste paar keren. Ze doen niet moeilijk, maar ik heb er geen zin meer in. Ik vermoed dat het iets met het Britse post te maken heeft, want nu zit ik een beetje te schijten mbt een tiental HMV.co.uk pakjes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... en als je iets niet ontvangt doen ze volgens mij ook niet moeilijk en sturen zo een nieuwe.
Ik denk dat ik er de laatste maand ongeveer 25 dvd's heb gekocht. Allemaal netjes aangekomen zonder problemen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik bestel er niet meer. De helft van de pakjes kwamen niet aan de laatste paar keren. Ze doen niet moeilijk, maar ik heb er geen zin meer in. Ik vermoed dat het iets met het Britse post te maken heeft, want nu zit ik een beetje te schijten mbt een tiental HMV.co.uk pakjes.
Misschien is het de laatste maand beter maar ik had zo'n 20 dvd's besteld en daar kwam er 10 niet aan en laatst kwam er van de 2 dvd's er maar 1 aan.quote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er de laatste maand ongeveer 25 dvd's heb gekocht. Allemaal netjes aangekomen zonder problemen.
Had anders vorige maand een email ontvangen met de nieuwste aanbiedingen, hier zat oa American Beaty bij.. dus ik bestellen, gelijk e-mail dat product niet op voorraad was.. na een 3 of 4 weken krijg ik een e-mail dat product niet leverbaar is en ze het geld hebben terug gestortquote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef Tim86 het volgende:
hmm..cd-wow is echt weer helemaal terug..Ideal betalen kan weer en had alles zelfs binnen 5 werkdagen in huis...
Nog nooit meegemaakt daar
Gisteren beide bekeken. Best aardig, wel een beetje irritant het echt open einde en wel erg chick flicky. Bij de tweede film zat ik zo'n beetje met "niet zo slap lullen en gewoon neuken". Ik kreeg er zowat een koppijn van op den duur. Zo'n pretentieus en filosofisch gezeik, maar goed ze pasten wel weer goed bij elkaar dus dat maakte het een beetje goed. Het was allemaal ook een beetje te verwachten met een overtuigd vegetarische boomknuffelaar en een vrouw als schrijver.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:58 schreef chansadres het volgende:
Before Sunrise en Before Sunset beide 5,99 per stuk bij de MediaMarkt Heerlen.
Had wel interesse in een aantal titels, echter bevat er geen enkele NL subsquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef Katseviool het volgende:
Kreeg net weer een email met aanbiedingen van ze, zitten wel een aantal leuke bij:
www.cd-wow.nl/countdown.php
Hier net zo. Ik kijk zelf liever zónder subs, maar de rest van de familie wil wel ondertiteling bij de films. Ik koop dus ook veel minder in engeland dan ik anders zou doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef Katseviool het volgende:
Nu kan ik zelf wel zonder subs doen, maar het blijft gewoon jammer aangezien bezoek of mensen die een film willen lenen deze vaak wel prefereren...
Ik had geen moment dat het begon te vervelen. Before Sunrise/Sunset zijn wat mij betreft kleine meesterwerkjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Gisteren beide bekeken. Best aardig, wel een beetje irritant het echt open einde en wel erg chick flicky. Bij de tweede film zat ik zo'n beetje met "niet zo slap lullen en gewoon neuken". Ik kreeg er zowat een koppijn van op den duur. Zo'n pretentieus en filosofisch gezeik, maar goed ze pasten wel weer goed bij elkaar dus dat maakte het een beetje goed. Het was allemaal ook een beetje te verwachten met een overtuigd vegetarische boomknuffelaar en een vrouw als schrijver.![]()
Exactemundoquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt er ook aan waar je e.e.a. voor koopt. Ik koop dvd's vooral voor mezelf, en niet voor anderen. Daarnaast is het zo dat de meesten met wie ik samen kijken, niet zo'n probleem hebben met UK subs. En degenen die dat wel hebben, die hebben dikke vette pech en gaan maar mooi zelf dvd's kopen dan.
Hoe herkenbaar! Vooral mijn ouders hebben er een handje in. Van je familie moet je het hebben, hé! Toppunt was een vriend die een dvd naar het buitenland wilt meenemen tijdens zijn vakantie!quote:Op donderdag 15 november 2007 05:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang geroepen, maar laatst heb ik me er toch voor laten lenen. Aan vijf, zes, zeven personen tegelijk dvd's uitgeleend. Daar ga ik binnenkort dus ook weer paal en perk aan stellen, want mensen schijnen niet te beseffen dat een collectie veel geld en investering kost, en dat het niet de bedoeling is dat dvd's twee maanden op hun kamer liggen zonder dat ze 'm kijken. [afbeelding].
En dan sommigen die ik ook nog het gore lef hebben om wekelijks te komen vragen of je nog iets nieuws binnen hebt [afbeelding] Sterf, kutmongool!
Een van m`n nichtjes heeft al sinds januari 2 dvd`s van me te leenquote:Op donderdag 15 november 2007 05:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang geroepen, maar laatst heb ik me er toch voor laten lenen. Aan vijf, zes, zeven personen tegelijk dvd's uitgeleend. Daar ga ik binnenkort dus ook weer paal en perk aan stellen, want mensen schijnen niet te beseffen dat een collectie veel geld en investering kost, en dat het niet de bedoeling is dat dvd's twee maanden op hun kamer liggen zonder dat ze 'm kijken..
En dan sommigen die ik ook nog het gore lef hebben om wekelijks te komen vragen of je nog iets nieuws binnen hebtSterf, kutmongool!
En nieuwe laten kopen uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef CarOnline het volgende:
Mn zusje wilde een seizoen Will & Grace van me lenen, dus ik zei: Alleen als je er voorzichtig mee bent!!
- Jaaa tuurlijk! Echt!
Fietst hier van de stoep af en laat de kartonnen dvd box zo van dr bagagedrager vallen![]()
Ohh dat kan ik écht niet uitstaan, gelukkig schaamde ze zich dood.
Mooi zo![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja met uitlenen dan minder problemen, maar ik vind het toch wat jammer als mensen een half jaar dvd's van me hebben. Leen zo'n ding gewoon om 'm binnen afzienbare tijd te kijken. Als dat er niet van komt, leen dan gewoon niet.
26 december 2008?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Tim86 het volgende:
thnx maar het heeft niet zoveel zin om de code hier te posten als hij tot maandag geldig was
Heb je nog een kortingslink?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Aardige sale bij cd-wow.
Blood Diamond $4,95 incl kortingen
Alle James Bond UE's $4,95 incl kortingen
Moet me inhouden om niet die halve tent leeg te kopen
Waar zie jij dat dan? Bij de amerikaanse cdwow kosten ze 9,95 en als je op de nederlandse cdwow klikt kosten ze 8.95. Dus geen idee waar jij dan die 4,99 vandaan haalt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Aardige sale bij cd-wow.
Alle James Bond UE's $4,95 incl kortingen
Die eerste link werkt bij mij niet. De pagina kan niet geladen worden in ieder geval. Maar misschien is dat een tijdelijke storing.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie de post boven je
Via de link kom je op 6,95 en dan nog een voucher van 2 dollar inleveren.
Hint: verwijder de www11 door www of een ander nummer.quote:Op maandag 17 december 2007 19:12 schreef Mike het volgende:
Link lijkt helaas dood te zijn.
Die fight club is geen steelbook hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:53 schreef Shogo het volgende:
Bij cdwow Fight Club 2-disc Steelbook voor ¤ 8,99 (zonder eventuele kortingen):
http://www4.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1891463&subcat=region2
Tevens zijn een paar Masters of Cinema serie DVD's in de aanbieding o.a.:
Tartuffe(9,99), shoeshine(11,99), funeral parade of roses (11,99)
En ook de Bondfilms zijn nog steeds goedkoop.
Dat laatste. Wilde die set bij de FRS vorige maand als cadeautje kopen voor m`n broer. Blijkt dat het maar een 4 disc set isquote:Op zondag 20 januari 2008 01:18 schreef Tokus het volgende:
de Alien Quadrilogy boxset, die bij Dizer nog 60 euro kost in z'n dvd-verkoop-topic, kost bij de Free Rukker Shop tegenwoordig maar 25 euro.
Of is dit een nieuwe versie van de boxset waar alleen de films in zitten, zonder extra's?
Zometeen eens ff doorneuzenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dvdoutlet heeft veel tv-series in de aanbieding![]()
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?item=combi&xa=1334
Niet alleen tv-series, nog wel meer
quote:
Bij mij niet in ieder geval..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu nog? De links + vouchers zouden toch niet meer werken, hoorde ik?
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier staat vast wel iets leuks tussen voor iemand:
http://www.paroolfilmshop.nl/acties.tpl?cart=1206564235573940&show=megaactie
Voor de wat oudere seizoenen misschien wel. Voor de wat recentere (Smallville seizoen 6, Prison Break 2) helaas niet hoor. Dat waren echt boxen die ik wel een keer wilde kopen als ze in de aanbieding zijn, en dat zijn ze nu dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Tokus het volgende:
60 euro voor een seizoen van een tvserie kan ik niet echt een aanbieding noemen. 27 euro ook niet, dat is meer een normale prijs voor de wat oudere seizoenen.
De wisselkoers daar is ongeveer 1,41, dus zeker niet zo overdreven als jij claimt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 06:09 schreef Hapertje het volgende:
En dan PLAY.com... daar mag je alleen in euro's betalen tegenwoordig. Euro's die ZIJ voor je omrekenen... en dan is de koers van de pond niet 1.23 zoals het hoort, maar ruim 2.00 euro. Wat een klotebedrijven!
De service van Play is inderdaad diep, diep triest geworden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
De wisselkoers van Play is totaal belachelijk. Dat, en de compleet waardeloze service zijn redenen dat ik er al heeeel lang niets meer koop.
Dat sowieso. Moet wel eerlijk zeggen dat de laatste 4 bestellingen die ik er de afgelopen tijd heb gedaan goed en netjes op tijd zijn aangekomen. En dat ze, ondanks die belachelijke wisselkoers, soms nog steeds goedkoper zijn dan anders (web)shops.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De service van Play is inderdaad diep, diep triest geworden.
Das een leuke.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
24, Seizoen 1, 2 en 3. ¤19,99 per seizoen.
Bij de FRS 3 seizoen halen 2 betalen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar zijn de seizoensboxen van The Simpsons het goedkoopst?
Zijn er internetwinkels waar ze goedkoper zijn dan de 25 euro bij Bol.com?
O, en ze zijn 25 euro per seizoen.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:25 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Bij de FRS 3 seizoen halen 2 betalen...
Mijn winkelwagentje? Ik zie toch echt een 'Welkom op de 5 voor 30 actiepagina' staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Professional het volgende:
Als ik op de link klik krijg ik je winkelwagentje te zien.
En ik zie geen 10 voor 50 actie, misschien kijk ik niet goed?
DVD valley is echt achterlijk duur, films die bij FRS en VL al lang voor veel minder in de aanbieding zijn kosten op DVD Valley nog 15 en 10 euroquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn winkelwagentje? Ik zie toch echt een 'Welkom op de 5 voor 30 actiepagina' staan. Misschien lukt het wel via http://www.dvdvalley.nl
.
Dan zou ik t nog steeds veel te duur vinden, een tientje voor een 2e hands DVD die misschien al tientallen mensen hebben geleend en bovendien vol met Videoland-stickers zitten. Just my 2 cents...quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef melvddonk het volgende:
In de winkel zijn ze nog veel duurder. Andere films, die wat ouder zijn, zijn 5 euro bij Videoland.
En soms zijn er aanbiedingen van 10 voor 20 euro.
Maar Wallie en In Bruges heb ik ook niet gisteren gekocht ofzo
Dat is zeker al een maand of 4 geleden.
Niet lullig bedoeld maar In Bruges is hier bij de Media Markt te krijgen voor ¤ 5,-, nieuw,ongebruikt en gesealedquote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef melvddonk het volgende:
In de winkel zijn ze nog veel duurder. Andere films, die wat ouder zijn, zijn 5 euro bij Videoland.
En soms zijn er aanbiedingen van 10 voor 20 euro.
Maar Wallie en In Bruges heb ik ook niet gisteren gekocht ofzo
Dat is zeker al een maand of 4 geleden.
van de site van de douane, over internetaankopen van buiten de EU:quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat laatste is wat mij op dit moment nog even tegenhoudt om te bestellen. Verzending is dus omgerekend zo'n vier euro, valt dus goed mee. Ik weet alleen niet precies hoe het zit met invoerrechten, zou jammer zijn als er 20 euro boete overheen komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |