Om er nou helemaal speciaal voor naar Pieren city te gaan is ook weer zo ietsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:51 schreef Professional het volgende:
Netjes.
Ik ben zaterdag toch in Maastricht, zullen we eens gaan kijken.
In de folder van vorige week stonden ook heel veel aanbiedingen.
Ik denk niet dat het aan Play ligt, maar aan die graftent van eenquote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Inmiddels wacht ik al 12 (!!!!) weken op At Close Range... ik ben wel uitgekeken op Play!
Komisch, in Leeuwarden liggen die Steelbook uitgaven voor ¤ 7,77.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Band of Brothers ¤ 25,- bij de MM Alexandrium en een aantal Steelbook uitgaven voor ¤ 8,88. Onder andere Kill Bill 1 & 2 en Fear and Loathing in Las Vegas.
Ik ook... en als je iets niet ontvangt doen ze volgens mij ook niet moeilijk en sturen zo een nieuwe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:26 schreef MaxPower het volgende:
Ik krijg alles van play nog steeds prima op tijd
quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van korte duur zeker? Nu is het DVD £89.99
Ik bestel er niet meer. De helft van de pakjes kwamen niet aan de laatste paar keren. Ze doen niet moeilijk, maar ik heb er geen zin meer in. Ik vermoed dat het iets met het Britse post te maken heeft, want nu zit ik een beetje te schijten mbt een tiental HMV.co.uk pakjes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook... en als je iets niet ontvangt doen ze volgens mij ook niet moeilijk en sturen zo een nieuwe.
Ik denk dat ik er de laatste maand ongeveer 25 dvd's heb gekocht. Allemaal netjes aangekomen zonder problemen.quote:Op zondag 11 november 2007 17:19 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik bestel er niet meer. De helft van de pakjes kwamen niet aan de laatste paar keren. Ze doen niet moeilijk, maar ik heb er geen zin meer in. Ik vermoed dat het iets met het Britse post te maken heeft, want nu zit ik een beetje te schijten mbt een tiental HMV.co.uk pakjes.
Misschien is het de laatste maand beter maar ik had zo'n 20 dvd's besteld en daar kwam er 10 niet aan en laatst kwam er van de 2 dvd's er maar 1 aan.quote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er de laatste maand ongeveer 25 dvd's heb gekocht. Allemaal netjes aangekomen zonder problemen.
Had anders vorige maand een email ontvangen met de nieuwste aanbiedingen, hier zat oa American Beaty bij.. dus ik bestellen, gelijk e-mail dat product niet op voorraad was.. na een 3 of 4 weken krijg ik een e-mail dat product niet leverbaar is en ze het geld hebben terug gestortquote:Op zondag 11 november 2007 18:29 schreef Tim86 het volgende:
hmm..cd-wow is echt weer helemaal terug..Ideal betalen kan weer en had alles zelfs binnen 5 werkdagen in huis...
Nog nooit meegemaakt daar
Gisteren beide bekeken. Best aardig, wel een beetje irritant het echt open einde en wel erg chick flicky. Bij de tweede film zat ik zo'n beetje met "niet zo slap lullen en gewoon neuken". Ik kreeg er zowat een koppijn van op den duur. Zo'n pretentieus en filosofisch gezeik, maar goed ze pasten wel weer goed bij elkaar dus dat maakte het een beetje goed. Het was allemaal ook een beetje te verwachten met een overtuigd vegetarische boomknuffelaar en een vrouw als schrijver.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:58 schreef chansadres het volgende:
Before Sunrise en Before Sunset beide 5,99 per stuk bij de MediaMarkt Heerlen.
Had wel interesse in een aantal titels, echter bevat er geen enkele NL subsquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef Katseviool het volgende:
Kreeg net weer een email met aanbiedingen van ze, zitten wel een aantal leuke bij:
www.cd-wow.nl/countdown.php
Hier net zo. Ik kijk zelf liever zónder subs, maar de rest van de familie wil wel ondertiteling bij de films. Ik koop dus ook veel minder in engeland dan ik anders zou doen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef Katseviool het volgende:
Nu kan ik zelf wel zonder subs doen, maar het blijft gewoon jammer aangezien bezoek of mensen die een film willen lenen deze vaak wel prefereren...
Ik had geen moment dat het begon te vervelen. Before Sunrise/Sunset zijn wat mij betreft kleine meesterwerkjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:25 schreef sampoo het volgende:
[..]
Gisteren beide bekeken. Best aardig, wel een beetje irritant het echt open einde en wel erg chick flicky. Bij de tweede film zat ik zo'n beetje met "niet zo slap lullen en gewoon neuken". Ik kreeg er zowat een koppijn van op den duur. Zo'n pretentieus en filosofisch gezeik, maar goed ze pasten wel weer goed bij elkaar dus dat maakte het een beetje goed. Het was allemaal ook een beetje te verwachten met een overtuigd vegetarische boomknuffelaar en een vrouw als schrijver.![]()
Exactemundoquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt er ook aan waar je e.e.a. voor koopt. Ik koop dvd's vooral voor mezelf, en niet voor anderen. Daarnaast is het zo dat de meesten met wie ik samen kijken, niet zo'n probleem hebben met UK subs. En degenen die dat wel hebben, die hebben dikke vette pech en gaan maar mooi zelf dvd's kopen dan.
Hoe herkenbaar! Vooral mijn ouders hebben er een handje in. Van je familie moet je het hebben, hé! Toppunt was een vriend die een dvd naar het buitenland wilt meenemen tijdens zijn vakantie!quote:Op donderdag 15 november 2007 05:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang geroepen, maar laatst heb ik me er toch voor laten lenen. Aan vijf, zes, zeven personen tegelijk dvd's uitgeleend. Daar ga ik binnenkort dus ook weer paal en perk aan stellen, want mensen schijnen niet te beseffen dat een collectie veel geld en investering kost, en dat het niet de bedoeling is dat dvd's twee maanden op hun kamer liggen zonder dat ze 'm kijken. [afbeelding].
En dan sommigen die ik ook nog het gore lef hebben om wekelijks te komen vragen of je nog iets nieuws binnen hebt [afbeelding] Sterf, kutmongool!
Een van m`n nichtjes heeft al sinds januari 2 dvd`s van me te leenquote:Op donderdag 15 november 2007 05:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel lang geroepen, maar laatst heb ik me er toch voor laten lenen. Aan vijf, zes, zeven personen tegelijk dvd's uitgeleend. Daar ga ik binnenkort dus ook weer paal en perk aan stellen, want mensen schijnen niet te beseffen dat een collectie veel geld en investering kost, en dat het niet de bedoeling is dat dvd's twee maanden op hun kamer liggen zonder dat ze 'm kijken..
En dan sommigen die ik ook nog het gore lef hebben om wekelijks te komen vragen of je nog iets nieuws binnen hebtSterf, kutmongool!
En nieuwe laten kopen uiteraardquote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef CarOnline het volgende:
Mn zusje wilde een seizoen Will & Grace van me lenen, dus ik zei: Alleen als je er voorzichtig mee bent!!
- Jaaa tuurlijk! Echt!
Fietst hier van de stoep af en laat de kartonnen dvd box zo van dr bagagedrager vallen![]()
Ohh dat kan ik écht niet uitstaan, gelukkig schaamde ze zich dood.
Mooi zo![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja met uitlenen dan minder problemen, maar ik vind het toch wat jammer als mensen een half jaar dvd's van me hebben. Leen zo'n ding gewoon om 'm binnen afzienbare tijd te kijken. Als dat er niet van komt, leen dan gewoon niet.
26 december 2008?quote:Op woensdag 28 november 2007 14:24 schreef Tim86 het volgende:
thnx maar het heeft niet zoveel zin om de code hier te posten als hij tot maandag geldig was
Heb je nog een kortingslink?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Aardige sale bij cd-wow.
Blood Diamond $4,95 incl kortingen
Alle James Bond UE's $4,95 incl kortingen
Moet me inhouden om niet die halve tent leeg te kopen
Waar zie jij dat dan? Bij de amerikaanse cdwow kosten ze 9,95 en als je op de nederlandse cdwow klikt kosten ze 8.95. Dus geen idee waar jij dan die 4,99 vandaan haalt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:03 schreef Mikkie het volgende:
Aardige sale bij cd-wow.
Alle James Bond UE's $4,95 incl kortingen
Die eerste link werkt bij mij niet. De pagina kan niet geladen worden in ieder geval. Maar misschien is dat een tijdelijke storing.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zie de post boven je
Via de link kom je op 6,95 en dan nog een voucher van 2 dollar inleveren.
Hint: verwijder de www11 door www of een ander nummer.quote:Op maandag 17 december 2007 19:12 schreef Mike het volgende:
Link lijkt helaas dood te zijn.
Die fight club is geen steelbook hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:53 schreef Shogo het volgende:
Bij cdwow Fight Club 2-disc Steelbook voor ¤ 8,99 (zonder eventuele kortingen):
http://www4.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=1891463&subcat=region2
Tevens zijn een paar Masters of Cinema serie DVD's in de aanbieding o.a.:
Tartuffe(9,99), shoeshine(11,99), funeral parade of roses (11,99)
En ook de Bondfilms zijn nog steeds goedkoop.
Dat laatste. Wilde die set bij de FRS vorige maand als cadeautje kopen voor m`n broer. Blijkt dat het maar een 4 disc set isquote:Op zondag 20 januari 2008 01:18 schreef Tokus het volgende:
de Alien Quadrilogy boxset, die bij Dizer nog 60 euro kost in z'n dvd-verkoop-topic, kost bij de Free Rukker Shop tegenwoordig maar 25 euro.
Of is dit een nieuwe versie van de boxset waar alleen de films in zitten, zonder extra's?
Zometeen eens ff doorneuzenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dvdoutlet heeft veel tv-series in de aanbieding![]()
http://www.dvdoutlet.nl/cgi-bin/web_store/web_store.cgi?item=combi&xa=1334
Niet alleen tv-series, nog wel meer
quote:
Bij mij niet in ieder geval..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu nog? De links + vouchers zouden toch niet meer werken, hoorde ik?
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier staat vast wel iets leuks tussen voor iemand:
http://www.paroolfilmshop.nl/acties.tpl?cart=1206564235573940&show=megaactie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |