Twee weken is inderdaad wat lang, maar een week vertraging is in deze periode zeker niet vreemd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, een dag langer is dan normaal. Niet 2 weken.
en toch kreeg ik een ander pakketje uit de UK in 5 dagen thuis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:20 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Twee weken is inderdaad wat lang, maar een week vertraging is in deze periode zeker niet vreemd.
Tja, zulke fouten kunnen altijd voorkomen. Een troost: je hebt er geen maand op hoeven wachtenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
en toch kreeg ik een ander pakketje uit de UK in 5 dagen thuis.
aanstaande vrijdag is het een maand. En nee, ik heb 'm nog steeds niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:40 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Een troost: je hebt er geen maand op hoeven wachten
Kreeg gisteren toevallig een verzend mailtje van m`n bestelling voor The Simpsons seizoen 3. Besteld op de 30e, gisteren verzonden. Het duurde ff, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:08 schreef Professional het volgende:
Ik wacht ook nog altijd op mijn bestelling van CD-Wow. Zijn nu 2 weken voorbij, en nog bericht gehad.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik wacht al 7 weken op 2 DVD's van Play... wat een ballenbedrijf is dat geworden!
ik ben vaste klant en heb niks gehad..even een mail sturen dat ik beledigd benquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:17 schreef Katseviool het volgende:
Nou, net weer een mailtje dat CD-WOW onder nieuwe eigenaren weer terug is!
Met daarbij 3 x ¤2 aan bonnen voor de vaste klanten
Ook geen gehadquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ben vaste klant en heb niks gehad..even een mail sturen dat ik beledigd ben
Vorige week S5 en S6 gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:50 schreef PimD het volgende:
Simpsons seizoenen voor 20 euro bij V&D
Vanmiddag S5-S9 gehaald
Ben al een tijdje opzoek naar Persona. Is echt nergens te vindenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:39 schreef Doff het volgende:
Die films van Ingmar Bergman liggen allemaal bij de Van leest voor 9,99, ipv 14,99 bij veel andere zaken. En de tweede is ook nog voor de halve prijs.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:37 schreef Slappy het volgende:
Simpsons seizoenen 20 Euro bij Mediamarkt en bij V&d ook volgens mij.
Dankequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:42 schreef Doff het volgende:
Jawel joh, die ligt er oiok gewoon tussen. Bovendien is die gemakkelijk op internet te bestellen.
Bijvoorbeeld hier, maar daar is die dus iets duurder.
Inmiddels wacht ik al 12 (!!!!) weken op At Close Range... ik ben wel uitgekeken op Play!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Hapertje het volgende:
Ik wacht al 7 weken op 2 DVD's van Play... wat een ballenbedrijf is dat geworden!
Seizoen 10 van de Simpsons is toch niet het hoofd van Bart? Zoja, dan moet ik er achteraan!quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:42 schreef RijstNatie het volgende:
ik heb seizoen 10 gehaald voor 20 euro, vet relax
quote:Op zondag 30 september 2007 17:39 schreef RijstNatie het volgende:
Serenity 2disc voor 8,99 bij de Media markt.
Heb gehoord dat het een goeie film is, imdb score 8.0 iemand al gezien??
The illusionist in de 3 voor 2 actie bij FRS
Welke 2 eurobonnen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:35 schreef Katseviool het volgende:
24-uurs aanbieding bij CD-WOW!
Zo zijn de 2-disc versies van
Children of Men
V-for-Vendetta
King Kong
Poseidon
Tomb Raider collection
Alexander
¤6.99
Daarnaast diverse seizoensboxen als Soprano's voor ¤19.99
...en nog veel meer!
helemaal mooi dat ze ons vorige week nog even die 3 x ¤2 vouchers hebben gestuurd
Ben je niet lid van de nieuwsbrief? ontvang je met regelmaat kortingsbonnen en houden ze je op de hoogte van de laatste actiesquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:15 schreef Professional het volgende:
[..]
Welke 2 eurobonnen?
Heb helemaal niks gekregen, wat een schande!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |