quote:
quote:superman returns 2disc 6,99
mission impossible 3 2disc 8,99
the departed 2disc 11,99
saturn Rotterdam zuidplein
Bij de FreeRecordShop voor 14,99 en 2e halve prijs actie.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Der Untergang 3Disc S.E. ¤ 11,99 bij de MM Alexandrium
In ieder geval een stuk interessanter dan de R2NL versie!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:36 schreef Professional het volgende:
Helaas geen NL subs, maar wel zeer interessant te noemen.
In Nederland hebben ze als 2e disc Clerks. bijgevoegd. Leuke deal als je beide films niet hebt.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:14 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk interessanter dan de R2NL versie!
Daar staan volgens mij helemaal geen extras op....![]()
Band of brothers is bij Kruidvat 27 Euroquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
Bij de Makro zijn vanaf vandaag allerhande Tin Box Sets in de aanbieding voor ¤ 39,27 per stuk (= ¤ 33 + BTW), o.a. Band of Brothersen Collections van Hitchcock, Stanley Kubrick en Charlie Chaplin.
Bij de FRS heb je volgens mij Clerks 1 en 2 in een combibox voor 9,95 (DACHT ik...)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:12 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Clerks 2 [R2UK 2disc]
EUR 7,99 bij Play!!
Temporarily out of stock. | This item will be dispatched as soon as it arrives.
Klopt. Maar dan heb je wel n kale Clerks 2.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Bij de FRS heb je volgens mij Clerks 1 en 2 in een combibox voor 9,95 (DACHT ik...)
Ik heb de Kevin Smith box gekocht en ook nog los Clerks 2, de extra's heb ik dus al in m'n verzameling... Maar wel handige info voor de Smith-fanquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:45 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan heb je wel n kale Clerks 2.
Die versie van Play is n 2-disc vol met extras...![]()
Die zit er niet tussen wel een andere film met Audrey.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:15 schreef Bayswater het volgende:
Amelie natuurlijk, de beste die er tussen zit.
Zou zweren dat ik met Amelie in mijn hand stond vanmiddag, wellicht stond heel de disc vol met dat Tautou uit Amelie de hoofdrolspeelster is. À la Folie... Pas du Tout is trouwens ook een hele aardige film als die het is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die zit er niet tussen wel een andere film met Audrey.
heb die dvd ook in mijn handen gehad..staat inderdaad megagroot op dat Audrey Tautou erin speelt en dat ze bekend is van Amelie en de cover lijkt er ook echt heel erg op...zijn vast en zeker al veel mensen ingetrapt vrees ik..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou zweren dat ik met Amelie in mijn hand stond vanmiddag, wellicht stond heel de disc vol met dat Tautou uit Amelie de hoofdrolspeelster is. À la Folie... Pas du Tout is trouwens ook een hele aardige film als die het is.![]()
Ik zou maar opletten, CD-WOW heeft uitstel van betaling gevraagd en staat sinds kort te koop. Tevens zijn ze overgestapt naar een 'cash in advance' model, waarbij ze eerst afrekenen en dan pas de producten aanschaffen en opsturen. Het risico van een eventueel faillissement komt daarmee bij de koper te liggen, die wellicht betaalt voor iets dat nooit zal worden verstuurd. Alleen al om die reden zou ik voorlopig geen al te grote bestellingen meer plaatsen bij CD-WOW.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:59 schreef Katseviool het volgende:
Het CD-WOW tijdperk lijkt ten einde:
http://life.tweakers.net/(...)-miljoenenboete.html
Heb zelf nog een ¤2 kortings-coupon van hun verjaardag een tijdje geleden, dus nog snel even iets bestellen
Ik wacht ook al een eeuwigheid om mijn bestelling van Playquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:49 schreef RijstNatie het volgende:
het kan aan mij liggen maar volgens mij is play.com en cd-wow tegenwoordig zo traag als dikke vette stront met het afleveren.
moest laatst miss wel 8weken wachten op een bestelling van play
ja, een dag langer is dan normaal. Niet 2 weken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:21 schreef AgentCooper het volgende:
Mijn bestellingen komen anders keurig op tijd. Overigens duurt bezorging van pakketten in de zomer sowieso vaak langer, waarschijnlijk omdat de postverwerking het met minder mensen moet doen. Is al jaren zo.
Nope. Had vorig jaar september 3 dvd`s besteld. Toen ze na 2 weken eindelijk aankwamen bleek 1 artikel verkeerd te zijn en 2 waren niet gesealed en kapot/bekrast. Heb daarna nog 6 weken moeten wachten totdat m`n replacement op kwam dagen. Toen hadden ze van 1 dvd de goede (en gesealed) gestuurd en van de andere hadden ze gewoon weer een ongesealede gestuurd. Volgens mij was het zelfs precies dezelfde dvd als dat ik naar hen had terug gestuurdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:22 schreef Tokus het volgende:
hm, ik ben dus niet de enige bij wie er iets erg laat is van Play.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |