quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef Shogo het volgende:
Battlestar Galactica S2.0 R2/R4 voor ¤24,99 bij cdwow
Geen NL subs wel Engelse subs.
eng. subquote:Op maandag 13 november 2006 10:24 schreef RuneRose het volgende:
Lord of the Rings: The Two Towers L.E. voor ¤19.50 bij play.com
http://www.play.com/DVD/D(...)Box_Set/Product.html
Dan slaat die vertaling al jaaaaaaaren nergens opquote:Op maandag 13 november 2006 14:29 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Misschien omdat de NL vertalingen van het boek van Roald Dahl ook al JAAAAAAREN "Sjakie en de Chocoladefabriek" worden genoemd??![]()
Dat lijken wel andere nieuw uitgekomen 2-disc versies onder de naam Limited Editionquote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die is ook bij FRS in de aanbieding
http://www.freerecordshop(...)ns.asp?ActionID=5669
ik weet niet hoe jij de "ch" in chocolade uitspreekt, maar als je dat doet zoals je Charlie uitspreekt dan doe je 1 van de 2 fout.quote:Op maandag 13 november 2006 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan slaat die vertaling al jaaaaaaaren nergens op.
Uhm, de nieuw uitgekomen 2 disc edities zijn ook Limited. Dat staat zelfs op de cover van de R1's...quote:Op maandag 13 november 2006 20:34 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dat lijken wel andere nieuw uitgekomen 2-disc versies onder de naam Limited Edition
oplichters bij FRS![]()
Alles.quote:Op maandag 13 november 2006 20:51 schreef slindenau het volgende:
Ik volg je niet helemaal...wat heeft dat met de vertaling Charlie => Sjakie te maken?
Het gaat om de alliteratie. Tjarlie > Tjocolate en Sjakie > sjokoladequote:Op maandag 13 november 2006 21:42 schreef slindenau het volgende:
Oke. Dankje voor deze verhelderende uitleg.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Het gaat om de alliteratie. Tjarlie > Tjocolate en Sjakie > sjokolade
Geen idee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
![]()
Maar waar is de s.e. van Sjakie nu het goedkoopst?
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Het gaat om de alliteratie. Tjarlie > Tjocolate en Sjakie > sjokolade
http://www.imdb.com/title/tt0367594/quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Dat zou enkel van belang zijn als de titel van de engelse film "Charlie and the Chocolate factory" was...maar die is nog steeds "Willy Wonka and the Chocolate Factor".
niet de engelse versiequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:54 schreef Shogo het volgende:
Charlie And The Chocolate Factory: 2 Disc Deluxe Edition - DVD Region 1 ¤ 6,99
'gare'. Die is minimaal 10x beter.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0367594/
tenzij je die gare film met Gene Wilder bedoelt; ja die heette wel Willy Wonka & The Chocolate Factory. Maar het ging dus over de dvd van de vorig jaar verschenen film.
Thx. Daar kan trouwens nog een eurotje van af zie ik net.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:54 schreef Shogo het volgende:
Charlie And The Chocolate Factory: 2 Disc Deluxe Edition - DVD Region 1 ¤ 6,99
www.action.nlquote:Op maandag 20 november 2006 19:01 schreef Hapertje het volgende:
Wat is de action? Waar zit het? Website? Please tell!
Russen was ik pas 7,50 aan kwijt per seizoen, vond ik al goedkoop. 3,99 is helemaal geen geld voor zo'n geweldige seriequote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef detulp050 het volgende:
Daarnaast een aantal boxen in de aanbieding. Ik heb gekocht: Russen seizoen 1, Russen seizoen 2 en De Erfenis. 3,99 per box
Morgen maar eens een belletje plegen want ik vraag me af of dit bij alle Actions is.quote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef detulp050 het volgende:
De Action heeft weer een aantal titels voor 2,99
o.a. van Helsing, Riddick, Gladiator, Bridget Jones 1& 2 samen, Simone, Jeepers Creepers 2, The Last Drop (oid).
Verschillende regio's. De Australische versie is het goedkoopst en die is toevallig gelijk aan de duurdere R2 versie. Beide Nederlands ondertiteld.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Mikani het volgende:
Ik was even aan 't rondkijken op cdwow, daar zag ik OC seizoen 1 voor 15.99 pond, idem voor seizoen 2. Maar op die site staan ook duurdere prijzen, hoe kan dat nou?
http://www13.cd-wow.com/searchresults_dvd.php?searchfield=OC
Dat lijkt me toch tamelijk stug aangezien seizoen 7 nog niet eens helemaal is opgenomen, laat staan uitgezonden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Gilmore Girls (S1-7) voor 139,-
Sorry, niet goed gekeken!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch tamelijk stug aangezien seizoen 7 nog niet eens helemaal is opgenomen, laat staan uitgezonden.
Heb die twee seizoenen ook net gehaald. Geen geld ... nu wachten op de andere seizoenen.quote:Op maandag 20 november 2006 21:15 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Russen was ik pas 7,50 aan kwijt per seizoen, vond ik al goedkoop. 3,99 is helemaal geen geld voor zo'n geweldige serie(seizoen 3 lag er niet?)
Dat is inderdaad een koopje. Seizoen 5 is net een maand of 5 in de winkel en HBO boxen blijven vaak aan de prijs (als in een euro of 50 p/s).quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
Six Feet under (alle seizoenen) voor 149,-
Niemand verplicht je alles in een keer te bestellen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:44 schreef slindenau het volgende:
Spotgoedkoop? Voor 5/6 disc sets wel ja...maar ik heb nu even geen tijd om 47 euro uit het niets te toveren (kan het natuurlijk wel opnemen, maar dan moet ik nog een week langer wachten op een eigen PC...).
.![]()
.
Ach wat zeur ik...snel bestellen over 2 weekjes. Die van The A-Team in ieder geval zeker...die moet ik echt nog eens (goed) zien!
Tot hoe lang geldt deze actie?
Als aanvulling nu ook:quote:Op Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef Shogo het volgende:
Battlestar Galactica S2.0 R2/R4 voor ¤24,99 bij cdwow
Geen NL subs wel Engelse subs.
Als je de cdwow aanbieding bedoelt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef Attitude het volgende:
Weet iemand toevallig of die DVD van A-Team season 1 & 2 nederlands ondertiteld is? Ik kan die informatie niet vinden.
En die ga ik vanavond eens allemaal doornemen, het zijn drukke dagen dit jaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:53 schreef Shogo het volgende:
Bij ro-disc.nl zijn vele dvd's in de aanbieding voor 5 euro p/stuk.
Ik noem een paar interessante titels daartussen:
Lord of the Rings Fellowship of the Ring 4-disc Extended R1
Zatoichi 2-disc
Strangers on a Train 2-disc
Rabbit Proof Fence 2-disc
Een aantal charlie chaplins 2-disc versies van Warner.
Paar Special Editions van Fox o.a. i robot, x-men 2
En nog veel meer
linkje
Of de versie die jij bedoelde is al uitverkocht, of Zatoichi is 7,50 en niet 5 euro: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=53854&keysetid=20689175quote:Op donderdag 14 december 2006 00:53 schreef Shogo het volgende:
Bij ro-disc.nl zijn vele dvd's in de aanbieding voor 5 euro p/stuk.
Ik noem een paar interessante titels daartussen:
Lord of the Rings Fellowship of the Ring 4-disc Extended R1 <<< Nu ¤ 7,50 (iets duurder)
Zatoichi 2-disc
Strangers on a Train 2-disc
Rabbit Proof Fence 2-disc
Een aantal charlie chaplins 2-disc versies van Warner.
Paar Special Editions van Fox o.a. i robot, x-men 2
En nog veel meer
linkje
Inmiddels zijn een aantal prijzen verhoogt. Ten tijde dat ik dit melde was alles in de lijst iig wel 5 euro.quote:Op maandag 18 december 2006 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of de versie die jij bedoelde is al uitverkocht, of Zatoichi is 7,50 en niet 5 euro: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=53854&keysetid=20689175
http://www.kruidvatentert(...)Y33009510?category=#quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef Professional het volgende:
Die Star Wars Trilogy box, is dat de nieuwe versie of de oude versie wat ze laatst hebben uitgebracht?
Ja voor de horende mensen onder ons wel..maar ik ben er zo eentje die niet kan horen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het Engels in The A-Team is overigens niet zo heel moeilijk, met wat basale kennis kom je al een heel eind zonder NL subs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |