Als je de cdwow aanbieding bedoelt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef Attitude het volgende:
Weet iemand toevallig of die DVD van A-Team season 1 & 2 nederlands ondertiteld is? Ik kan die informatie niet vinden.
En die ga ik vanavond eens allemaal doornemen, het zijn drukke dagen dit jaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:53 schreef Shogo het volgende:
Bij ro-disc.nl zijn vele dvd's in de aanbieding voor 5 euro p/stuk.
Ik noem een paar interessante titels daartussen:
Lord of the Rings Fellowship of the Ring 4-disc Extended R1
Zatoichi 2-disc
Strangers on a Train 2-disc
Rabbit Proof Fence 2-disc
Een aantal charlie chaplins 2-disc versies van Warner.
Paar Special Editions van Fox o.a. i robot, x-men 2
En nog veel meer
linkje
Of de versie die jij bedoelde is al uitverkocht, of Zatoichi is 7,50 en niet 5 euro: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=53854&keysetid=20689175quote:Op donderdag 14 december 2006 00:53 schreef Shogo het volgende:
Bij ro-disc.nl zijn vele dvd's in de aanbieding voor 5 euro p/stuk.
Ik noem een paar interessante titels daartussen:
Lord of the Rings Fellowship of the Ring 4-disc Extended R1 <<< Nu ¤ 7,50 (iets duurder)
Zatoichi 2-disc
Strangers on a Train 2-disc
Rabbit Proof Fence 2-disc
Een aantal charlie chaplins 2-disc versies van Warner.
Paar Special Editions van Fox o.a. i robot, x-men 2
En nog veel meer
linkje
Inmiddels zijn een aantal prijzen verhoogt. Ten tijde dat ik dit melde was alles in de lijst iig wel 5 euro.quote:Op maandag 18 december 2006 23:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of de versie die jij bedoelde is al uitverkocht, of Zatoichi is 7,50 en niet 5 euro: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=9&p_artikelid=53854&keysetid=20689175
http://www.kruidvatentert(...)Y33009510?category=#quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef Professional het volgende:
Die Star Wars Trilogy box, is dat de nieuwe versie of de oude versie wat ze laatst hebben uitgebracht?
Ja voor de horende mensen onder ons wel..maar ik ben er zo eentje die niet kan horen...quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het Engels in The A-Team is overigens niet zo heel moeilijk, met wat basale kennis kom je al een heel eind zonder NL subs.
En wat is er dan goedkoop Pipo, heb geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:57 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Uitverkoop bij www.play.com !!
Is denk ik teveel om op te noemen, een hoop mooie westerns en classics voor mooie prijzen zoals ik het zie. Maar jah ik kan er niet bestellen...quote:Op donderdag 21 december 2006 01:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En wat is er dan goedkoop Pipo, heb geen zin om te zoeken.
Ze hebben een paar duizend titels in de aanbieding, en ik heb er weinig zin in om deze allemaal voor jou uit te gaan zitten typen.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
En wat is er dan goedkoop Pipo, heb geen zin om te zoeken.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:55 schreef borisz het volgende:
alle quality film collection dvd's voor 8 euro bij Bol.com
opzich valt 1,95 nog mee als je een hele hoop besteld, ik had nog een kortingsbon voor 1,95 omdat ik een bol.com enquete had ingevuld en daarvoor bij de volgende bestelling geen verzendkosten te betalenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen jammer dat er dan weer verzendkosten bij komen
15 euro zelfs, maar je moet maximaal voor 75 euro bestellen daarvoor, dat ga ik niet redden voor 2 januari. Als iemand interesse heeft..quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Bayswater het volgende:
Mediadis, alle warner S.E. 9,99. - Goodfella's, Once upon a time in America, One flew over the Cuckoo's nest, charlie and the chocolate Factory bijvoorbeeld.
Als je afgelopen tijd wat besteld hebt bij ze heb je waarschijnlijk ook een 5 euro kortingscoupon ontvangen.
Ik minimaal 45 euro idd voor die 5 euro, maar daar kom ik wel aan. Wellicht haal ik die 75 euro ook nog wel, dus ik zou hem evt. wel kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
15 euro zelfs, maar je moet maximaal voor 75 euro bestellen daarvoor, dat ga ik niet redden voor 2 januari. Als iemand interesse heeft..
per dvdquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:55 schreef CoJackso het volgende:
HMV heeft een aantal interessante aanbiedingen, maar weet iemand wat de verzendkosten zijn per dvd of verzending??
kan wel sort by price aanklikken komen de goedkoopste titels eerstquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:24 schreef Professional het volgende:
Mijn mandje is al flink gevuld, ff doorzoeken!
Wel jammer dat je niet kunt selecteren op prijs, of ben ik nu al die moeite voor niks aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |