Voor de wat oudere seizoenen misschien wel. Voor de wat recentere (Smallville seizoen 6, Prison Break 2) helaas niet hoor. Dat waren echt boxen die ik wel een keer wilde kopen als ze in de aanbieding zijn, en dat zijn ze nu dusquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Tokus het volgende:
60 euro voor een seizoen van een tvserie kan ik niet echt een aanbieding noemen. 27 euro ook niet, dat is meer een normale prijs voor de wat oudere seizoenen.
De wisselkoers daar is ongeveer 1,41, dus zeker niet zo overdreven als jij claimt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 06:09 schreef Hapertje het volgende:
En dan PLAY.com... daar mag je alleen in euro's betalen tegenwoordig. Euro's die ZIJ voor je omrekenen... en dan is de koers van de pond niet 1.23 zoals het hoort, maar ruim 2.00 euro. Wat een klotebedrijven!
De service van Play is inderdaad diep, diep triest geworden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
De wisselkoers van Play is totaal belachelijk. Dat, en de compleet waardeloze service zijn redenen dat ik er al heeeel lang niets meer koop.
Dat sowieso. Moet wel eerlijk zeggen dat de laatste 4 bestellingen die ik er de afgelopen tijd heb gedaan goed en netjes op tijd zijn aangekomen. En dat ze, ondanks die belachelijke wisselkoers, soms nog steeds goedkoper zijn dan anders (web)shops.quote:Op donderdag 4 september 2008 08:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De service van Play is inderdaad diep, diep triest geworden.
Das een leuke.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:47 schreef The_Verve het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
24, Seizoen 1, 2 en 3. ¤19,99 per seizoen.
Bij de FRS 3 seizoen halen 2 betalen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waar zijn de seizoensboxen van The Simpsons het goedkoopst?
Zijn er internetwinkels waar ze goedkoper zijn dan de 25 euro bij Bol.com?
O, en ze zijn 25 euro per seizoen.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:25 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Bij de FRS 3 seizoen halen 2 betalen...
Mijn winkelwagentje? Ik zie toch echt een 'Welkom op de 5 voor 30 actiepagina' staanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Professional het volgende:
Als ik op de link klik krijg ik je winkelwagentje te zien.
En ik zie geen 10 voor 50 actie, misschien kijk ik niet goed?
DVD valley is echt achterlijk duur, films die bij FRS en VL al lang voor veel minder in de aanbieding zijn kosten op DVD Valley nog 15 en 10 euroquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mijn winkelwagentje? Ik zie toch echt een 'Welkom op de 5 voor 30 actiepagina' staan. Misschien lukt het wel via http://www.dvdvalley.nl
.
Dan zou ik t nog steeds veel te duur vinden, een tientje voor een 2e hands DVD die misschien al tientallen mensen hebben geleend en bovendien vol met Videoland-stickers zitten. Just my 2 cents...quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef melvddonk het volgende:
In de winkel zijn ze nog veel duurder. Andere films, die wat ouder zijn, zijn 5 euro bij Videoland.
En soms zijn er aanbiedingen van 10 voor 20 euro.
Maar Wallie en In Bruges heb ik ook niet gisteren gekocht ofzo
Dat is zeker al een maand of 4 geleden.
Niet lullig bedoeld maar In Bruges is hier bij de Media Markt te krijgen voor ¤ 5,-, nieuw,ongebruikt en gesealedquote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef melvddonk het volgende:
In de winkel zijn ze nog veel duurder. Andere films, die wat ouder zijn, zijn 5 euro bij Videoland.
En soms zijn er aanbiedingen van 10 voor 20 euro.
Maar Wallie en In Bruges heb ik ook niet gisteren gekocht ofzo
Dat is zeker al een maand of 4 geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |