Had ik net gezien. Dat arme beestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/120507_pinguin.html
Een van de knappere vrouwen in Duckstad?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, wat wil je als je zo'n bitch steeds moet redden.
Ik snap ook niet wat Donald Duck nog in Katrien ziet.
Er zijn er vast meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een van de knappere vrouwen in Duckstad?
Tja, katrien is dan ook een dramaqueenquote:
Je hebt die conditie niet eensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Arm beest? Het is gewoon een mongool
quote:
quote:
Alleen hij had een navigatiesysteem nodig, hij was nogal verdwaaldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook de conditie niet, maar vindt 't vooral knap van die pinguin
Stoere vogelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/120507_pinguin.html
Wie is ze?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:00 schreef Pheno het volgende:
OMG, ze kijken hier naar dat songfestival
_Arual_, maquote:
Ik ben achter mijn laptop gaan zittenquote:
Katrien zit financieel slecht, ze zit nu kontje te verkopen op perron 0.quote:
10 strippenkaartquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:03 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Katrien zit financieel slecht, ze zit nu kontje te verkopen op perron 0.
Ik ook, maar dat is te zienquote:
Ik ga dat ook maar niet kijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, het leuke gedeelte is weer voorbij. Nu de balkanmeuk, dus ik blijf nog even achter de laptop
Wel een lekkere presentatrice...quote:
Nah, dat dan weer nietquote:
Dat is het ook niet. Ik ben lekker aan het reispuzzelenquote:
Ga fokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit mij te vervelen. Alle boeken die ik had meegenomen naar Anna heb ik uit. En ik moet nog tot morgenavond hier zitten.
Tja, je had kunnen gaanquote:
Dat is bijna hetzelfde als vragen of ik in [OUD] wil postenquote:
Ik ben geen Arnold Swarzeneggertquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je zwanger?
Truste of wat je ook gaat doenquote:
Smakelijk danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens wat eten. En daarna maar eens naar huis.
Lukt alquote:
Nee, ik verveel me. De vaste R&P sc'ers zijn aan het feesten. En het eurosongfestival wil ik graag mijdenquote:
Welnee. Het heeft iets treurigs, zo'n topic met 50 pinguins op iedere bladzijde, dat wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
Dan komen die modjes wel weer roet in het eten gooien
Ach, het is beter dan een eind zwemmen en dan in de woestijn terecht komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee. Het heeft iets treurigs, zo'n topic met 50 pinguins op iedere bladzijde, dat wel.
Dan zet je toch zelf wat muziek opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. De vaste R&P sc'ers zijn aan het feesten. En het eurosongfestival wil ik graag mijden
Daar zullen ze hier blij mee zijnquote:
Ik heb hetzelfde. Wanstaltig moe, niet kunnen slapen, alles is weg (familieweekend heb ik weten te negeren), en nu zit ik hier. Te overwegen of de stad de moeite nog is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. De vaste R&P sc'ers zijn aan het feesten. En het eurosongfestival wil ik graag mijden
Die overweging heb ik al gemaakt, het antwoord werd nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Wanstaltig moe, niet kunnen slapen, alles is weg (familieweekend heb ik weten te negeren), en nu zit ik hier. Te overwegen of de stad de moeite nog is.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef MooieBoot het volgende:
Nou biertje dan maar?
Neem er nog één, dan relatief vroeg in bed ploffen, en daarmee meteen een basis van een ritme voor de rest van de week leggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben deze week extreem moe geworden. Ik denk dat ik morgen ga uitslapen tot 7:30. Kutritme.
En je kan dus niet echt uitslapen meer dus?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben deze week extreem moe geworden. Ik denk dat ik morgen ga uitslapen tot 7:30. Kutritme.
Ik kan het al 3 jaar niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je kan dus niet echt uitslapen meer dus?
Het is dat ik om 11uur in H'lem moet zijn morgen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:44 schreef Frezer het volgende:
Vet cool.
+5, ontopic.quote:
Dat ben ik altijdquote:
Sjeezquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het al 3 jaar niet meer
Daarvoor zat ik in H'sum in een ander ritme, nu is het gewoon teringnaadje.
Ik gok dat je die vraag voor zijn raam met megafoon moet herhalen, wil je nog antwoord krijgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
En het is niet iets wat je kan afleren of kan veranderen?
Hij leest wel terug morgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik gok dat je die vraag voor zijn raam met megafoon moet herhalen, wil je nog antwoord krijgen.
Géén idee of je met 'even nog kijken' bedoeld dat je naar het plafond gaat staren, het houtwerk van je bed bewonderd, of net als al die plebejers gaat kijken hoe een derdewereldland met hun enige zingende travo de hoofdprijs weet de pakken, maar hey!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga richting bed, maar even nog kijken in bed
Ze hebben zelfs dj Bobo er voor uit de klei getrokken las ik in de locale krant,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Géén idee of je met 'even nog kijken' bedoeld dat je naar het plafond gaat staren, het houtwerk van je bed bewonderd, of net als al die plebejers gaat kijken hoe een derdewereldland met hun enige zingende travo de hoofdprijs weet de pakken, maar hey!
Trusten!
Ja, van werk gaan veranderen, hoop ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
En het is niet iets wat je kan afleren of kan veranderen?
In een half uur tijd zag ik twee liedjes over 'happy happiness', een poppunkbandje met emokapsels, een moeilijk kijkende Tsjechische metalband die zong over de 666 maagden die ze ritueel gaan slachten in hun rare buitenaardse taaltje, en wij sturen een swingende negerin.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs dj Bobo er voor uit de klei getrokken las ik in de locale krant,. Al wil ik Zwitserland nu niet typeren als een derdewereldland.
Hij belde mequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik gok dat je die vraag voor zijn raam met megafoon moet herhalen, wil je nog antwoord krijgen.
Jij ookquote:
Dit is toch wel een ijzersterke kreet,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Nosh het volgende:
'happy happiness'
Have funquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:50 schreef Nosh het volgende:
Ik ga me bezatten op denderende electronica, tussen langharig werkschuw tuig.
Dag!
Klink goed! Serieus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:50 schreef Nosh het volgende:
Ik ga me bezatten op denderende electronica, tussen langharig werkschuw tuig.
Dag!
Goede vraag, broer, goede vraag.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Hoe kan het ook anders?
Mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 00:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
De allerergste belabberdheid lijkt voorbij.
Aha!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Litpho het volgende:
Mooi.
Wij hadden ons verzameld bij Q. vanavond voor zijn verjaardag. En het was tof.
Die is ook tof. Edoch elders.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:58 schreef emo.gif het volgende:
Bizznitch is echter ook jarig.
Ik heb me netjes ingehouden vanavond.quote:
In de tijd die ik er was in ieder geval welquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me netjes ingehouden vanavond.
Vind ik zelf dan.
ja sneu he.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef broer het volgende:
Zijn er foto's en filmpjes gemaakt? Op een verjaardag?
Hij bedoelde: "Jammer dat je er wás, en dat je er nu niet meer bént."quote:Op zondag 13 mei 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
vooral mooi ook dat Q zei, toen ik wegging, 'Jammer dat je er was'..
Nouhou. Je weet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja sneu he.
vooral mooi ook dat Q zei, toen ik wegging, 'Jammer dat je er was'..
De positieve benadering: blijkbaar raakt het haar wel als je zoiets zegt!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 08:49 schreef Hime het volgende:
Wat kost zo'n lasrbehandeling voor je ogen tegenwoordig?
quote:Prijs
Laser oogcorrectie vanaf ¤ 595 per oog
Bij Optical Express, beginnen de prijzen voor Oog Laser Behandelingen al vanaf slechts
¤ 595 per oog. Voor een exacte prijs kunt u een afspraak maken voor een gratis en geheel vrijblijvend vooronderzoek. Hierna zal dan de basisprijs aan u worden medegedeeld. Voor een eventueele Wavefront behandeling geldt een toeslag op de prijs van de standaard behandeling van ¤ 250,- per oog.
Dus boek nu een gratis vooronderzoek om te kijken of u ook een geschikte kandidaat bent.
Daar heb je Airwin toch voor?quote:
quote:
Dat hoort zoquote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Q. het volgende:
Brak.
Maar het was gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Q. het volgende:
Brak.
Begrijpelijk, na een avond lang al die vrouwen van je af te moeten slaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Q. het volgende:
Brak.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me netjes ingehouden vanavond.
Vind ik zelf dan. Maar als er een bepaald stom filmpje van vanavond op internet verschijnt (en een paar stomme foto's) kom ik niet meer in de SC![]()
.
zal ik je nummer aan hem geven?quote:
Het gaat er niet zozeer om wat CL heeft gedaan. Bij iedere beweging die CL deed stond nixxx klaar met z'n camera om het op te nemen...quote:
quote:
O, dan krijg ik het wel te zien, dat heeft Nixxx immers beloofd.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om wat CL heeft gedaan. Bij iedere beweging die CL deed stond nixxx klaar met z'n camera om het op te nemen...
Sluit maar aan achter in de rij van andere kanslozen...quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, dan krijg ik het wel te zien, dat heeft Nixxx immers beloofd.![]()
Dat riep hij ook bij iedere foto en filmpje, dat hij het allemaal voor jou deed...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, dan krijg ik het wel te zien, dat heeft Nixxx immers beloofd.![]()
Nu wordt het eng.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat riep hij ook bij iedere foto en filmpje, dat hij het allemaal voor jou deed...
Zelfmoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Kut zeg, zelfs paracetamol helpt niet meer.![]()
Toch wel heel erg moe nu. Maar het was het waard.quote:
Gelukkig het je het over jezelf afgeroepen...quote:
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Kut zeg, zelfs paracetamol helpt niet meer.![]()
Wij zijn ook pas net uit bed. Kun je nagaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toch wel heel erg moe nu. Maar het was het waard.
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.
En straks gewoon weer een dutje doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zijn ook pas net uit bed. Kun je nagaan...
Dan blijf ik kotsen ben ik bang.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En straks gewoon weer een dutje doen.
Dat wilden ze niet zeggen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Welke kutopmerking?
Dat was niet de intentie eigenlijk, maar nu wel.quote:
Your place of mine?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie eigenlijk, maar nu wel.
Ik ga nergens meer heen vandaag.quote:
Hoe durven ze.quote:
Heb je hem niet meegesleept naar huis?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Er lag gister een leuke jongen metkrullen
te pitten in de tram. Ik weet niet wat hij geslikt had, maar volgens mij is hij in de tram blijven zitten tot aan het eindpunt en toen weer teruggegaan
.
Dat kan ik helaas niet zeggen. Gelukkig scheelt dat mij wel weer koken vanavond...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ga nergens meer heen vandaag.
Ik werd vanochtend om zeven uur wakker en ik had mijn kleren en schoenen nog aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En straks gewoon weer een dutje doen.
Wat heb jij uitgespookt vannacht?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om zeven uur wakker en ik had mijn kleren en schoenen nog aan.![]()
Je laat hem toch zwartrijden in de trein.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan twee treinkaartjes betalen zeker.
Je wilt de man van je leven nooit meer kwijtraken of niet natuurlijk...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zeggen dat 'ie bij jou hoort?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt vannacht?
C. overschat mijn kutopmerkingen. Immer.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...
en hem nog een mooie boete bezorgenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zeggen dat 'ie bij jou hoort?
Ik ben bekend met jouw lieve inborst, maar ik mag graag bijdragen aan een selectieve beeldvorming over anderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
C. overschat mijn kutopmerkingen. Immer.
Dan kun je hem troosten,quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en hem nog een mooie boete bezorgen.
Die wodka was niet mijn opmerking en C. heeft een te teer zieltje op dat punt.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...
Reflectie is het woord waar alles om draait in deze...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die wodka was niet mijn opmerking en C. heeft een te teer zieltje op dat punt.
Heeft CL je wel een verjaardagszoen gegeven?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:51 schreef Q. het volgende:
Nixxx! Kan jij me al jouw CL-foto's sturen?
Dat durfde ze niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft CL je wel een verjaardagszoen gegeven?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:51 schreef Q. het volgende:
Nixxx! Kan jij me al jouw CL-foto's sturen?
Misschien was dat wel één van de 'als ik een leuke jongen zie dan klap ik helemaal dicht' symptomen...quote:
Kut, zwaardere steen dan de volgende keer...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:58 schreef webspider het volgende:
* webspider komt ook weer eens bovendrijven..
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was dat wel één van de 'als ik een leuke jongen zie dan klap ik helemaal dicht' symptomen...
Zolang je me mijn rietje maar niet afpakt!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kut, zwaardere steen dan de volgende keer...
Jammer voor jou alleen dat ze jou dan niet meer durft te zoenen, als ze mij heeft gezien...quote:
Ruim je zelf de zooi even op? Dank!quote:
quote:
himeal, niet te verwarren met happymeal.quote:
AirwiN, daarom kan je het ook niet verwarren.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Wat krijg je bij de himeal?
Dat zou dan ook niet bepaald complimenteus zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
himeal, niet te verwarren met happymeal.
Ik mag mijn posts hier niet deletenquote:
Heeft de CL-"papier hier"-smiley hierboven daar nog iets mee vandoen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Q. het volgende:
Zo, grootste troep is weg.
M-M is dan ook een klein doelwit. Tot ze haar hoedje gebruiktequote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mikte op M-M maar ze kwamen toch tegen mijn mond terecht.
je hebt nou eenmaal veel aantrekkingskracht.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mikte op M-M maar ze kwamen toch tegen mijn mond terecht.
Geen overbodig hulpmiddel gezien (het gebrek aan) de werpkwaliteiten van Christine..quote:Op zondag 13 mei 2007 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
M-M is dan ook een klein doelwit. Tot ze haar hoedje gebruikte.
Zeker voor chocola.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
je hebt nou eenmaal veel aantrekkingskracht.
Jijquote:
Ik was alsnog half één thuis, lieve schat, dus dat was echt niet helemaal alleen mijn keuzequote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij deed veel te vroeg weg gaan![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen overbodig hulpmiddel gezien (het gebrek aan) de werpkwaliteiten van Christine..
nee ik ben echt wakkerquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Burdie het volgende:
Doe je ook net alsof je wakker bent, MM?
I knowquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was alsnog half één thuis, lieve schat, dus dat was echt niet helemaal alleen mijn keuze.
Nog maar 4007 dagen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I knowmaar wel jammer
heb nog niet echt veel met je kunnen praten
maar volgende keer beter dan maar
Iedereen weet tenslotte dat verjaardagen waar iedereen het hoogste woord door elkaar heen heeft daar de beste locaties voor zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nog niet echt veel met je kunnen praten
Er komt een volgende keer?quote:maar volgende keer beter dan maar
Mika? Heb je die onderweg nog ergens opgepikt?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:10 schreef Burdie het volgende:
Ik lig nog lekker in bed. Wakker worden met Mika, altijd goed!
Ow jij wil mij dus ook al niet meer meeten?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen weet tenslotte dat verjaardagen waar iedereen het hoogste woord door elkaar heen heeft daar de beste locaties voor zijn.
[..]
Er komt een volgende keer?.
Dat lijkt me een comfortabele marge om me geestelijk voor te bereidenquote:
Je wordt steeds liever naarmate dat masker van onverschilligheid wat verder wordt afgedaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk als jullie me niet lief vinden mogen jullie dat ook gewoon zeggen hoor![]()
Te-recht. Q's raam vermoedelijk ookquote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Burdie het volgende:
Mijn vingers ruiken nog steeds zoet-chemisch..
Hoezo nog?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we vast ook nog allemaal single.
Om maar even op deze opmerking te happen, dat heb ik niet gezegdquote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow jij wil mij dus ook al niet meer meeten?![]()
Ik gooide van dat roze goedje tegen je raam om te kijken of het bleef plakken maar dat deed het nietquote:
Dat was ook waarom ik maltezers richting CL gooide. Kijken of ze bleven plakken.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik gooide van dat roze goedje tegen je raam om te kijken of het bleef plakken maar dat deed het niet
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik gooide van dat roze goedje tegen je raam om te kijken of het bleef plakken maar dat deed het niet
Beter dan een gat in CLquote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was ook waarom ik maltezers richting CL gooide. Kijken of ze bleven plakken.
Oh en Q, sorry voor het gat in je raam.
En?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was ook waarom ik maltezers richting CL gooide. Kijken of ze bleven plakken.
Tegen die tijd is je huis pas schoongemaakt?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is 11 jaar wel erg snel, ik geef wel weer een feestje als ik 50 word.
Hey dit keer was ik nuchter.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je huis pas schoongemaakt?
12 jaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is 11 jaar wel erg snel, ik geef wel weer een feestje als ik 50 word.
Het is nou al behoorlijk schoonquote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je huis pas schoongemaakt?
Van die literglazen?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 biertje in pandje en 1 in de acu
Heb je nog iemand gebomchickawahwah'ed?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 biertje in pandje en 1 in de acu
T was ook enorm ranzigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
Ik weet niet wat er in dat ACU-bier zat maar het kwam wel hard aan. Die ene.
Tja geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, die cola van mij dan. Biologische cola. Hoe verzinnen ze het.
Dat is geen échte cola.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, die cola van mij dan. Biologische cola. Hoe verzinnen ze het.
Ook wel bekend als Adlermann?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:37 schreef Q. het volgende:
Langharig werkschuw tuig!
Die zijn inderdaad zoveel malen lieflijker dan de bijbehorende muziek.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad zoveel malen lieflijker dan de bijbehorende muziek.
Gaarne.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Schrijf in je agenda: 1 juni, feestje in Tivoli.
Jij gaat mee.
Hup paracetamolletje of ibuprofennetje in je bakkes en doorgaan, aanstellerquote:Op zondag 13 mei 2007 13:40 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik moet zo nog helemaal naar Amsterdam. Gaat een zware reis worden.
Neuh maar laat ze maar in die waanquote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je DnB muziek noemen dan?
Gelukkig kan ik vrij veel. De meeste mensen zouden dit niet kunnen inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je DnB muziek noemen dan?
Echte mannen hebben dat niet nodig.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hup paracetamolletje of ibuprofennetje in je bakkes en doorgaan, aansteller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |