Nog maar 4007 dagen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I knowmaar wel jammer
heb nog niet echt veel met je kunnen praten
maar volgende keer beter dan maar
Iedereen weet tenslotte dat verjaardagen waar iedereen het hoogste woord door elkaar heen heeft daar de beste locaties voor zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nog niet echt veel met je kunnen praten
Er komt een volgende keer?quote:maar volgende keer beter dan maar
Mika? Heb je die onderweg nog ergens opgepikt?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:10 schreef Burdie het volgende:
Ik lig nog lekker in bed. Wakker worden met Mika, altijd goed!
Ow jij wil mij dus ook al niet meer meeten?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen weet tenslotte dat verjaardagen waar iedereen het hoogste woord door elkaar heen heeft daar de beste locaties voor zijn.
[..]
Er komt een volgende keer?.
Dat lijkt me een comfortabele marge om me geestelijk voor te bereidenquote:
Je wordt steeds liever naarmate dat masker van onverschilligheid wat verder wordt afgedaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk als jullie me niet lief vinden mogen jullie dat ook gewoon zeggen hoor![]()
Te-recht. Q's raam vermoedelijk ookquote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Burdie het volgende:
Mijn vingers ruiken nog steeds zoet-chemisch..
Hoezo nog?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn we vast ook nog allemaal single.
Om maar even op deze opmerking te happen, dat heb ik niet gezegdquote:Op zondag 13 mei 2007 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ow jij wil mij dus ook al niet meer meeten?![]()
Ik gooide van dat roze goedje tegen je raam om te kijken of het bleef plakken maar dat deed het nietquote:
Dat was ook waarom ik maltezers richting CL gooide. Kijken of ze bleven plakken.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik gooide van dat roze goedje tegen je raam om te kijken of het bleef plakken maar dat deed het niet
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik gooide van dat roze goedje tegen je raam om te kijken of het bleef plakken maar dat deed het niet
Beter dan een gat in CLquote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was ook waarom ik maltezers richting CL gooide. Kijken of ze bleven plakken.
Oh en Q, sorry voor het gat in je raam.
En?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat was ook waarom ik maltezers richting CL gooide. Kijken of ze bleven plakken.
Tegen die tijd is je huis pas schoongemaakt?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is 11 jaar wel erg snel, ik geef wel weer een feestje als ik 50 word.
Hey dit keer was ik nuchter.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je huis pas schoongemaakt?
12 jaar?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:18 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is 11 jaar wel erg snel, ik geef wel weer een feestje als ik 50 word.
Het is nou al behoorlijk schoonquote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tegen die tijd is je huis pas schoongemaakt?
Van die literglazen?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 biertje in pandje en 1 in de acu
Heb je nog iemand gebomchickawahwah'ed?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 biertje in pandje en 1 in de acu
T was ook enorm ranzigquote:Op zondag 13 mei 2007 13:28 schreef Q. het volgende:
Ik weet niet wat er in dat ACU-bier zat maar het kwam wel hard aan. Die ene.
Tja geen ideequote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, die cola van mij dan. Biologische cola. Hoe verzinnen ze het.
Dat is geen échte cola.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, die cola van mij dan. Biologische cola. Hoe verzinnen ze het.
Ook wel bekend als Adlermann?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:37 schreef Q. het volgende:
Langharig werkschuw tuig!
Die zijn inderdaad zoveel malen lieflijker dan de bijbehorende muziek.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad zoveel malen lieflijker dan de bijbehorende muziek.
Gaarne.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Schrijf in je agenda: 1 juni, feestje in Tivoli.
Jij gaat mee.
Hup paracetamolletje of ibuprofennetje in je bakkes en doorgaan, aanstellerquote:Op zondag 13 mei 2007 13:40 schreef Q. het volgende:
Pfff, ik moet zo nog helemaal naar Amsterdam. Gaat een zware reis worden.
Neuh maar laat ze maar in die waanquote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je DnB muziek noemen dan?
Gelukkig kan ik vrij veel. De meeste mensen zouden dit niet kunnen inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Kun je DnB muziek noemen dan?
Echte mannen hebben dat niet nodig.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hup paracetamolletje of ibuprofennetje in je bakkes en doorgaan, aansteller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |