quote:Op zondag 13 mei 2007 11:51 schreef Q. het volgende:
Nixxx! Kan jij me al jouw CL-foto's sturen?
Misschien was dat wel één van de 'als ik een leuke jongen zie dan klap ik helemaal dicht' symptomen...quote:
Kut, zwaardere steen dan de volgende keer...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:58 schreef webspider het volgende:
* webspider komt ook weer eens bovendrijven..
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was dat wel één van de 'als ik een leuke jongen zie dan klap ik helemaal dicht' symptomen...
Zolang je me mijn rietje maar niet afpakt!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kut, zwaardere steen dan de volgende keer...
Jammer voor jou alleen dat ze jou dan niet meer durft te zoenen, als ze mij heeft gezien...quote:
Ruim je zelf de zooi even op? Dank!quote:
quote:
himeal, niet te verwarren met happymeal.quote:
AirwiN, daarom kan je het ook niet verwarren.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Wat krijg je bij de himeal?
Dat zou dan ook niet bepaald complimenteus zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
himeal, niet te verwarren met happymeal.
Ik mag mijn posts hier niet deletenquote:
Heeft de CL-"papier hier"-smiley hierboven daar nog iets mee vandoen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Q. het volgende:
Zo, grootste troep is weg.
M-M is dan ook een klein doelwit. Tot ze haar hoedje gebruiktequote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mikte op M-M maar ze kwamen toch tegen mijn mond terecht.
je hebt nou eenmaal veel aantrekkingskracht.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mikte op M-M maar ze kwamen toch tegen mijn mond terecht.
Geen overbodig hulpmiddel gezien (het gebrek aan) de werpkwaliteiten van Christine..quote:Op zondag 13 mei 2007 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
M-M is dan ook een klein doelwit. Tot ze haar hoedje gebruikte.
Zeker voor chocola.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
je hebt nou eenmaal veel aantrekkingskracht.
Jijquote:
Ik was alsnog half één thuis, lieve schat, dus dat was echt niet helemaal alleen mijn keuzequote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij deed veel te vroeg weg gaan![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen overbodig hulpmiddel gezien (het gebrek aan) de werpkwaliteiten van Christine..
nee ik ben echt wakkerquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Burdie het volgende:
Doe je ook net alsof je wakker bent, MM?
I knowquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was alsnog half één thuis, lieve schat, dus dat was echt niet helemaal alleen mijn keuze.
Nog maar 4007 dagen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I knowmaar wel jammer
heb nog niet echt veel met je kunnen praten
maar volgende keer beter dan maar
Iedereen weet tenslotte dat verjaardagen waar iedereen het hoogste woord door elkaar heen heeft daar de beste locaties voor zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb nog niet echt veel met je kunnen praten
Er komt een volgende keer?quote:maar volgende keer beter dan maar
Mika? Heb je die onderweg nog ergens opgepikt?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:10 schreef Burdie het volgende:
Ik lig nog lekker in bed. Wakker worden met Mika, altijd goed!
Ow jij wil mij dus ook al niet meer meeten?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen weet tenslotte dat verjaardagen waar iedereen het hoogste woord door elkaar heen heeft daar de beste locaties voor zijn.
[..]
Er komt een volgende keer?.
Dat lijkt me een comfortabele marge om me geestelijk voor te bereidenquote:
Je wordt steeds liever naarmate dat masker van onverschilligheid wat verder wordt afgedaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk als jullie me niet lief vinden mogen jullie dat ook gewoon zeggen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |