Toch wel heel erg moe nu. Maar het was het waard.quote:
Gelukkig het je het over jezelf afgeroepen...quote:
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Kut zeg, zelfs paracetamol helpt niet meer.![]()
Wij zijn ook pas net uit bed. Kun je nagaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toch wel heel erg moe nu. Maar het was het waard.
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.
En straks gewoon weer een dutje doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zijn ook pas net uit bed. Kun je nagaan...
Dan blijf ik kotsen ben ik bang.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En straks gewoon weer een dutje doen.
Dat wilden ze niet zeggen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Welke kutopmerking?
Dat was niet de intentie eigenlijk, maar nu wel.quote:
Your place of mine?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie eigenlijk, maar nu wel.
Ik ga nergens meer heen vandaag.quote:
Hoe durven ze.quote:
Heb je hem niet meegesleept naar huis?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Er lag gister een leuke jongen metkrullen
te pitten in de tram. Ik weet niet wat hij geslikt had, maar volgens mij is hij in de tram blijven zitten tot aan het eindpunt en toen weer teruggegaan
.
Dat kan ik helaas niet zeggen. Gelukkig scheelt dat mij wel weer koken vanavond...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ga nergens meer heen vandaag.
Ik werd vanochtend om zeven uur wakker en ik had mijn kleren en schoenen nog aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En straks gewoon weer een dutje doen.
Wat heb jij uitgespookt vannacht?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om zeven uur wakker en ik had mijn kleren en schoenen nog aan.![]()
Je laat hem toch zwartrijden in de trein.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan twee treinkaartjes betalen zeker.
Je wilt de man van je leven nooit meer kwijtraken of niet natuurlijk...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zeggen dat 'ie bij jou hoort?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt vannacht?
C. overschat mijn kutopmerkingen. Immer.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...
en hem nog een mooie boete bezorgenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zeggen dat 'ie bij jou hoort?
Ik ben bekend met jouw lieve inborst, maar ik mag graag bijdragen aan een selectieve beeldvorming over anderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
C. overschat mijn kutopmerkingen. Immer.
Dan kun je hem troosten,quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en hem nog een mooie boete bezorgen.
Die wodka was niet mijn opmerking en C. heeft een te teer zieltje op dat punt.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...
Reflectie is het woord waar alles om draait in deze...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die wodka was niet mijn opmerking en C. heeft een te teer zieltje op dat punt.
Heeft CL je wel een verjaardagszoen gegeven?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:51 schreef Q. het volgende:
Nixxx! Kan jij me al jouw CL-foto's sturen?
Dat durfde ze niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft CL je wel een verjaardagszoen gegeven?![]()
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:51 schreef Q. het volgende:
Nixxx! Kan jij me al jouw CL-foto's sturen?
Misschien was dat wel één van de 'als ik een leuke jongen zie dan klap ik helemaal dicht' symptomen...quote:
Kut, zwaardere steen dan de volgende keer...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:58 schreef webspider het volgende:
* webspider komt ook weer eens bovendrijven..
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was dat wel één van de 'als ik een leuke jongen zie dan klap ik helemaal dicht' symptomen...
Zolang je me mijn rietje maar niet afpakt!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kut, zwaardere steen dan de volgende keer...
Jammer voor jou alleen dat ze jou dan niet meer durft te zoenen, als ze mij heeft gezien...quote:
Ruim je zelf de zooi even op? Dank!quote:
quote:
himeal, niet te verwarren met happymeal.quote:
AirwiN, daarom kan je het ook niet verwarren.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:16 schreef Anthraxx het volgende:
Wat krijg je bij de himeal?
Dat zou dan ook niet bepaald complimenteus zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
himeal, niet te verwarren met happymeal.
Ik mag mijn posts hier niet deletenquote:
Heeft de CL-"papier hier"-smiley hierboven daar nog iets mee vandoen?quote:Op zondag 13 mei 2007 12:34 schreef Q. het volgende:
Zo, grootste troep is weg.
M-M is dan ook een klein doelwit. Tot ze haar hoedje gebruiktequote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mikte op M-M maar ze kwamen toch tegen mijn mond terecht.
je hebt nou eenmaal veel aantrekkingskracht.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mikte op M-M maar ze kwamen toch tegen mijn mond terecht.
Geen overbodig hulpmiddel gezien (het gebrek aan) de werpkwaliteiten van Christine..quote:Op zondag 13 mei 2007 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
M-M is dan ook een klein doelwit. Tot ze haar hoedje gebruikte.
Zeker voor chocola.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:51 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
je hebt nou eenmaal veel aantrekkingskracht.
Jijquote:
Ik was alsnog half één thuis, lieve schat, dus dat was echt niet helemaal alleen mijn keuzequote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en jij deed veel te vroeg weg gaan![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 13 mei 2007 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen overbodig hulpmiddel gezien (het gebrek aan) de werpkwaliteiten van Christine..
nee ik ben echt wakkerquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Burdie het volgende:
Doe je ook net alsof je wakker bent, MM?
I knowquote:Op zondag 13 mei 2007 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik was alsnog half één thuis, lieve schat, dus dat was echt niet helemaal alleen mijn keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |