Goede vraag, broer, goede vraag.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:43 schreef broer het volgende:
Hoe kan het ook anders?
Mooiquote:Op zondag 13 mei 2007 00:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
De allerergste belabberdheid lijkt voorbij.
Aha!quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Litpho het volgende:
Mooi.
Wij hadden ons verzameld bij Q. vanavond voor zijn verjaardag. En het was tof.
Die is ook tof. Edoch elders.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:58 schreef emo.gif het volgende:
Bizznitch is echter ook jarig.
Ik heb me netjes ingehouden vanavond.quote:
In de tijd die ik er was in ieder geval welquote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me netjes ingehouden vanavond.
Vind ik zelf dan.
ja sneu he.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:30 schreef broer het volgende:
Zijn er foto's en filmpjes gemaakt? Op een verjaardag?
Hij bedoelde: "Jammer dat je er wás, en dat je er nu niet meer bént."quote:Op zondag 13 mei 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
vooral mooi ook dat Q zei, toen ik wegging, 'Jammer dat je er was'..
Nouhou. Je weet wat ik bedoelde.quote:Op zondag 13 mei 2007 01:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja sneu he.
vooral mooi ook dat Q zei, toen ik wegging, 'Jammer dat je er was'..
De positieve benadering: blijkbaar raakt het haar wel als je zoiets zegt!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 08:49 schreef Hime het volgende:
Wat kost zo'n lasrbehandeling voor je ogen tegenwoordig?
quote:Prijs
Laser oogcorrectie vanaf ¤ 595 per oog
Bij Optical Express, beginnen de prijzen voor Oog Laser Behandelingen al vanaf slechts
¤ 595 per oog. Voor een exacte prijs kunt u een afspraak maken voor een gratis en geheel vrijblijvend vooronderzoek. Hierna zal dan de basisprijs aan u worden medegedeeld. Voor een eventueele Wavefront behandeling geldt een toeslag op de prijs van de standaard behandeling van ¤ 250,- per oog.
Dus boek nu een gratis vooronderzoek om te kijken of u ook een geschikte kandidaat bent.
Daar heb je Airwin toch voor?quote:
quote:
Dat hoort zoquote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Q. het volgende:
Brak.
Maar het was gezellig!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Q. het volgende:
Brak.
Begrijpelijk, na een avond lang al die vrouwen van je af te moeten slaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:11 schreef Q. het volgende:
Brak.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 13 mei 2007 01:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me netjes ingehouden vanavond.
Vind ik zelf dan. Maar als er een bepaald stom filmpje van vanavond op internet verschijnt (en een paar stomme foto's) kom ik niet meer in de SC![]()
.
zal ik je nummer aan hem geven?quote:
Het gaat er niet zozeer om wat CL heeft gedaan. Bij iedere beweging die CL deed stond nixxx klaar met z'n camera om het op te nemen...quote:
quote:
O, dan krijg ik het wel te zien, dat heeft Nixxx immers beloofd.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gaat er niet zozeer om wat CL heeft gedaan. Bij iedere beweging die CL deed stond nixxx klaar met z'n camera om het op te nemen...
Sluit maar aan achter in de rij van andere kanslozen...quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, dan krijg ik het wel te zien, dat heeft Nixxx immers beloofd.![]()
Dat riep hij ook bij iedere foto en filmpje, dat hij het allemaal voor jou deed...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O, dan krijg ik het wel te zien, dat heeft Nixxx immers beloofd.![]()
Nu wordt het eng.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat riep hij ook bij iedere foto en filmpje, dat hij het allemaal voor jou deed...
Zelfmoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Kut zeg, zelfs paracetamol helpt niet meer.![]()
Toch wel heel erg moe nu. Maar het was het waard.quote:
Gelukkig het je het over jezelf afgeroepen...quote:
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
Kut zeg, zelfs paracetamol helpt niet meer.![]()
Wij zijn ook pas net uit bed. Kun je nagaan...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:29 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toch wel heel erg moe nu. Maar het was het waard.
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.
En straks gewoon weer een dutje doen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij zijn ook pas net uit bed. Kun je nagaan...
Dan blijf ik kotsen ben ik bang.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Doe net als Twist, spoel het weg met wodka.
Is dat een uitnodiging?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En straks gewoon weer een dutje doen.
Dat wilden ze niet zeggen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Welke kutopmerking?
Dat was niet de intentie eigenlijk, maar nu wel.quote:
Your place of mine?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat was niet de intentie eigenlijk, maar nu wel.
Ik ga nergens meer heen vandaag.quote:
Hoe durven ze.quote:
Heb je hem niet meegesleept naar huis?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Er lag gister een leuke jongen metkrullen
te pitten in de tram. Ik weet niet wat hij geslikt had, maar volgens mij is hij in de tram blijven zitten tot aan het eindpunt en toen weer teruggegaan
.
Dat kan ik helaas niet zeggen. Gelukkig scheelt dat mij wel weer koken vanavond...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ga nergens meer heen vandaag.
Ik werd vanochtend om zeven uur wakker en ik had mijn kleren en schoenen nog aan.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En straks gewoon weer een dutje doen.
Wat heb jij uitgespookt vannacht?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend om zeven uur wakker en ik had mijn kleren en schoenen nog aan.![]()
Je laat hem toch zwartrijden in de trein.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dan twee treinkaartjes betalen zeker.
Je wilt de man van je leven nooit meer kwijtraken of niet natuurlijk...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zeggen dat 'ie bij jou hoort?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:39 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt vannacht?
C. overschat mijn kutopmerkingen. Immer.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...
en hem nog een mooie boete bezorgenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te zeggen dat 'ie bij jou hoort?
Ik ben bekend met jouw lieve inborst, maar ik mag graag bijdragen aan een selectieve beeldvorming over anderen...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
C. overschat mijn kutopmerkingen. Immer.
Dan kun je hem troosten,quote:Op zondag 13 mei 2007 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en hem nog een mooie boete bezorgen.
Die wodka was niet mijn opmerking en C. heeft een te teer zieltje op dat punt.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, je hebt je niet beperkt tot één kutopmerking die alleen C. kon horen...
Reflectie is het woord waar alles om draait in deze...quote:Op zondag 13 mei 2007 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die wodka was niet mijn opmerking en C. heeft een te teer zieltje op dat punt.
Heeft CL je wel een verjaardagszoen gegeven?quote:Op zondag 13 mei 2007 11:51 schreef Q. het volgende:
Nixxx! Kan jij me al jouw CL-foto's sturen?
Dat durfde ze niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft CL je wel een verjaardagszoen gegeven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |