Had ik net gezien. Dat arme beestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/120507_pinguin.html
Een van de knappere vrouwen in Duckstad?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, wat wil je als je zo'n bitch steeds moet redden.
Ik snap ook niet wat Donald Duck nog in Katrien ziet.
Er zijn er vast meer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een van de knappere vrouwen in Duckstad?
Tja, katrien is dan ook een dramaqueenquote:
Je hebt die conditie niet eensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Arm beest? Het is gewoon een mongool
quote:
quote:
Alleen hij had een navigatiesysteem nodig, hij was nogal verdwaaldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ook de conditie niet, maar vindt 't vooral knap van die pinguin
Stoere vogelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/120507_pinguin.html
Wie is ze?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:00 schreef Pheno het volgende:
OMG, ze kijken hier naar dat songfestival
_Arual_, maquote:
Ik ben achter mijn laptop gaan zittenquote:
Katrien zit financieel slecht, ze zit nu kontje te verkopen op perron 0.quote:
10 strippenkaartquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:03 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Katrien zit financieel slecht, ze zit nu kontje te verkopen op perron 0.
Ik ook, maar dat is te zienquote:
Ik ga dat ook maar niet kijkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:05 schreef Pheno het volgende:
Zo, het leuke gedeelte is weer voorbij. Nu de balkanmeuk, dus ik blijf nog even achter de laptop
Wel een lekkere presentatrice...quote:
Nah, dat dan weer nietquote:
Dat is het ook niet. Ik ben lekker aan het reispuzzelenquote:
Ga fokken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit mij te vervelen. Alle boeken die ik had meegenomen naar Anna heb ik uit. En ik moet nog tot morgenavond hier zitten.
Tja, je had kunnen gaanquote:
Dat is bijna hetzelfde als vragen of ik in [OUD] wil postenquote:
Ik ben geen Arnold Swarzeneggertquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:16 schreef Anthraxx het volgende:
Ben je zwanger?
Truste of wat je ook gaat doenquote:
Smakelijk danquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens wat eten. En daarna maar eens naar huis.
Lukt alquote:
Nee, ik verveel me. De vaste R&P sc'ers zijn aan het feesten. En het eurosongfestival wil ik graag mijdenquote:
Welnee. Het heeft iets treurigs, zo'n topic met 50 pinguins op iedere bladzijde, dat wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:08 schreef Pheno het volgende:
Dan komen die modjes wel weer roet in het eten gooien
Ach, het is beter dan een eind zwemmen en dan in de woestijn terecht komenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Welnee. Het heeft iets treurigs, zo'n topic met 50 pinguins op iedere bladzijde, dat wel.
Dan zet je toch zelf wat muziek opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. De vaste R&P sc'ers zijn aan het feesten. En het eurosongfestival wil ik graag mijden
Daar zullen ze hier blij mee zijnquote:
Ik heb hetzelfde. Wanstaltig moe, niet kunnen slapen, alles is weg (familieweekend heb ik weten te negeren), en nu zit ik hier. Te overwegen of de stad de moeite nog is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik verveel me. De vaste R&P sc'ers zijn aan het feesten. En het eurosongfestival wil ik graag mijden
Die overweging heb ik al gemaakt, het antwoord werd nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Wanstaltig moe, niet kunnen slapen, alles is weg (familieweekend heb ik weten te negeren), en nu zit ik hier. Te overwegen of de stad de moeite nog is.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:40 schreef MooieBoot het volgende:
Nou biertje dan maar?
Neem er nog één, dan relatief vroeg in bed ploffen, en daarmee meteen een basis van een ritme voor de rest van de week leggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben deze week extreem moe geworden. Ik denk dat ik morgen ga uitslapen tot 7:30. Kutritme.
En je kan dus niet echt uitslapen meer dus?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben deze week extreem moe geworden. Ik denk dat ik morgen ga uitslapen tot 7:30. Kutritme.
Ik kan het al 3 jaar niet meerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je kan dus niet echt uitslapen meer dus?
Het is dat ik om 11uur in H'lem moet zijn morgen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:44 schreef Frezer het volgende:
Vet cool.
+5, ontopic.quote:
Dat ben ik altijdquote:
Sjeezquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het al 3 jaar niet meer
Daarvoor zat ik in H'sum in een ander ritme, nu is het gewoon teringnaadje.
Ik gok dat je die vraag voor zijn raam met megafoon moet herhalen, wil je nog antwoord krijgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
En het is niet iets wat je kan afleren of kan veranderen?
Hij leest wel terug morgenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik gok dat je die vraag voor zijn raam met megafoon moet herhalen, wil je nog antwoord krijgen.
Géén idee of je met 'even nog kijken' bedoeld dat je naar het plafond gaat staren, het houtwerk van je bed bewonderd, of net als al die plebejers gaat kijken hoe een derdewereldland met hun enige zingende travo de hoofdprijs weet de pakken, maar hey!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga richting bed, maar even nog kijken in bed
Ze hebben zelfs dj Bobo er voor uit de klei getrokken las ik in de locale krant,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Géén idee of je met 'even nog kijken' bedoeld dat je naar het plafond gaat staren, het houtwerk van je bed bewonderd, of net als al die plebejers gaat kijken hoe een derdewereldland met hun enige zingende travo de hoofdprijs weet de pakken, maar hey!
Trusten!
Ja, van werk gaan veranderen, hoop ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeez
En het is niet iets wat je kan afleren of kan veranderen?
In een half uur tijd zag ik twee liedjes over 'happy happiness', een poppunkbandje met emokapsels, een moeilijk kijkende Tsjechische metalband die zong over de 666 maagden die ze ritueel gaan slachten in hun rare buitenaardse taaltje, en wij sturen een swingende negerin.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs dj Bobo er voor uit de klei getrokken las ik in de locale krant,. Al wil ik Zwitserland nu niet typeren als een derdewereldland.
Hij belde mequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik gok dat je die vraag voor zijn raam met megafoon moet herhalen, wil je nog antwoord krijgen.
Jij ookquote:
Dit is toch wel een ijzersterke kreet,quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:34 schreef Nosh het volgende:
'happy happiness'
Have funquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:50 schreef Nosh het volgende:
Ik ga me bezatten op denderende electronica, tussen langharig werkschuw tuig.
Dag!
Klink goed! Serieus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:50 schreef Nosh het volgende:
Ik ga me bezatten op denderende electronica, tussen langharig werkschuw tuig.
Dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |