Er staat op de muur 'to much' ipv 'too much'quote:
En er is echt niemand in dat huis, of bij de redactie die zo'n oerdomme spelfout opmerkt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er staat op de muur 'to much' ipv 'too much'
Kunst is een kwakkie waarover is nagedacht!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Pleur een paar kwakkies op een doek, en noem het kunst, dan is het kunst.
Niets is logisch in de DGK...............quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
waarom schilderen ze in godsnaam dingen eerst rood... om ze daarna groen en geel te schilderen? is dat logisch?
Jaap vertelde even geleden (nog onder de partytent) dat hij te horen heeft gekregen dat hij zo'n geintje als met Juf Judith, niet nog een keer moet flikken, anders kost het hem 10 ruggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:20 schreef the_undertaker het volgende:
Waar blijft de terror van Jaap op Jan
geef m eens ongelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat bijna janken volgens mij.... die vindt het spuuglelijk
Het is er ook niet beter op geworden, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Tissik het volgende:
Jaap vind het echt 1000 keer nix: Ik kan er maar beter geen uitpraak over doen....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef demins het volgende:
[..]
Kunst is een kwakkie waarover is nagedacht!!!
Dat is een gelogen verhaal. Gisteren zei hij het ook al en DGK_REDACTIE meldde hier dat alles gelogen is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap vertelde even geleden (nog onder de partytent) dat hij te horen heeft gekregen dat hij zo'n geintje als met Juf Judith, niet nog een keer moet flikken, anders kost het hem 10 ruggen.
Die tafel en die setting zo.. Dan maar Ikea, ziet er niet uit vind ik persoonlijk, maar misschien ben ik dan meer dan het strakkequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
dat kleed ook onder die tafel, echt walgelijk
Echt een kantine gevoelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat tafeltje is echt te klein voor 8-9 man. En voor bezoek al helemaal geen plaats.
[afbeelding]
Ik vond de andere eettafel 6x beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is er ook niet beter op geworden, laten we eerlijk zijn.
Tuurlijk is dat gelogen, ze willen Jaap niet kwijt, ze denken echt dat het huwelijk van Hem en cora kijkers gaat trekken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een gelogen verhaal. Gisteren zei hij het ook al en DGK_REDACTIE meldde hier dat alles gelogen is.
Zonde van die mooie lange tafel. Vraag me af wie die heeft ingepiktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Lipsch het volgende:
zo, lekker allemaal de ruimte aan zo'n mooie ronde eettafel
Ik vind dat de gameroom erop vooruit is gegaan (maar ok, die was in lelijkheid dan ook niet te overtreffen).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is er ook niet beter op geworden, laten we eerlijk zijn.
Zoals Jaap zou zeggen:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef BsJanssen het volgende:
mijn god wat een scripted gedoe zeg!
ik weet nu al welke beelden er worden uitgezonden binnenkort...
en je kunt goed merken dat Jan de B. dit vaker heeft meegemaakt voor op tv.
Jaap heeft veel moeite met de waarheid!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een gelogen verhaal. Gisteren zei hij het ook al en DGK_REDACTIE meldde hier dat alles gelogen is.
Ja de halters zijn nu roze met gouden sterretjesquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:28 schreef BsJanssen het volgende:
ze hebben trouwens de fitness ruimte nog niet laten zien, of heb ik iets gemist?
Zit ik dus de COS na te lezen, kom ik deze post tegen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
http://sudokuframe.com.u.seekdotnet.com/?D=E&Parent=4031
goud jasje aan damn lowlife assquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef nueffeniet het volgende:
wat een looser die de bouvrie
Het was toch al pussy spul.. Met gewichten trainen op een marmeren (??) vloer, dat kan niet..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de halters zijn nu roze met gouden sterretjes![]()
Vraag me af hoeveel ie hier voorvangt. Daardoor moesten de streams zeker betaald wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef nueffeniet het volgende:
wat een looser die de bouvrie
Daar heeft Jan beslist een punt, aangezien Jaap (volgens eigen zeggen) lijdt aan Asperger (autisme). Veranderingen zijn voor mensen met Asperger beslist geen kattepis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Het is ook niet niks wat er gebeurt..aldus Jan tegen Jaap![]()
Natas zei in de slaapkamer, je weet wat er net gezegd is tegen je hé.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja dat betalen wij streamers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel ie hier voorvangt. Daardoor moesten de streams zeker betaald worden![]()
Als je er niet al een hebt, dan krijg je wel een syndroom van deze omhooggevallen slechte smaak.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Carlaa het volgende:
Het wordt (voor mij) steeds duidelijker dat Jaap idd lijdt aan het asperger syndroom. Hij kan duidelijk niet tegen veranderingen.
Jan zelf, ziet er ook niet uit in dat kermisjasje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
Okee wat ik hier zie is het niet om aan te zien... Typisch jan trouwens.
Die grote tafel gaan ze nog missenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef blomst het volgende:
Dat het lichter is geworden vind ik dan wel weer mooi.
Jammer dat de grote tafel eruit is, en de stoelen rond de tafel is ook een afgang.
Dat rood bij de trap komt nog gewoon door het geel heen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
waarom schilderen ze in godsnaam dingen eerst rood... om ze daarna groen en geel te schilderen? is dat logisch?
Bedoel je dat het makkelijker mikken isquote:
jaaa viel me ook al opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft me toch een wallen!!!
Ik vind het ook erg tegenvallen voor 'het design' van JDB...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe willen ze in vredesnaam de stemming mooi in beeld brengen? Die mooie lange tafel was echt super chill.....mogen ze wel aan mij geven. Vind het huis echt lelijk zo....valt me tegen van JDB en daar betaal je vet veel knaken voor. Nauw Nee!
Ik bedoel niet Natasia trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
Wie is die mooie meid met dat donkere haar?![]()
Waar ze nu op zitten?? OMGquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef the_undertaker het volgende:
Zelfs de stoelen betrekt Brainless bij het spel.. hij vind de stoelen zakelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het niet voor hem.. Ik vind dit echt UBERLELIJKquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft JdM aandelen bij Jan des Bouvier.......?
Jaap vindt het gewoon afschuwelijk lleijk en ergert zich aan de nepreacties van de anderen. Heeft niks met Asperger te maken. Als hij Asperger zou hebben dan zou hij niet zo makkelijk kunnen schakelen van terror naar normaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar heeft Jan beslist een punt, aangezien Jaap (volgens eigen zeggen) lijdt aan Asperger (autisme). Veranderingen zijn voor mensen met Asperger beslist geen kattepis.
quote:
Tsjaaaaa.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
Nou Jan.... de harmoniste in het huis... was toch echt "onze Syl" en die is getoneelhaakt![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef blomst het volgende:
Ik geloof het wel en anders lees ik het morgen wel.![]()
Echt een verwend nestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef SiRojK het volgende:
Amanda moet het er voor de 902834093284 keer inwrijven dat ze in die suite heeft geslapen
Is vast aangepast aan zijn doorsnee clientele.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:43 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat een bierbuik heeft Jan.
Ik ook niet (muv de gameroom).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:43 schreef Soho het volgende:
Ik vind de villa er eigenlijk niet op vooruit gegaan.
Gut dit trap zit wel dwars he? Tis geen reden voor het vertrek van een bewoner hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef Kinga het volgende:
Die trap is echt snel snel gedaan.... het is geel met een rood randje geworden
Graag! En een beetje snel!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef robert2006 het volgende:
nu rellen!
Ze is dan ook met een kermisklant getrouwd. Ze passen wel bij elkaar, dat dan weer wel. Maar djeez, onbegrijpelijk dat iemand die toch naam heeft als stylist, zichzelf (en het interieur van een ander) op zo'n volstrekt smakeloze en goedkopen wijze kan toetakelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef SiRojK het volgende:
Kampwijf met haar trainingsbroek
Kom op, zijn we kritisch of zijn we kritisch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut dit trap zit wel dwars he? Tis geen reden voor het vertrek van een bewoner hoor![]()
What a laugh...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
De expo postertjes zijn 'gemaakt en opgeblazen'
Alsjeblieft zeg....
Daarom las DGK_RED ook zovaak meequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kom op, zijn we kritisch of zijn we kritisch?
Was ff to muchquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kom op, zijn we kritisch of zijn we kritisch?
Ze worden in de rol van acteurs geduwd.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:46 schreef schatje het volgende:
Het zijn gewoon amateurs.
Inderdaad ! Hysterisch doen om de inrichting van andermans huis, en dan is het ook nog esquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
Ik had echt net zo'n hoofd gehad als Jaap.. Wat een overdreven domme teringherrie... Echtwaar, hier is helemaal niets speciaals aan.. Loop de Ikea iin en je ziet hetzelfde, alleen vind je dit soort kleuren meer op de kinderafdeling
Ik heb er hoofdpijn van gekregenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Mokum020 het volgende:
1 ding: de streams zijn wel beter te volgen met die lichte kleuren...........![]()
Ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:50 schreef Soury het volgende:
Even een puntje Wie neemt de master bedroom vannacht![]()
zit je nu nog steeds naar die kleine waardeloze streams te kijekn ??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Mokum020 het volgende:
1 ding: de streams zijn wel beter te volgen met die lichte kleuren...........![]()
Jij slaapt in een kuipjequote:
Niet om het een of ander, maarre... wat valt er in de gameroom nog te gamen nu??quote:
Nee....heb betaald.........quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
[..]
zit je nu nog steeds naar die kleine waardeloze streams te kijekn ??
Leesplaatjes voor kleuters?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Lipsch het volgende:
FORK KNIFE SPOON - was dat voor lelijks?
Piano en die *#($*(#$*#)(%*) draaitafelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maarre... wat valt er in de gameroom nog te gamen nu??
Ligt mens erger je niet klaar of monopoly??
Bovendien wordt je dat juist afgeleerd op het conservatorium.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef Liess het volgende:
Gebruik je lichaam bij het spelen, zegt Eric op een corrigerende manier.
Doe het eens na, zeikwijf.
Is meer een loungeroom geworden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maarre... wat valt er in de gameroom nog te gamen nu??
Ligt mens erger je niet klaar of monopoly??
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Lipsch het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef Prospera het volgende:
Huub speelt op de piano,
brian maakt aanstalten om te gaan draaien in de gameroom.
Beetje goedkoop Xenos dingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Lipsch het volgende:
Zoals ook het kantoor is 'ontkantoord'.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Precies dit is echt de miskleun van het huis. Die lange tafel was veel ruimer en overzichtelijker. De stoelen zijn echt te erg en oncomfortabel en dat kleed tja ik zeg maar niks.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is wel de meest opvallende misser. Tafel te klein, prul-stoeltjes en vloerkleed te klein. Dat wordt een gestrukkel over de kleedrand, die heel snel gaat krullen door de stoelpoten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is wel de meest opvallende misser. Tafel te klein, prul-stoeltjes en vloerkleed te klein. Dat wordt een gestrukkel over de kleedrand, die heel snel gaat krullen door de stoelpoten.
[afbeelding]
Ja al maanden hetzelfde treurige deuntjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Huub kan wel piano spelen zeg
"Muziek gaat door je hele lichaam" volgens Eric.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien wordt je dat juist afgeleerd op het conservatorium.
Ik stuur geen moer meer daarnaar toe. Deze week heb ik voor het laatst smsjes gestuurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
De huisvrouwtjes op VOL zitten nu te vingeren, en de huismannetjes te trekken.
En maandag komt er weer een taart van VOL.
Mensen, zullen we een taart sturen met 2 snifjes arcenicum.
De lange houten tafel was mooi. Ik had daar juist een bruine bank met allemaal kussentjes willen zien en de muren beige. Iets warmer dan deze studentenkamer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Een wietcake zou ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
OK, wat IS het? Hebben ze een functie naast zogenaamd behagen van de ogen/de stemming? Want dat doen ze zeker niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje goedkoop Xenos ding
[afbeelding]
Laten we hopen dat ze pling ploing deun ook hebben gewitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Oh my god Brian gaat draaien.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet een hobby hebben he.......
wie ging er nou op de bank zitten?
Ja, Moonlight Sonata tot in den treurequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja al maanden hetzelfde treurige deuntje![]()
Ik zeg: laat ze maar weer leeglopen!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
De expo postertjes zijn 'gemaakt en opgeblazen'
Alsjeblieft zeg....
Een taart alleen voor Jaap lijkt me een beter plan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
Als brian gitaar speelt wel ja !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Liess het volgende:
[..]
"Muziek gaat door je hele lichaam" volgens Eric.
Die hou ik lekker zelfquote:
Mochten ze de mening van de fokkers nog laten horen.. Deze jongeman vindt het er echt super goedkoop uitzien! Ik zou nog liever een medewerker van de Ikea mijn huis laten inrichtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
De lange houten tafel was mooi. Ik had daar juist een bruine bank met allemaal kussentjes willen zien en de muren beige. Iets warmer dan deze studentenkamer.
Schat, ik bedoelde daarnet op de streams, er ging iemand in de woonkamer zitten en liep door het beeld...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Dat was wel voor een goed doel hoor nl Prison Break
![]()
![]()
![]()
Principes werken het best als ze niet op de proef gesteld worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Overboord gegooid....tegelijk met al die andere!
Tijd om te gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Oh my god Brian gaat draaien.
Sterker nog het vorige interieur kwam van Ikea en zag er 10x beter uit dan dit.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Mochten ze de mening van de fokkers nog laten horen.. Deze jongeman vindt het er echt super goedkoop uitzien! Ik zou nog liever een medewerker van de Ikea mijn huis laten inrichten
De meest eenvoudige stoel kan lekker zitten. Voor de rest ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dit is echt de miskleun van het huis. Die lange tafel was veel ruimer en overzichtelijker. De stoelen zijn echt te erg en oncomfortabel en dat kleed tja ik zeg maar niks.
Oh dacht dat je me msn naam bedoelde van gister.!!!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Schat, ik bedoelde daarnet op de streams, er ging iemand in de woonkamer zitten en liep door het beeld...
![]()
Hij zou wel mijn wc mogen doenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:58 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ga iig NOOIT JDB bellen voor mijn huisje!! Hoe zijn de slaapkamers?? Die vond ik wel ok met de donkere muren.
Dat gaat door merg en been.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:57 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Als brian gitaar speelt wel ja !
Zou die mooie grote lange tafel al op marktplaats staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:59 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
De meest eenvoudige stoel kan lekker zitten. Voor de rest ben ik het met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |