Over het algemeen Ahhaa betraptquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Over het algemeen neuk ik alleen met mensen waar ik me tot aangetrokken voel.
Gedaald? Ziet er veel mooier uit nu.. vind ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat de villa nu gelijlk een half miljoen in waarde is gedaald....interieur doet tenslotte ook een hoop...![]()
Jep..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
En dan moeten we ook nog door de veren-in-reet taferelen met de Des Bouvrietjes heen.
Ach ik gebruik toch een "cheat" dus mij kan het weinig boeienquote:
Ik neem aan dat er geen eieren in de ijkast liggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Het schilderij met Bar, kon dat niet beter in de gameroom.......foutje?![]()
Alles, of bijna alles is nieuw, dus Jaap kan met een schone lei beginnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
Hij mag geen gasten meer beledigen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Als ie echt wil rellen moet ie morgen schilders bestellen die vervolgens het hele huis weer verven in de originele kleuren.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Je begrijpt toch wel dat ik zonder een eitje kan .........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geen eieren in de ijkast liggen
Ja ik ga me hersens maar ff laten kraken, want ik wacht al zoooooooooooooo lang.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
http://sudokuframe.com.u.seekdotnet.com/?D=E&Parent=4031
nou, dat vind ik dan wel weer aardig gevonden van Jan des Bouvrie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deur in de masterbedroom
[afbeelding]
Das mijn lip ik heb afgelopen week een verstandskies laten trekkenquote:
Close-up van Amanda na een ruzie met Brian..quote:
dit is te saai voor woorden we betalen dus ik eis dat we de binnenkomst te zien krijgen JDM!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Polonium-120 het volgende:
is er nog leven na de camping?
Wat een lelijk schilderij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deur in de masterbedroom
[afbeelding]
Ja John de Mol himself bepaald wat er op de streams komtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
dit is te saai voor woorden we betalen dus ik eis dat we de binnenkomst te zien krijgen JDM!!!!!!!!!
Als het alcohol is jaaaa graaaagquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef avonne het volgende:
sudokuutje, anyone?
http://sudokuframe.com.u.seekdotnet.com/?D=E&Parent=4031
Ja Brian die een meisje tegen het raam stoot, dat hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Tissik het volgende:
Die plant in de masterbedroom staat pal voor de camera, zodat je de douche niet meer kunt zien (daar spelen zich soms toch wel wat dingen af).
Had dan wel boven het bed van natas moeten hangen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat vind ik dan wel weer aardig gevonden van Jan des Bouvrie.
Het is echt een vislip
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Close-up van Amanda na een ruzie met Brian..![]()
Uiteindelijk welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja John de Mol himself bepaald wat er op de streams komt![]()
en zo ziet haar make up eruit als Brian haar heeft afgewezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Close-up van Amanda na een ruzie met Brian..![]()
En dan verandert het huis in een pompoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |