Over het algemeen Ahhaa betraptquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Frasier het volgende:
[..]
Over het algemeen neuk ik alleen met mensen waar ik me tot aangetrokken voel.
Gedaald? Ziet er veel mooier uit nu.. vind ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
Jammer dat de villa nu gelijlk een half miljoen in waarde is gedaald....interieur doet tenslotte ook een hoop...![]()
Jep..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
En dan moeten we ook nog door de veren-in-reet taferelen met de Des Bouvrietjes heen.
Ach ik gebruik toch een "cheat" dus mij kan het weinig boeienquote:
Ik neem aan dat er geen eieren in de ijkast liggenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Het schilderij met Bar, kon dat niet beter in de gameroom.......foutje?![]()
Alles, of bijna alles is nieuw, dus Jaap kan met een schone lei beginnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Ik heb een hekel aan Jaap, maar ik hoop dat hij straks de boel op stelten zet, waar JdeB nog bij is.
Hij mag geen gasten meer beledigen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef blomst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |