Het is er ook niet beter op geworden, laten we eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Tissik het volgende:
Jaap vind het echt 1000 keer nix: Ik kan er maar beter geen uitpraak over doen....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef demins het volgende:
[..]
Kunst is een kwakkie waarover is nagedacht!!!
Dat is een gelogen verhaal. Gisteren zei hij het ook al en DGK_REDACTIE meldde hier dat alles gelogen is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap vertelde even geleden (nog onder de partytent) dat hij te horen heeft gekregen dat hij zo'n geintje als met Juf Judith, niet nog een keer moet flikken, anders kost het hem 10 ruggen.
Die tafel en die setting zo.. Dan maar Ikea, ziet er niet uit vind ik persoonlijk, maar misschien ben ik dan meer dan het strakkequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef easysatellite het volgende:
dat kleed ook onder die tafel, echt walgelijk
Echt een kantine gevoelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dat tafeltje is echt te klein voor 8-9 man. En voor bezoek al helemaal geen plaats.
[afbeelding]
Ik vond de andere eettafel 6x beter.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het is er ook niet beter op geworden, laten we eerlijk zijn.
Tuurlijk is dat gelogen, ze willen Jaap niet kwijt, ze denken echt dat het huwelijk van Hem en cora kijkers gaat trekken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een gelogen verhaal. Gisteren zei hij het ook al en DGK_REDACTIE meldde hier dat alles gelogen is.
Zonde van die mooie lange tafel. Vraag me af wie die heeft ingepiktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:27 schreef Lipsch het volgende:
zo, lekker allemaal de ruimte aan zo'n mooie ronde eettafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |