Stond ook op de frontpage op FOK! dacht ik, geloof een man uit Duitslandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef blomst het volgende:
Man ligt 7 jaar dood in zijn bed , direkt op het rtlnieuws.
Louter en alleen voor de publicity van Des Bouvrie, denk ik zo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een misselijk toneelstuk
[afbeelding]
Nou je computer uit of je krijgt op je donder.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef demins het volgende:
Wat zei ik?????
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef kybe het volgende:
Dat Jasje van Jan past precies bij de bikini van Amanda.
Dat hoort toch buiten te staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:01 schreef blomst het volgende:
Die man in het oranje jasje maakt lange dagen.
[afbeelding]
Dat is van nu af aan Brain z'n gebeds-hoekje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
JA hoor, Brian heeft Che al weer gezien/
Ik zie jaap daar nog niet op zittenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef schatje het volgende:
Lelijke eetkamerstoelen.
al der jurkjes zien er nie uit en ze kan ook niet op hakken lopen, volgens mij was ze altijd t sportieve typ maar dat past niet in de goude kooi zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef My_ het volgende:
Wat heeft Leike nou voor lelijke flutjurk aan?!
En de zijkant van de trap was ook rood. Geen wonder dat het vandaag zo schandalig lang uitliep.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef Kinga het volgende:
WTF, keuken was toch rood geverfd???? muur is KNALGROEN!!!
En heel lelijk.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Dat gele bij trap is niet echt dekkend.
Brian nam ook Moniek en Jan ff apart.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
JA hoor, Brian heeft Che al weer gezien/
Sorry, mam, nog heel even...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou je computer uit of je krijgt op je donder.
Deed Jaap dat maar, het ziet er niet uit en had van hem verwacht dat ie op zijn minst zou zeggen dat het allemaal vreselijk amateuristisch was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Alleen Jaap reageerd normaal gewoon met een serieuz gezicht, De rest maakt allemaal theater.
Eric en Natasia maar weer eens samen hand in hand en Amanda die kan overdrijven als geen ander!
Iemand met zo'n jas mag me schuur nog niet inrichtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Louter en alleen voor de publicity van Des Bouvrie, denk ik zo.
'k zag het ook, wat lelijk !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
WAT LELIJK!LMFAO, check dat raam IN de private.... je ziet die lijst van dat boeddha ding
Ik ook hoor; "Oooooh Aaaaaahhhhh Hmmmmmm!!!!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef My_ het volgende:
Wat een ge-ooooh... En Natasia doet weer zoooo histerisch...![]()
Doet ie ook niet net als Jaap die gewoon zichzelf blijft. Allemaal poppekast van de rest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij loopt Nicolaas geen 'OOOOHHHH' te roepen...
quote:
welke????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft de spelfout ook al gezien. Maar zegt er niks van.
Ik ga voor de gele trap, vooralsnog.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
De Boedha wint,die is het lelijkst van allemaal.
Vooral vanaf de kant vanuit de privatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
Eensch is!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:07 schreef kybe het volgende:
Bron 10:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef schatje het volgende:
Dat gele bij trap is niet echt dekkend.
Moet dat muts zijnquote:
Wat een flagrante onzin. Doen ze het bij iedereen zo? Dat werkt volgens mij alleen bij de omhooggevallen B-sterretjes.quote:
huub en brian vriendjes en eric en natas vriendjes , het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gatverdamme Huub en Brian vriendjes.
Het is echt to muchquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een flagrante onzin. Doen ze het bij iedereen zo? Dat werkt volgens mij alleen bij de omhooggevallen B-sterretjes.
Wanneer doet hij dat niet dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:08 schreef Kinga het volgende:
Eric trekt echt een kutkop voor de camera...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:11 schreef demins het volgende:
Moeten ze nou dadelijk op de nieuwe bank en unaniem beslissen of het mooi is???
10K ofzo als het niet meer is denk ikquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Wat kost dat nou....een Bouvrietje voor je huis?
Doe het zelf welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef yellowfirst het volgende:
Wat kost dat nou....een Bouvrietje voor je huis?
Dat is de chick van Jan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef My_ het volgende:
Wie is die blonde del die er een beetje verloren bijloopt en Jan steeds papagaait?
denk veeeeeel meeerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef bob_marley het volgende:
[..]
10K ofzo als het niet meer is denk ik![]()
kitsch kitschquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:13 schreef Tissik het volgende:
Die Jan ziet er zelf ook niet uit, met dat gouden jasje.
uitgeprinte plaatjes zijn het !!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Holy fuck, Eric noemt het KUNST aan de muren..... mag ik even braken?
Mevrouw 'Als mijn publiek erin trapt' noemde het kunst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
uitgeprinte plaatjes zijn het !!!!
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Fijn dat er zoveel kunst aan de muur hangt, zegt Eric. Ja, dat geeft diepte zegt mw.Bouvrie.
niks meer en niks minderquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef easysatellite het volgende:
[..]
uitgeprinte plaatjes zijn het !!!!
Pleur een paar kwakkies op een doek, en noem het kunst, dan is het kunst.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mevrouw 'Als mijn publiek erin trapt' noemde het kunst.
Uh, uh, Moniek de Bouvier heeft ZELF gezegd dat ze KUNST aan de muren hebben gebruikt!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:14 schreef Kinga het volgende:
Holy fuck, Eric noemt het KUNST aan de muren..... mag ik even braken?
Jaapquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap's menigover de nieuwe inrichting: makkelijk geld verdienen
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |