Sorry, mam, nog heel even...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou je computer uit of je krijgt op je donder.
Deed Jaap dat maar, het ziet er niet uit en had van hem verwacht dat ie op zijn minst zou zeggen dat het allemaal vreselijk amateuristisch was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Alleen Jaap reageerd normaal gewoon met een serieuz gezicht, De rest maakt allemaal theater.
Eric en Natasia maar weer eens samen hand in hand en Amanda die kan overdrijven als geen ander!
Iemand met zo'n jas mag me schuur nog niet inrichtenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Louter en alleen voor de publicity van Des Bouvrie, denk ik zo.
'k zag het ook, wat lelijk !quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:04 schreef Kinga het volgende:
WAT LELIJK!LMFAO, check dat raam IN de private.... je ziet die lijst van dat boeddha ding
Ik ook hoor; "Oooooh Aaaaaahhhhh Hmmmmmm!!!!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef My_ het volgende:
Wat een ge-ooooh... En Natasia doet weer zoooo histerisch...![]()
Doet ie ook niet net als Jaap die gewoon zichzelf blijft. Allemaal poppekast van de rest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij loopt Nicolaas geen 'OOOOHHHH' te roepen...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |