goud jasje aan damn lowlife assquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef nueffeniet het volgende:
wat een looser die de bouvrie
Het was toch al pussy spul.. Met gewichten trainen op een marmeren (??) vloer, dat kan niet..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de halters zijn nu roze met gouden sterretjes![]()
Vraag me af hoeveel ie hier voorvangt. Daardoor moesten de streams zeker betaald wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef nueffeniet het volgende:
wat een looser die de bouvrie
Daar heeft Jan beslist een punt, aangezien Jaap (volgens eigen zeggen) lijdt aan Asperger (autisme). Veranderingen zijn voor mensen met Asperger beslist geen kattepis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:30 schreef yellowfirst het volgende:
Het is ook niet niks wat er gebeurt..aldus Jan tegen Jaap![]()
Natas zei in de slaapkamer, je weet wat er net gezegd is tegen je hé.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een gelogen verhaal. Gisteren zei hij het ook al en DGK_REDACTIE meldde hier dat alles gelogen is.
Ja dat betalen wij streamers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel ie hier voorvangt. Daardoor moesten de streams zeker betaald worden![]()
Als je er niet al een hebt, dan krijg je wel een syndroom van deze omhooggevallen slechte smaak.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Carlaa het volgende:
Het wordt (voor mij) steeds duidelijker dat Jaap idd lijdt aan het asperger syndroom. Hij kan duidelijk niet tegen veranderingen.
Jan zelf, ziet er ook niet uit in dat kermisjasje.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
Okee wat ik hier zie is het niet om aan te zien... Typisch jan trouwens.
Die grote tafel gaan ze nog missenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:31 schreef blomst het volgende:
Dat het lichter is geworden vind ik dan wel weer mooi.
Jammer dat de grote tafel eruit is, en de stoelen rond de tafel is ook een afgang.
Dat rood bij de trap komt nog gewoon door het geel heen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:21 schreef Kinga het volgende:
waarom schilderen ze in godsnaam dingen eerst rood... om ze daarna groen en geel te schilderen? is dat logisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |