Bedoel je dat het makkelijker mikken isquote:
jaaa viel me ook al opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft me toch een wallen!!!
Ik vind het ook erg tegenvallen voor 'het design' van JDB...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef carpediem23 het volgende:
Hoe willen ze in vredesnaam de stemming mooi in beeld brengen? Die mooie lange tafel was echt super chill.....mogen ze wel aan mij geven. Vind het huis echt lelijk zo....valt me tegen van JDB en daar betaal je vet veel knaken voor. Nauw Nee!
Ik bedoel niet Natasia trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Frasier het volgende:
Wie is die mooie meid met dat donkere haar?![]()
Waar ze nu op zitten?? OMGquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:35 schreef the_undertaker het volgende:
Zelfs de stoelen betrekt Brainless bij het spel.. hij vind de stoelen zakelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het niet voor hem.. Ik vind dit echt UBERLELIJKquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Heeft JdM aandelen bij Jan des Bouvier.......?
Jaap vindt het gewoon afschuwelijk lleijk en ergert zich aan de nepreacties van de anderen. Heeft niks met Asperger te maken. Als hij Asperger zou hebben dan zou hij niet zo makkelijk kunnen schakelen van terror naar normaal.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:32 schreef Tissik het volgende:
[..]
Daar heeft Jan beslist een punt, aangezien Jaap (volgens eigen zeggen) lijdt aan Asperger (autisme). Veranderingen zijn voor mensen met Asperger beslist geen kattepis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |