Zoals ook het kantoor is 'ontkantoord'.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maarre... wat valt er in de gameroom nog te gamen nu??
Precies dit is echt de miskleun van het huis. Die lange tafel was veel ruimer en overzichtelijker. De stoelen zijn echt te erg en oncomfortabel en dat kleed tja ik zeg maar niks.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is wel de meest opvallende misser. Tafel te klein, prul-stoeltjes en vloerkleed te klein. Dat wordt een gestrukkel over de kleedrand, die heel snel gaat krullen door de stoelpoten.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit is wel de meest opvallende misser. Tafel te klein, prul-stoeltjes en vloerkleed te klein. Dat wordt een gestrukkel over de kleedrand, die heel snel gaat krullen door de stoelpoten.
[afbeelding]
Ja al maanden hetzelfde treurige deuntjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef CocaColaLight het volgende:
Huub kan wel piano spelen zeg
"Muziek gaat door je hele lichaam" volgens Eric.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien wordt je dat juist afgeleerd op het conservatorium.
Ik stuur geen moer meer daarnaar toe. Deze week heb ik voor het laatst smsjes gestuurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
De huisvrouwtjes op VOL zitten nu te vingeren, en de huismannetjes te trekken.
En maandag komt er weer een taart van VOL.
Mensen, zullen we een taart sturen met 2 snifjes arcenicum.
De lange houten tafel was mooi. Ik had daar juist een bruine bank met allemaal kussentjes willen zien en de muren beige. Iets warmer dan deze studentenkamer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Een wietcake zou ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
De huisvrouwtjes op VOL zitten nu te vingeren, en de huismannetjes te trekken.
En maandag komt er weer een taart van VOL.
Mensen, zullen we een taart sturen met 2 snifjes arcenicum.
OK, wat IS het? Hebben ze een functie naast zogenaamd behagen van de ogen/de stemming? Want dat doen ze zeker niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje goedkoop Xenos ding
[afbeelding]
Laten we hopen dat ze pling ploing deun ook hebben gewitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:55 schreef petraa het volgende:
Oh my god Brian gaat draaien.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet een hobby hebben he.......
wie ging er nou op de bank zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |