Je zit er best krap in, het kan allemaal wel maar dan moet je geen tegenvallers hebben qua aankoop of onderhoud motor, een gemiddeld tot hoog aantal lessen nodig hebben of dure kleding willen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Hijacking het volgende:
tvp ik ben ook al bezig met het sparen voor volgend jaar lente zit op 500 euries 1000 lijkt mij genoeg voor het rijbewijs ongeveer 500 voor de kleding en 1500-2500 voor een husqvarna
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:26 schreef -XX- het volgende:
Vooruit dan maar...
-XX-
Theorie 08-01[s]-07
AVB 21-03-07
AVD (over 2 maanden pas)
Rijschool: Jansen, Alkmaar
Lesmotor: Kawasaki ER-5
Lennox
Theorie : 00-00-00 (3e les)
AVB : 00-00-00
AVD : 00-00-00
Rijschool: Verolme, Middelharnis
Lesmotor: Honda CB 500
DownForZ
Theorie: 00-00-00
AVB: 00-00-00
Rijsschool:
Lesmotor:
ImmortalSean
Theorie : 00-00-00
Rijschool: vrenken, Apeldoorn
Lesmotor: Honda CB250
Acryl
Theorie : 14-02-07
AVD : 00-00-07
Rijschool: Tom de Keizer, Zaandam
Lesmotor: Honda CB500 25kw
daNpy
Theorie: nog niet (1x gezakt)
AVB: nov 2006
AVD: nog niet
Rijsschool:
Lesmotor: Suzuki 500cc
Robar
Theorie: 00-00-00
AVB: 00-00-00
AVD: 00-00-00
Rijsschool: ANWB
Lesmotor: ??
deGVR
Theorie : 00-00-00
Rijschool: Tilstra, Leeuwarden
nicomart
Theorie : 29-05-07 (3e les)
AVB :
AVD :
Rijschool: Cees van Spijk, Dordrecht
Otisclub
Theorie : gehaald
AVB : gisteren gehaald
AVD : 22-05-2007
Rijschool: Blom, Etten-Leur
VUL AAN ALS JE ER NOG NIET IN STAAT! OF ALS ER IETS NIET DEUGD
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
motorrijderstopic hoor, met je verkeerde nummer
quote:Gelukkig hoef je bij de politei niet tot drie te kunnen tellen! ^ O^
Hij kan het allemaal netaan betalen, en dan kooptie een husqvarnaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je zit er best krap in, het kan allemaal wel maar dan moet je geen tegenvallers hebben qua aankoop of onderhoud motor, een gemiddeld tot hoog aantal lessen nodig hebben of dure kleding willen.
lolquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:17 schreef Beach het volgende:
Oeh morgen de 1e keer!![]()
Ik heb er zo'n zin in.
Vanavond krijg ik al 'les' van iemand anders hoe ik een motor moet starten enzo![]()
Dus illigaal proefrijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef nicomart het volgende:
goeie OP bazzie
Ik mag dinsdag weer rijden. En ben nu aan het proberen al een motortje te regelen
Kan ik als motivatie in de schuur zetten
Is die er dan? Ohquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
BAZZIE WAT DOE JE!
Waar is de geupdate lessers OPBLEH! !!
Ik had 2 maanden voor mijn 18e verjaardag al een motor en er nooit mee op de openbare weg gereden voordat ik mijn RBW hadquote:
Ja maar jij bent bazziekquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik had 2 maanden voor mijn 18e verjaardag al een motor en er nooit mee op de openbare weg gereden voordat ik mijn RBW had![]()
Dat is ook een optiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Vriend van me kan uitvoerig proefrijden.. ik ga alleen ff kijken hoe die zit![]()
Shitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is die er dan? OhMaak em maar gooi ik em wel in de OP
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Shit
LAAT DIE BEGINNRES OP MAAR ZITTEN MEN![]()
![]()
![]()
![]()
HAHA!![]()
logisch!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jawel joh, fs is gewoon gefrustreerd op vele vlakken
Nog vanuit het vorige toipc denk!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:46 schreef nicomart het volgende:
kut motor is verkocht vanochtend voor mijn neus.. kan ik weer verder zoeken...
Waarom staat er bij mij bij 3e les?
QUE?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef -XX- het volgende:
JA STAPPEN HOOR VANAVOND!!!!!!!!!!!!!!
wie nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:53 schreef -XX- het volgende:
JA STAPPEN HOOR VANAVOND!!!!!!!!!!!!!!
Dieeeeeeeeeeehardddzzquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
wie niet
Ben nog aan het bijkomen van gister
THA PLACE 2 BE MEN.quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dieeeeeeeeeeehardddzz![]()
![]()
[..]
THA PLACE 2 BE MEN.
SCHAGEN!![]()
NoOoooh maar ik ging offtopicMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DAT WAS NIET ME BEDOELING
![]()
jaquote:
wat is er met die koppeling dan?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ja![]()
ik vond het zelf supergoed gaan, alleen die koppeling hé![]()
Wel lekker ook mogen rijden op de openbare weg.
Oh inderdaad.. dat is ff wennenquote:Op zondag 13 mei 2007 08:03 schreef Beach het volgende:
Te snel op laten komen. (en afslaande motor)
Maargoed volgende keren gaat dat vast wel beter.
ik alleen nog niet.. maar staat wel vast dat ik daar wil, schijnen veruit de beste te zijn hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:20 schreef DownForZ het volgende:
Rijschool: vc zoetermeer
rijd ik ook, maandag 4de les
7 lessen voor avb + avdquote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef fr0x het volgende:
Hey!
Ik ben ook van plan om te gaan lessen. Ik ben nu 20, maar wil eigenlijk meteen op een zware motor lessen. Hiervoor moet je 21 zijn. Maar als ik nu met een lichte motor ga rijden, en me examen haal, krijg ik zeker A "beperkt" ? Daar moet ik dan 2 jaar mee rijden zeker? Ik kan hier verder niet zoveel over vinden. Anders wacht ik liever nog 6 maandjes dan begin ik met lessen op een zware motor.
Hoeveel lessen is trouwens het gemiddelde? Op internet heb ik een rijschool gevonden, www.adam-eva.nl staat een leuk pakket op, van 7 lessen en een examen. Maar ik vraag me af of 7 lessen wel genoeg is.
Op je 20e mag je gewoon zwaar lessen zolang je maar op je 21e afrijdt.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef fr0x het volgende:
Hey!
Ik ben ook van plan om te gaan lessen. Ik ben nu 20, maar wil eigenlijk meteen op een zware motor lessen. Hiervoor moet je 21 zijn. Maar als ik nu met een lichte motor ga rijden, en me examen haal, krijg ik zeker A "beperkt" ? Daar moet ik dan 2 jaar mee rijden zeker? Ik kan hier verder niet zoveel over vinden. Anders wacht ik liever nog 6 maandjes dan begin ik met lessen op een zware motor.
Hoeveel lessen is trouwens het gemiddelde? Op internet heb ik een rijschool gevonden, www.adam-eva.nl staat een leuk pakket op, van 7 lessen en een examen. Maar ik vraag me af of 7 lessen wel genoeg is.
Tja..als je al ervaring heb zou het kunnen ja!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:04 schreef fr0x het volgende:
Niet 7 lessen voor avb en avd. Voor beide catogorieen 7 lessen. Dus intotaal 14 lessen en 2 examens.
Voorderest heb ik niet het idee dat motor rijden moeilijk is. Ik heb enige ervaring met crossmotoren enz. Dus ben wel bekent met schakelen etc.
Ik ga er eigelijk wel vanuit dat 7 lessen voor avb en 7 lessen voor avd genoeg moet zijn? Het kan zijn dat ze deze pakketten express zo hebben aangepast, zodat men nog meerdere extra lessen moet volgen. 10 lessen voor avb en 10 voor avd lijkt me meteen weer zoveel, of valt dat ook reuze mee ?
greetz
ik ben ook 20, en ga op zwaar lessen (morgen als het goed isquote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef fr0x het volgende:
Hey!
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal mooi weer rijders
behalve -XX- natuurlijk, das een bikk0l
ah, jij lest bij VCZquote:Op zondag 13 mei 2007 15:29 schreef DownForZ het volgende:
[..]
ik ben ook 20, en ga op zwaar lessen (morgen als het goed is) dus dat kan gewoon, check maar cbr site. Afrijden moet wel op 21ste. Rijd je af op je 20ste dan moet dat op een lichte fiets en krijg je idd A beperkt. Je kan dan of 2 jaar daarop rijden, of opnieuw examen doen als je 21 ben op een zware fiets. Als ik jou was dus gewoon even wachten en bespreken met je rijschool hoe je dit het beste kan oplossen
warom alleen xx?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal mooi weer rijders
behalve -XX- natuurlijk, das een bikk0l
Yup je mag gewoon lessen op een zware motor, en als je 21 ben kan je op 'zwaar' afrijdenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef fr0x het volgende:
Dus als je 20 bent mag je wel al op een zware motor lessen? Alleen afrijden moet als je 21 bent?
grt
Het beste peard van stal!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef Den_Haag het volgende:
He XX, waarom sta ik er niet tussen?? Had het al in het vorige topic gemeld!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kies je toch echt de verkeerde uit menneke..!
![]()
ik kop hem wel in.. jij bied je aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kies je toch echt de verkeerde uit menneke..!
![]()
quote:
Nou zeg, moet ik nu gewoon weer alles vermeldenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je zit er best krap in, het kan allemaal wel maar dan moet je geen tegenvallers hebben qua aankoop of onderhoud motor, een gemiddeld tot hoog aantal lessen nodig hebben of dure kleding willen.
[..]
Ga toch lol trappen met je skelter ofzo.quote:
Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:01 schreef nicomart het volgende:
wow! Even geleden terug gekomen van mij 10e les.. Het 8tje lukte!!!!!
Eindelijk heb ik m (redelijk) onder de knie! Was misschien niet de mooiste ooit gemaakt, maar voor mij welGeeft toch wel een beetje vertrouwen. Daarnaast ook de uitwijkoefening gedaan en die was goed. Hij zei als ik die zo op het examen zou doen, dattie goed was.
Daarna weer 100km/h terug gereden. Was vergeten mijn vizier dicht te doen en dan trekt het toch wel een beetje aan je hoofdNam daardoor ook de verkeerde afslag. Was een beetje afgeleid. Gelukkig lange in/uitvoeg strook dus ik kon weer terug
wat een fijn gevoel. Laatste 2 keer had ik het gevoel dat er weinig progressie inzat, maar nu dus wel.. Fijn
Oh nog wel met het naar de parkeerplaats toe rijden. Een bocht naar recht waar ik voorrang moet verlenen en vorige les bijna omviel doordat ik in een verkeerde versnelling zat. Gingen we nu weer lang en maakt eigenlijk bijna dezelfde fout. Alleen nu in de goede versnelling, maar teveel naar links voorgesorteerd. Hij kwam er dus langzetten met zijn motor om even te laten zien dat een auto dat ook zou kunnen doen. Maar goed. Ben officieel nog bezig met AVB-en, maar elk stukje AVD dat ik kan meepakken is goed natuurlijk
Maar dat was mijn lesje dus weerNu ff eten!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga toch lol trappen met je skelter ofzo.![]()
Bazzie en ik hebben al wat hoor.
Hé bazzzz![]()
![]()
Sttt nu veraad je ons.quote:
Inderdaad en we gaan er ook niet echt rechtstreeks heen, maar lekker binnendoor. Meteen flink wat verkeerssituaties.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk eens aan.![]()
![]()
Wat dat betreft is het natuurlijk wel lekker dat je avb terrein ver van de rijschool af ligt.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga toch lol trappen met je skelter ofzo.![]()
Bazzie en ik hebben al wat hoor.
Hé bazzzz![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Lessen zelf ging vet lekker..![]()
Examen wordt nog later door stomme fout van rijsschool!!!
Ik moet dan slagen anders ben ik de sjaak en kan iki pas ergens rond de herfstin sept, okt afrijden
DAMNIT
ik beaaalL ZO HARD IK ZWEER. ik word gek.! !!!
Ik post hier nooit meer.
DAG![]()
mja ik ga binnenkort toch naar motozoom toe in utrecht, doe ik alles wel in een keer kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Lennox het volgende:
motorgoedkoop.nl , maar ik zou je die shop niet aanbevelen. Heb dus echt lang op moeten wachten (2mnd). Zag ze net bij Safe staan en volgens mij waren ze even duur daar
sradquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Lennox het volgende:
Ben er zeer content mee.
Nog even bij de 2e hands motoren rond lopen snuffelen. Zo'n SRAD is eigenlijk ook best vet en nog goedkoper ook (dan een K1/K2)
Ga jij morgen nog kijken bij die motor, of niet?
Jep morgen om 10.00 in amsterdam..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Lennox het volgende:
Ben er zeer content mee.
Nog even bij de 2e hands motoren rond lopen snuffelen. Zo'n SRAD is eigenlijk ook best vet en nog goedkoper ook (dan een K1/K2)
Ga jij morgen nog kijken bij die motor, of niet?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef -XX- het volgende:
Mag een motor geschorst worden door de vorige eigenaar en dat je hem dan overkoopt? (via een trailer mee neemt)
En als je eenmaal je rijbewijs hebt dat je hem laat inschrijven?
Waarom koop je hem niet -> schrijf je hem over -> schors je hem gelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef -XX- het volgende:
Mag een motor geschorst worden door de vorige eigenaar en dat je hem dan overkoopt? (via een trailer mee neemt)
En als je eenmaal je rijbewijs hebt dat je hem laat inschrijven?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet -> schrijf je hem over -> schors je hem gelijk.
Heb ik ook gedaan toen ik mn Mini kocht. Kopen, overschrijven op postkantoor en terplekke gelijk schorsen.
Dan ga je het voertuig helemaal schuren tot er geen spuitwerk meer op zit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef Beach het volgende:
wat is schorsen?
ahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan ga je het voertuig helemaal schuren tot er geen spuitwerk meer op zit.![]()
NoOOOOoooOOhh
Als je van plan bent om met je voertuig lange tijd niet te gebruiken op de openbare weg, kan je voor de voertuiggebonden verplichtingen vrijstelling krijgen.Dus geen wegenbelasting/verzekering betalen voor je voertuig!
Maar dan mag je er dus niet mee de openbaren weg op.![]()
Ofzo![]()
Haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
aha
maar jij wilt dat laten doen en dan er mee lessen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha.![]()
Neeee hahaha alvast een motor kopen omdat ik bang ben dat als ik wacht tot ik mijn rijbewijs heb dat die mtor dan al verkocht is.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:22 schreef nicomart het volgende:
mijn lieveling wordt thuisgebracht... helaas niet door mij![]()
[afbeelding]
Enige wat je in je achterhoofd moet houden: Wegen de schorsingskosten op tegen (bijvoorbeeld) maar 2 maanden wegenbelasting betalen? Als je motor/auto niet al te oud is, dan is het een redelijk bedrag dat je moet betalen. Auto's/motoren ouder dan 20 jaar zijn een stuk goedkoper om te schorsenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha.![]()
Neeee hahaha alvast een motor kopen omdat ik bang ben dat als ik wacht tot ik mijn rijbewijs heb dat die mtor dan al verkocht is.![]()
Laag tarief is ouder dan 15 jr zegt RDW en motorfietsen ookquote:Schorsen (normaal tarief) ¤ 68,00
Schorsen (laag tarief) ¤ 22,70
Schorsen na opheffen schorsing ¤ 113,50
Opheffen van een schorsing ¤ 0,00
Woehh heb jij ook al zo'n lang moeten wachtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Acryl het volgende:
Update! AVD datum erbij gezet!
Acryl
Theorie : 14-02-07
AVB : 07-02-07
AVD : 12-06-07
Rijschool: Tom de Keizer, Zaandam
Lesmotor: Honda CB500 25kw
Het aanvragen werd steeds uitgesteld enzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woehh heb jij ook al zo'n lang moeten wachten? Op examen datum AVD
![]()
Ik ken het!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef Acryl het volgende:
[..]
Het aanvragen werd steeds uitgesteld enzo.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ken het!!Foutje hier foutje daar.
![]()
Nou als het over paar weken weer word uitgesteld ga ik illigaal rondrijden...ofzo..
![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga ik ook mee, ff schrijven, -XX- mag in natura betalen
Dan doe je toch wat fout denk ik zoquote:Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef Beach het volgende:
Doe je goed![]()
Ikzelf heb nog nooit auto gereden dus ik zal wel wat langer nodig hebben![]()
Om het gevoel toch te krijgen net de motoGP gekeken![]()
En ik haat nu al mn lichte lesmotorbah rij ik net 80 in de hoogste versnelling met 6000 toeren en wil ik opschakelen (en moet ook van de instructeur) zijn de versnellingen op
![]()
Is het echt zo van gas los, koppeling in en proberen te schakelen zonder dat er wat gebeurt.
80km/h in z'n 6, met 6000 toeren?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef Beach het volgende:
Doe je goed![]()
Ikzelf heb nog nooit auto gereden dus ik zal wel wat langer nodig hebben![]()
Om het gevoel toch te krijgen net de motoGP gekeken![]()
En ik haat nu al mn lichte lesmotorbah rij ik net 80 in de hoogste versnelling met 6000 toeren en wil ik opschakelen (en moet ook van de instructeur) zijn de versnellingen op
![]()
Is het echt zo van gas los, koppeling in en proberen te schakelen zonder dat er wat gebeurt.
mag nietquote:Op zondag 20 mei 2007 16:10 schreef Acryl het volgende:
kon je niet terugschakelen dan om wat verder door te trekken en zo meer vaart te maken?
tuurlijk mag dat wel, je moet toch leren rijden... ik trek ook regelmatig flink door in toeren om vlot op snelheid te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
mag niet![]()
maargoed ik vind het ook jammer dat het maar 1.5 uur les per week isdan gaat het leren zo langzaam
![]()
als ik mn theorie heb, wil ik eigenlijk wel 2x per week les, hopenlijk kan dat
je moet dat ook niet in z'n één doen want dat is onzin, maar in de twee kan dat best, je hebt niet voor niets zo'n breed rpm-spectrumquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef Beach het volgende:
ok volgende keer zal ik eens wachten tot 9000 rpm met opschakelen, maar ik denk dat ik dan "opschakelen!" hoor in mn oor![]()
Right. Waarom zou je het hele toerengebied gebruiken als je rustig cruisequote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je moet dat ook niet in z'n één doen want dat is onzin, maar in de twee kan dat best, je hebt niet voor niets zo'n breed rpm-spectrum
DOH!!! Nonsensquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat het dom is om éérst met je motorrijbewijs te beginnen (zoals ik doe), omdat
je volgens hun minder goed verkeersinzicht heb![]()
Dat zijn dezelfde mensen die het vaak zelf nog niet hebben aangedurfd om op een motor te stappenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat het dom is om éérst met je motorrijbewijs te beginnen (zoals ik doe), omdat
van mn instucteur hoor ik het nogquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
Haha mijn examinator voor avb (Omfgg hoe lekker was hij dan) , die vroeg heb je je rijbewijs wel bij je
?
Ik: emz, ja me theorie.!!!
Hij: Heb je je autorijbewijs nog niet!??!?!
![]()
beetje shocked
WTFFFFFFF
Succes alvast voor morgen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit met regen een AVB les gereden, alleen een stuk AVD. Morgen mn laatste AVB les en zoals het er nu naar uitziet ook weer droog, zal je zien dat het examen met regen is.....
Morgen ook theorie doen. Hopelijk haal ik dat
Niets van de regen aantrekken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit met regen een AVB les gereden, alleen een stuk AVD. Morgen mn laatste AVB les en zoals het er nu naar uitziet ook weer droog, zal je zien dat het examen met regen is.....
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niets van de regen aantrekken.Maakt bijna geen verschil.
Alleen met de remproefjes iets voorzichtiger doen, dat dan wel!.![]()
tuurlijk haal je je theorie..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Beach het volgende:
Ik moet over een maand theorie doen, en moet nog beginnen met leren.
Zal genoeg tijd zijn lijkt me![]()
Ja mennn als dat eens kon!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Beach het volgende:
Oh enne pas die OP nou eens aan![]()
Er zijn ondertussen meer mensen bezig.
Kan niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
jij ligt goed in de groep, doe er wat aan![]()
Congratzzzquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Lennox het volgende:
Theorie
Ik hoop het CBR zo min mogelijk te spekken![]()
Ik hoef de rijschool dus niet meer te spekken. Voor de rest, iedereen succes !!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:26 schreef -XX- het volgende:
Otisclub
Theorie : 11-04-2007 gehaald
AVB : 07-05-2007 gehaald
AVD : 22-05-2007 geslaagd !![]()
Rijschool: Blom, Etten-Leur
gratulierequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef otisclub het volgende:
[..]
Ik hoef de rijschool dus niet meer te spekken. Voor de rest, iedereen succes !!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef otisclub het volgende:
[..]
Ik hoef de rijschool dus niet meer te spekken. Voor de rest, iedereen succes !!
Haha!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef fs180 het volgende:
congrats otis, al een motor op het oog?
nmorgen mn eerste les.. argH! eindelijk
absoluut. Het was geen soepele rit, maar de examinator vond het wel voldoende, daarna heeft ie nog wat punten besproken, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet meer naar geluisterd. Ik was te enthousiast om zijn aanmerkingen nog te horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
GefeliciteerdWat moet jij blij zijn zeg!
Tell me je foutenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef otisclub het volgende:
[..]
absoluut. Het was geen soepele rit, maar de examinator vond het wel voldoende, daarna heeft ie nog wat punten besproken, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet meer naar geluisterd. Ik was te enthousiast om zijn aanmerkingen nog te horen.![]()
Nu kijken voor een motor, het wordt in ieder geval een Suzuki. Ik twijfel alleen nog tussen een Intruder of een Marauder.
Als die kijktechnieken op de brommer hetzelfde zijn zeker wel .:Yquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef fs180 het volgende:
ik hoop dat mn kijktechnieken en ervaring in het verkeer me gaan helpen
Ahh owkequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef fs180 het volgende:
ongeveer wel, brommer is kleiner, dus meer fouten gemaakt qua inschatting van je snelheid,dus beter moeten kijken..
op de fiets kijk ik nog betermaarja, daar rij ik een stuk feller mee
NooOoh! mennnquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef fs180 het volgende:
niet verplicht, maar sinds zon 20jaar geleden zitten ze er standaard wel op, iedereen haalt ze er altijd afbij mij zaten ze er nieteens op 27 jaar oud beesje
Scooter krijg je wel aan de grond. Mits je middenbok eraf isquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef fs180 het volgende:
ja kijkteckniek voor me is zelfde, alleen achter me zal ff wennen zijn.. maar dat moet wel lukken
enne dat ragbrommert is nog nooit ingehaald.. en ik heb dr mn knie mee aan te grond gereden
doe dat maar is na op zon kutscoeter zeg
Like chopperzzzquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Lennox het volgende:
[..]
Scooter krijg je wel aan de grond. Mits je middenbok eraf is
Kan je een rare zwiep van krijgen als hij er nog wel onderhangt![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef -XX- het volgende:
ScootersNOoOOOohh
Leuke brummers!
Kreidlersss
Zundappzzzz
NIETUS!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Acryl het volgende:
[..]
En mijn Zündapp vond je maar een maf ding
quote:
ik morgen zaterdag al alleenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Beach het volgende:
Dat lijken meer kleine motoren![]()
ot: ik ben bang dat ik nog teveel lessen moet rijden met de instructeur achteropomdat ik geen verkeerservaring heb.
![]()
Maar ik wil zo graag alleen![]()
welke *** rijd er dan ook scooter!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Lennox het volgende:
[..]
Scooter krijg je wel aan de grond. Mits je middenbok eraf is
Kan je een rare zwiep van krijgen als hij er nog wel onderhangt![]()
Ik mocht de eerste les als alleen rieden heurquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef Beach het volgende:
Dat lijken meer kleine motoren![]()
ot: ik ben bang dat ik nog teveel lessen moet rijden met de instructeur achteropomdat ik geen verkeerservaring heb.
![]()
Maar ik wil zo graag alleen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef fs180 het volgende:
en 4takt rijden is wennen zeg.. kenker.. ik terug schakelen bij de 4 a 5k. din gillen alsof ik hem in zn vrij zet.. voortaan maar bij de 2k terug schakelnen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef fs180 het volgende:
met mijn brommert heb ik ook harder gereden dan met de lessert drnet
en zon 250 is nieteens oz snel gek.. en 4takt rijden is wennen zeg.. kenker.. ik terug schakelen bij de 4 a 5k. din gillen alsof ik hem in zn vrij zet.. voortaan maar bij de 2k terug schakelnen
Heeft niks met 4takt te makenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef fs180 het volgende:
met mijn brommert heb ik ook harder gereden dan met de lessert drnet
en zon 250 is nieteens oz snel gek.. en 4takt rijden is wennen zeg.. kenker.. ik terug schakelen bij de 4 a 5k. din gillen alsof ik hem in zn vrij zet.. voortaan maar bij de 2k terug schakelnen
Laat die instructeur eens zien hoe je moet rijdenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
[..]lolll
![]()
maar was het wel leuk
?
na een tijdje mag je toch wel op 500 rijden?![]()
Ik kijk eigenlijk nooit naar de teller van wanneer ik moet terug schakelen![]()
Ik luister en voel altijd aan
liet hem wel zien dat het terrein niet alleen maar vol zat met oude lullenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Laat die instructeur eens zien hoe je moet rijden![]()
Haha ja menn ik raak in de war van die toerentellerquote:
P00pquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef fs180 het volgende:
vrouwen kunnen gewoon niet 2 dingen tegelijk
net zoals mensen die schrikken als ik in een bocht mn visier ff goed zet
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
P00p![]()
![]()
tsssss ik kan rijden EN op me zadel staan! waarvan 1 been naar achter
PWND!
balletten op een motor!
![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef fs180 het volgende:
jij moet hier posten tot je je rbw hebt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef -XX- het volgende:
Wooot ik zou eigenlijk niet meer posten hiermoet je me nu zien
Wtffffffffffffffffffffffff ff niet hoor!
owja.. dat ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:36 schreef Acryl het volgende:
[..]ik zou je alleen maar missen als je hier niet meer postte
nacontrole , nacontrole en nacontrole. Daar hameren ze heel erg op. Voor de rest "als een oude vent in de bocht en als een jonge god uit de bocht"quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Tell me je foutenKan ik ook weer wat van leren!
Thankss!!! !quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:25 schreef otisclub het volgende:
[..]
nacontrole , nacontrole en nacontrole. Daar hameren ze heel erg op. Voor de rest "als een oude vent in de bocht en als een jonge god uit de bocht"![]()
ach, ik volgende week zaterdag pas weerquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Beach het volgende:
Ik moet zaterdag weer.
1 keer in de week is zo weiniggg![]()
True!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:29 schreef Beach het volgende:
Ik moet zaterdag weer.
1 keer in de week is zo weiniggg![]()
Heb je geen school of werk mennnquote:
En ik maar denken dat de uni zwaar wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:44 schreef Lennox het volgende:
Als het me volgende week en de week erna lukt, dan heb ik hem in iets minder dan 2 maanden.
6 uur per week les @ Uni, dus tijd zat
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb je geen school of werk mennn![]()
![]()
![]()
Wel nice nohhhh!heb je em nog eerder dan mie
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:29 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
al denk ik niet dat ik hem eerder heb
morgen misschien weer is op mn brommertje rijden![]()
Kikkertjezzzquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:19 schreef fs180 het volgende:
met mn fiets is het me nig niet gelukt.. ook niet geprobeerd.. met deze wel: http://img161.imageshack.us/img161/8347/brommertiv8.jpg
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
En ineens kan je ook kneedownszzz maken met je gazella fiets!!!1!!!
!!
ewhmzquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
iksiks! wanneer moet je nou afrijden dan sletje![]()
Ligt helemaal van de rijsschool af. En ook of je alles in een keer haalt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:05 schreef fr0x het volgende:
Hoeveel tijd ben je ong. kwijt voordat je je motor rijbewijs kan halen? (het is natuurlijk net de tijd die je zelf hebt en indeeld) maar ik bedoel gemiddelt... 2/3 maanden ofso ?
dwangmatig kijken werkt ook niet als er de hele tijd iemand naar je zit te staren..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
ewhmz![]()
hahaha!!!
Zeg ik niet mennnn, ik ben iig nu al zenuwachitgg....![]()
maar moet nog wel even wahtten mennnik wiul er vanaf zijn!!!
ik wil vrij rijden.nooo controleee
![]()
al wel gedaan maar dat was heel eventjesss terug naar rijschoolmaar wat rijdt dat lekker dan
kijk je ook veel beter!
![]()
HOWSSSSSSSS MOTORBLOEMPKE?
Nice niceeeeeeequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dwangmatig kijken werkt ook niet als er de hele tijd iemand naar je zit te staren..
geloof me: dat kijken komt vanzelf![]()
omdat er dan niemand meer is die je waarschuwt voor alle gevaren in deze gevaarlijke wereld
maargoed.. wel in de nabije toekomst?pik je iig nog wat mee van het mooie weer als het meezit
![]()
motorbloempke is goed!net weer terug uit de Eifel, lekker bochtjes gehad enzo, schaamrandjes bijna helemaal weg van 't achterbandje
en morgen naar Parijs met de broem als motorbegeleider van de Roparun en dan over 2 weken met de broem naar schotland
![]()
jah.. mier geets goet
Nerd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
krijg binnenkort van mn vriendje een leuke site en hij gaat me hippe it-shit lerendus 't wordt nog wat moderner
blijf eens gewoon op MFquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
krijg binnenkort van mn vriendje een leuke site en hij gaat me hippe it-shit lerendus 't wordt nog wat moderner
Netjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
die van de ardennen moeten nog worden uitgezocht (begin april) en van de eifel heb ik niet echt foto's, maar na schotland (wat er natuurlijk ook 1200000 worden) gaan we ze allemaal uitzoeken en online pleuren
op http://home.deds.nl/~feefie staat al wel wat
hoezoquote:
nee ik bedoel het passen.. als je voor leer gaat, vreselijk om dat keer op keer iaan en uit te trekken,. en zweten in die winkelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:58 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo![]()
edit: is het dan zo moeilijk om helm+schoenen+park+handschoenen te kopen in laten we zeggen 3 uur?
En morgenmiddag weer rijden![]()
ik heb een budget, dus wordt textielquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee ik bedoel het passen.. als je voor leer gaat, vreselijk om dat keer op keer iaan en uit te trekken,. en zweten in die winkel
Dat komt morgen wel, eerst maar even op de site het assortiment opnieuw doorneuzen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Lennox het volgende:
Leer hoeft niet veel duurder te zijn hoor
Maar je bent wel even bezig met passen van laarzen/handschoenen/helm . Zeker weten dat je het goede koopt
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef fs180 het volgende:
zie TT
mag toch hopen dat je niet altijd rijlessen zult hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:55 schreef fs180 het volgende:
zie TT
bek houwe kutlimquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]! Laat haar toch interessant doen
![]()
Ach, we weten toch allemaal dat jouw motorrijbewijs een soort van duurzame investering in de toekomst van je eierstokken is geweest? En met succes... voorlopig.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
eierstokken?als ik ze kon laten amputeren nu zou ik het doen..
kutkinderen
nah.. 'wij' willen geen kinderennooit meer ongestoord motorrijden :
Rij gewoon in leer in de winter ja. Maarja mijn lichaam hoeft dan ook niet 2 van die gigantische eierstokken warm te houden en te laten rinkelenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
jij rijdt in de winter ook in het leer![]()
lekker warmof wou je er een textiel pak overheen trekken?
of ben je zo'n mooi weer rijder?
Mag ook een auto zijn maar een beetje instructeur rijd gewoon op de motor meequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:34 schreef sander89 het volgende:
Misschien een dommevraag, maar moet iemand die motorijles heeft, iemand met een motor voor/achter hem rijden of mag het ook een auto zijn van de rijschool?
okay, wie maakt de inkopper?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rij gewoon in leer in de winter ja. Maarja mijn lichaam hoeft dan ook niet 2 van die gigantische eierstokken warm te houden en te laten rinkelen
Een leren pak is nooit genoeg om grote lichaamsdelen warm te houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rij gewoon in leer in de winter ja. Maarja mijn lichaam hoeft dan ook niet 2 van die gigantische eierstokken warm te houden en te laten rinkelen
die had Bazziek toch niet.... misschien bieden ze hem binnenkort aan om agent te worden in madurodamquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een leren pak is nooit genoeg om grote lichaamsdelen warm te houden.![]()
ik ben bang dat leer mn buik niet goed laat uitkomenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:39 schreef fs180 het volgende:
ik ging en zal altijd voor leer gaanals ik door ga rijden dan komt er wel wat overheen ofzo
maar ik was voor een combi 300 kwijt, nou das toch geen geld man
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 04:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die had Bazziek toch niet.... misschien bieden ze hem binnenkort aan om agent te worden in madurodam
picsss!!11quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef Beach het volgende:
Straks met mn motorpak![]()
Vet toffe zooi gekocht jonguh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |