je moet dat ook niet in z'n één doen want dat is onzin, maar in de twee kan dat best, je hebt niet voor niets zo'n breed rpm-spectrumquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef Beach het volgende:
ok volgende keer zal ik eens wachten tot 9000 rpm met opschakelen, maar ik denk dat ik dan "opschakelen!" hoor in mn oor![]()
Right. Waarom zou je het hele toerengebied gebruiken als je rustig cruisequote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je moet dat ook niet in z'n één doen want dat is onzin, maar in de twee kan dat best, je hebt niet voor niets zo'n breed rpm-spectrum
DOH!!! Nonsensquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat het dom is om éérst met je motorrijbewijs te beginnen (zoals ik doe), omdat
je volgens hun minder goed verkeersinzicht heb![]()
Dat zijn dezelfde mensen die het vaak zelf nog niet hebben aangedurfd om op een motor te stappenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat het dom is om éérst met je motorrijbewijs te beginnen (zoals ik doe), omdat
van mn instucteur hoor ik het nogquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
Haha mijn examinator voor avb (Omfgg hoe lekker was hij dan) , die vroeg heb je je rijbewijs wel bij je
?
Ik: emz, ja me theorie.!!!
Hij: Heb je je autorijbewijs nog niet!??!?!
![]()
beetje shocked
WTFFFFFFF
Succes alvast voor morgen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit met regen een AVB les gereden, alleen een stuk AVD. Morgen mn laatste AVB les en zoals het er nu naar uitziet ook weer droog, zal je zien dat het examen met regen is.....
Morgen ook theorie doen. Hopelijk haal ik dat
Niets van de regen aantrekken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit met regen een AVB les gereden, alleen een stuk AVD. Morgen mn laatste AVB les en zoals het er nu naar uitziet ook weer droog, zal je zien dat het examen met regen is.....
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niets van de regen aantrekken.Maakt bijna geen verschil.
Alleen met de remproefjes iets voorzichtiger doen, dat dan wel!.![]()
tuurlijk haal je je theorie..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Beach het volgende:
Ik moet over een maand theorie doen, en moet nog beginnen met leren.
Zal genoeg tijd zijn lijkt me![]()
Ja mennn als dat eens kon!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Beach het volgende:
Oh enne pas die OP nou eens aan![]()
Er zijn ondertussen meer mensen bezig.
Kan niet meerquote:Op maandag 21 mei 2007 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
jij ligt goed in de groep, doe er wat aan![]()
Congratzzzquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Lennox het volgende:
Theorie
Ik hoop het CBR zo min mogelijk te spekken![]()
Ik hoef de rijschool dus niet meer te spekken. Voor de rest, iedereen succes !!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:26 schreef -XX- het volgende:
Otisclub
Theorie : 11-04-2007 gehaald
AVB : 07-05-2007 gehaald
AVD : 22-05-2007 geslaagd !![]()
Rijschool: Blom, Etten-Leur
gratulierequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef otisclub het volgende:
[..]
Ik hoef de rijschool dus niet meer te spekken. Voor de rest, iedereen succes !!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:09 schreef otisclub het volgende:
[..]
Ik hoef de rijschool dus niet meer te spekken. Voor de rest, iedereen succes !!
Haha!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:40 schreef fs180 het volgende:
congrats otis, al een motor op het oog?
nmorgen mn eerste les.. argH! eindelijk
absoluut. Het was geen soepele rit, maar de examinator vond het wel voldoende, daarna heeft ie nog wat punten besproken, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet meer naar geluisterd. Ik was te enthousiast om zijn aanmerkingen nog te horen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
GefeliciteerdWat moet jij blij zijn zeg!
Tell me je foutenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:22 schreef otisclub het volgende:
[..]
absoluut. Het was geen soepele rit, maar de examinator vond het wel voldoende, daarna heeft ie nog wat punten besproken, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet meer naar geluisterd. Ik was te enthousiast om zijn aanmerkingen nog te horen.![]()
Nu kijken voor een motor, het wordt in ieder geval een Suzuki. Ik twijfel alleen nog tussen een Intruder of een Marauder.
Als die kijktechnieken op de brommer hetzelfde zijn zeker wel .:Yquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:34 schreef fs180 het volgende:
ik hoop dat mn kijktechnieken en ervaring in het verkeer me gaan helpen
Ahh owkequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:43 schreef fs180 het volgende:
ongeveer wel, brommer is kleiner, dus meer fouten gemaakt qua inschatting van je snelheid,dus beter moeten kijken..
op de fiets kijk ik nog betermaarja, daar rij ik een stuk feller mee
NooOoh! mennnquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef fs180 het volgende:
niet verplicht, maar sinds zon 20jaar geleden zitten ze er standaard wel op, iedereen haalt ze er altijd afbij mij zaten ze er nieteens op 27 jaar oud beesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |