je moet dat ook niet in z'n één doen want dat is onzin, maar in de twee kan dat best, je hebt niet voor niets zo'n breed rpm-spectrumquote:Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef Beach het volgende:
ok volgende keer zal ik eens wachten tot 9000 rpm met opschakelen, maar ik denk dat ik dan "opschakelen!" hoor in mn oor![]()
Right. Waarom zou je het hele toerengebied gebruiken als je rustig cruisequote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je moet dat ook niet in z'n één doen want dat is onzin, maar in de twee kan dat best, je hebt niet voor niets zo'n breed rpm-spectrum
DOH!!! Nonsensquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat het dom is om éérst met je motorrijbewijs te beginnen (zoals ik doe), omdat
je volgens hun minder goed verkeersinzicht heb![]()
Dat zijn dezelfde mensen die het vaak zelf nog niet hebben aangedurfd om op een motor te stappenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
Ik hoor van alle kanten dat het dom is om éérst met je motorrijbewijs te beginnen (zoals ik doe), omdat
van mn instucteur hoor ik het nogquote:Op maandag 21 mei 2007 18:44 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef -XX- het volgende:
Haha mijn examinator voor avb (Omfgg hoe lekker was hij dan) , die vroeg heb je je rijbewijs wel bij je
?
Ik: emz, ja me theorie.!!!
Hij: Heb je je autorijbewijs nog niet!??!?!
![]()
beetje shocked
WTFFFFFFF
Succes alvast voor morgen!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit met regen een AVB les gereden, alleen een stuk AVD. Morgen mn laatste AVB les en zoals het er nu naar uitziet ook weer droog, zal je zien dat het examen met regen is.....
Morgen ook theorie doen. Hopelijk haal ik dat
Niets van de regen aantrekken.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
Nog nooit met regen een AVB les gereden, alleen een stuk AVD. Morgen mn laatste AVB les en zoals het er nu naar uitziet ook weer droog, zal je zien dat het examen met regen is.....
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niets van de regen aantrekken.Maakt bijna geen verschil.
Alleen met de remproefjes iets voorzichtiger doen, dat dan wel!.![]()
tuurlijk haal je je theorie..quote:Op maandag 21 mei 2007 21:15 schreef Lennox het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef Beach het volgende:
Ik moet over een maand theorie doen, en moet nog beginnen met leren.
Zal genoeg tijd zijn lijkt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |