ik alleen nog niet.. maar staat wel vast dat ik daar wil, schijnen veruit de beste te zijn hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:20 schreef DownForZ het volgende:
Rijschool: vc zoetermeer
rijd ik ook, maandag 4de les
7 lessen voor avb + avdquote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef fr0x het volgende:
Hey!
Ik ben ook van plan om te gaan lessen. Ik ben nu 20, maar wil eigenlijk meteen op een zware motor lessen. Hiervoor moet je 21 zijn. Maar als ik nu met een lichte motor ga rijden, en me examen haal, krijg ik zeker A "beperkt" ? Daar moet ik dan 2 jaar mee rijden zeker? Ik kan hier verder niet zoveel over vinden. Anders wacht ik liever nog 6 maandjes dan begin ik met lessen op een zware motor.
Hoeveel lessen is trouwens het gemiddelde? Op internet heb ik een rijschool gevonden, www.adam-eva.nl staat een leuk pakket op, van 7 lessen en een examen. Maar ik vraag me af of 7 lessen wel genoeg is.
Op je 20e mag je gewoon zwaar lessen zolang je maar op je 21e afrijdt.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef fr0x het volgende:
Hey!
Ik ben ook van plan om te gaan lessen. Ik ben nu 20, maar wil eigenlijk meteen op een zware motor lessen. Hiervoor moet je 21 zijn. Maar als ik nu met een lichte motor ga rijden, en me examen haal, krijg ik zeker A "beperkt" ? Daar moet ik dan 2 jaar mee rijden zeker? Ik kan hier verder niet zoveel over vinden. Anders wacht ik liever nog 6 maandjes dan begin ik met lessen op een zware motor.
Hoeveel lessen is trouwens het gemiddelde? Op internet heb ik een rijschool gevonden, www.adam-eva.nl staat een leuk pakket op, van 7 lessen en een examen. Maar ik vraag me af of 7 lessen wel genoeg is.
Tja..als je al ervaring heb zou het kunnen ja!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:04 schreef fr0x het volgende:
Niet 7 lessen voor avb en avd. Voor beide catogorieen 7 lessen. Dus intotaal 14 lessen en 2 examens.
Voorderest heb ik niet het idee dat motor rijden moeilijk is. Ik heb enige ervaring met crossmotoren enz. Dus ben wel bekent met schakelen etc.
Ik ga er eigelijk wel vanuit dat 7 lessen voor avb en 7 lessen voor avd genoeg moet zijn? Het kan zijn dat ze deze pakketten express zo hebben aangepast, zodat men nog meerdere extra lessen moet volgen. 10 lessen voor avb en 10 voor avd lijkt me meteen weer zoveel, of valt dat ook reuze mee ?
greetz
ik ben ook 20, en ga op zwaar lessen (morgen als het goed isquote:Op zondag 13 mei 2007 13:50 schreef fr0x het volgende:
Hey!
quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal mooi weer rijders
behalve -XX- natuurlijk, das een bikk0l
ah, jij lest bij VCZquote:Op zondag 13 mei 2007 15:29 schreef DownForZ het volgende:
[..]
ik ben ook 20, en ga op zwaar lessen (morgen als het goed is) dus dat kan gewoon, check maar cbr site. Afrijden moet wel op 21ste. Rijd je af op je 20ste dan moet dat op een lichte fiets en krijg je idd A beperkt. Je kan dan of 2 jaar daarop rijden, of opnieuw examen doen als je 21 ben op een zware fiets. Als ik jou was dus gewoon even wachten en bespreken met je rijschool hoe je dit het beste kan oplossen
warom alleen xx?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal mooi weer rijders
behalve -XX- natuurlijk, das een bikk0l
Yup je mag gewoon lessen op een zware motor, en als je 21 ben kan je op 'zwaar' afrijdenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:05 schreef fr0x het volgende:
Dus als je 20 bent mag je wel al op een zware motor lessen? Alleen afrijden moet als je 21 bent?
grt
Het beste peard van stal!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:23 schreef Den_Haag het volgende:
He XX, waarom sta ik er niet tussen?? Had het al in het vorige topic gemeld!!
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kies je toch echt de verkeerde uit menneke..!
![]()
ik kop hem wel in.. jij bied je aan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kies je toch echt de verkeerde uit menneke..!
![]()
quote:
Nou zeg, moet ik nu gewoon weer alles vermeldenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je zit er best krap in, het kan allemaal wel maar dan moet je geen tegenvallers hebben qua aankoop of onderhoud motor, een gemiddeld tot hoog aantal lessen nodig hebben of dure kleding willen.
[..]
Ga toch lol trappen met je skelter ofzo.quote:
Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:01 schreef nicomart het volgende:
wow! Even geleden terug gekomen van mij 10e les.. Het 8tje lukte!!!!!
Eindelijk heb ik m (redelijk) onder de knie! Was misschien niet de mooiste ooit gemaakt, maar voor mij welGeeft toch wel een beetje vertrouwen. Daarnaast ook de uitwijkoefening gedaan en die was goed. Hij zei als ik die zo op het examen zou doen, dattie goed was.
Daarna weer 100km/h terug gereden. Was vergeten mijn vizier dicht te doen en dan trekt het toch wel een beetje aan je hoofdNam daardoor ook de verkeerde afslag. Was een beetje afgeleid. Gelukkig lange in/uitvoeg strook dus ik kon weer terug
wat een fijn gevoel. Laatste 2 keer had ik het gevoel dat er weinig progressie inzat, maar nu dus wel.. Fijn
Oh nog wel met het naar de parkeerplaats toe rijden. Een bocht naar recht waar ik voorrang moet verlenen en vorige les bijna omviel doordat ik in een verkeerde versnelling zat. Gingen we nu weer lang en maakt eigenlijk bijna dezelfde fout. Alleen nu in de goede versnelling, maar teveel naar links voorgesorteerd. Hij kwam er dus langzetten met zijn motor om even te laten zien dat een auto dat ook zou kunnen doen. Maar goed. Ben officieel nog bezig met AVB-en, maar elk stukje AVD dat ik kan meepakken is goed natuurlijk
Maar dat was mijn lesje dus weerNu ff eten!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga toch lol trappen met je skelter ofzo.![]()
Bazzie en ik hebben al wat hoor.
Hé bazzzz![]()
![]()
Sttt nu veraad je ons.quote:
Inderdaad en we gaan er ook niet echt rechtstreeks heen, maar lekker binnendoor. Meteen flink wat verkeerssituaties.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk eens aan.![]()
![]()
Wat dat betreft is het natuurlijk wel lekker dat je avb terrein ver van de rijschool af ligt.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ga toch lol trappen met je skelter ofzo.![]()
Bazzie en ik hebben al wat hoor.
Hé bazzzz![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef -XX- het volgende:
Lessen zelf ging vet lekker..![]()
Examen wordt nog later door stomme fout van rijsschool!!!
Ik moet dan slagen anders ben ik de sjaak en kan iki pas ergens rond de herfstin sept, okt afrijden
DAMNIT
ik beaaalL ZO HARD IK ZWEER. ik word gek.! !!!
Ik post hier nooit meer.
DAG![]()
mja ik ga binnenkort toch naar motozoom toe in utrecht, doe ik alles wel in een keer kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Lennox het volgende:
motorgoedkoop.nl , maar ik zou je die shop niet aanbevelen. Heb dus echt lang op moeten wachten (2mnd). Zag ze net bij Safe staan en volgens mij waren ze even duur daar
sradquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Lennox het volgende:
Ben er zeer content mee.
Nog even bij de 2e hands motoren rond lopen snuffelen. Zo'n SRAD is eigenlijk ook best vet en nog goedkoper ook (dan een K1/K2)
Ga jij morgen nog kijken bij die motor, of niet?
Jep morgen om 10.00 in amsterdam..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Lennox het volgende:
Ben er zeer content mee.
Nog even bij de 2e hands motoren rond lopen snuffelen. Zo'n SRAD is eigenlijk ook best vet en nog goedkoper ook (dan een K1/K2)
Ga jij morgen nog kijken bij die motor, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |