quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef -XX- het volgende:
Mag een motor geschorst worden door de vorige eigenaar en dat je hem dan overkoopt? (via een trailer mee neemt)
En als je eenmaal je rijbewijs hebt dat je hem laat inschrijven?
Waarom koop je hem niet -> schrijf je hem over -> schors je hem gelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef -XX- het volgende:
Mag een motor geschorst worden door de vorige eigenaar en dat je hem dan overkoopt? (via een trailer mee neemt)
En als je eenmaal je rijbewijs hebt dat je hem laat inschrijven?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet -> schrijf je hem over -> schors je hem gelijk.
Heb ik ook gedaan toen ik mn Mini kocht. Kopen, overschrijven op postkantoor en terplekke gelijk schorsen.
Dan ga je het voertuig helemaal schuren tot er geen spuitwerk meer op zit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef Beach het volgende:
wat is schorsen?
ahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan ga je het voertuig helemaal schuren tot er geen spuitwerk meer op zit.![]()
NoOOOOoooOOhh
Als je van plan bent om met je voertuig lange tijd niet te gebruiken op de openbare weg, kan je voor de voertuiggebonden verplichtingen vrijstelling krijgen.Dus geen wegenbelasting/verzekering betalen voor je voertuig!
Maar dan mag je er dus niet mee de openbaren weg op.![]()
Ofzo![]()
Haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
aha
maar jij wilt dat laten doen en dan er mee lessen?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha.![]()
Neeee hahaha alvast een motor kopen omdat ik bang ben dat als ik wacht tot ik mijn rijbewijs heb dat die mtor dan al verkocht is.![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:22 schreef nicomart het volgende:
mijn lieveling wordt thuisgebracht... helaas niet door mij![]()
[afbeelding]
Enige wat je in je achterhoofd moet houden: Wegen de schorsingskosten op tegen (bijvoorbeeld) maar 2 maanden wegenbelasting betalen? Als je motor/auto niet al te oud is, dan is het een redelijk bedrag dat je moet betalen. Auto's/motoren ouder dan 20 jaar zijn een stuk goedkoper om te schorsenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha.![]()
Neeee hahaha alvast een motor kopen omdat ik bang ben dat als ik wacht tot ik mijn rijbewijs heb dat die mtor dan al verkocht is.![]()
Laag tarief is ouder dan 15 jr zegt RDW en motorfietsen ookquote:Schorsen (normaal tarief) ¤ 68,00
Schorsen (laag tarief) ¤ 22,70
Schorsen na opheffen schorsing ¤ 113,50
Opheffen van een schorsing ¤ 0,00
Woehh heb jij ook al zo'n lang moeten wachtenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Acryl het volgende:
Update! AVD datum erbij gezet!
Acryl
Theorie : 14-02-07
AVB : 07-02-07
AVD : 12-06-07
Rijschool: Tom de Keizer, Zaandam
Lesmotor: Honda CB500 25kw
Het aanvragen werd steeds uitgesteld enzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Woehh heb jij ook al zo'n lang moeten wachten? Op examen datum AVD
![]()
Ik ken het!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef Acryl het volgende:
[..]
Het aanvragen werd steeds uitgesteld enzo.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ken het!!Foutje hier foutje daar.
![]()
Nou als het over paar weken weer word uitgesteld ga ik illigaal rondrijden...ofzo..
![]()
![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga ik ook mee, ff schrijven, -XX- mag in natura betalen
Dan doe je toch wat fout denk ik zoquote:Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef Beach het volgende:
Doe je goed![]()
Ikzelf heb nog nooit auto gereden dus ik zal wel wat langer nodig hebben![]()
Om het gevoel toch te krijgen net de motoGP gekeken![]()
En ik haat nu al mn lichte lesmotorbah rij ik net 80 in de hoogste versnelling met 6000 toeren en wil ik opschakelen (en moet ook van de instructeur) zijn de versnellingen op
![]()
Is het echt zo van gas los, koppeling in en proberen te schakelen zonder dat er wat gebeurt.
80km/h in z'n 6, met 6000 toeren?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:11 schreef Beach het volgende:
Doe je goed![]()
Ikzelf heb nog nooit auto gereden dus ik zal wel wat langer nodig hebben![]()
Om het gevoel toch te krijgen net de motoGP gekeken![]()
En ik haat nu al mn lichte lesmotorbah rij ik net 80 in de hoogste versnelling met 6000 toeren en wil ik opschakelen (en moet ook van de instructeur) zijn de versnellingen op
![]()
Is het echt zo van gas los, koppeling in en proberen te schakelen zonder dat er wat gebeurt.
mag nietquote:Op zondag 20 mei 2007 16:10 schreef Acryl het volgende:
kon je niet terugschakelen dan om wat verder door te trekken en zo meer vaart te maken?
tuurlijk mag dat wel, je moet toch leren rijden... ik trek ook regelmatig flink door in toeren om vlot op snelheid te komen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
mag niet![]()
maargoed ik vind het ook jammer dat het maar 1.5 uur les per week isdan gaat het leren zo langzaam
![]()
als ik mn theorie heb, wil ik eigenlijk wel 2x per week les, hopenlijk kan dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |