Wat liefquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef buffelmaster het volgende:
ik gok dat het bij ons: buffelgod, buffelaar, buffelmaster, buffletjuh, clouddy en icegirl87 wordt als ze allemaal mee willen doen
Of je dat ook wil is een tweede natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat lief. Ik behoor tot de Buffelaars
.
Nope.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef buffelmaster het volgende:
heintje check even met de rest die je opnoemt of ze mee willen doen (en met jou in een team willen)
BMH heb jij een paar buddies?? (en niet die gasten van daarnet)
Prima, en als jij zo beroerd speelt lijk ik een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook geen vast team, maar wel zo mijn voorkeuren.
GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint.
Ik weet alleen niet of die mee willen doen en dan ook nog bij mij in het team willen .Goed speel ik niet meer de laatste tijd.
Ik vind het niet erg om bij de buffels in het team te zittenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of je dat ook wil is een tweede natuurlijk...
Als je wil mag je ook wel bij mij in het team hoor...
wij vinden het ook niet erg dat je bij ons zit hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om bij de buffels in het team te zitten.
het is meerdere avonden. Gewoon de bedoeling teams samen te stellen die allemaal 2 keer tegen elkaar gaan en dan kan je daarna afhankelijk van het aantal teams dat er zijn, misschien nog een finaleronde met de beste doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil wel meedoen, mits ik kan die avond
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook geen vast team, maar wel zo mijn voorkeuren.
GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint.
Ik weet alleen niet of die mee willen doen en dan ook nog bij mij in het team willen .Goed speel ik niet meer de laatste tijd.
Het zal niet meteen volgende week al gaan starten, we hebben immers pas 2,5 teamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:01 schreef Darow het volgende:
Ik wil ook meedoen
Heb ook geen team en geen xbox dus ben wel afhankelijk van de startdatum.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat lief. Ik behoor tot de Buffelaars
.
Ja en Goku/twi/Heintje/ik tegen de buffels is nou niet bepaald iets wat we nog nooit eerder gedaan hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:59 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Het zal niet meteen volgende week al gaan starten, we hebben immers pas 2,5 team
Ik heb die personen genoemt omdat ik die het beste ken en het gezelgist zijn om mee te spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Niet alsof ik nou zo goed ben, jij moet gewoon weer es je dag hebben
Lijkt me voorderest wel geinig.
Als de rest het ook goed vind noteer ik het.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
BMH, Achja, darow, dancin rhino lijkt me een prima team.
Ik vind het best als de rest ehet ook wilquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
BMH, Achja, darow, dancin rhino lijkt me een prima team.
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 09:57 schreef buffelmaster het volgende:
Durft de games-crew zich nog als team aan te melden (mits er natuurlijk genoeg GoW bezitters zijn)
Wie is er in ons team ehmm echt goed?quote:Op maandag 14 mei 2007 07:43 schreef buffelmaster het volgende:
Damn kan mijn openingspost niet meer aanpassen![]()
Dan maar zo, huidige teams:
Buffelteam: buffelgod, buffeltjuh, buffelmaster, buffelaar, clouddy, icegirl87
Hoerenteam (met tot nu toe slechts 10 optionele namen): Heintje1, GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint
Team 3 (nog niet iedereen bevestigd in dit team te willen / naam nodig): BMH, Achja, darow, dancin rhino
Zonder team: Edwinuss, linebear, cid.
Voor de mensen die nog geen buddies hebben, misschien even handig om je xbox live account-name te posten en elkaar even te ontmoeten. Dan kunnen jullie met een vierde persoon erbij zo als team worden ingeschreven en hebben jullie al wat ingespeeld op elkaar (btw de vierde persoon hoeft niet perse een fokker te zijn)
Jij bent het verste gekomen in het vorige toernooiquote:
Geweldige opmerking daarna, eerst een compliment en dan ja...de finale was je toch wel zo diep triest, niemand dusquote:Op maandag 14 mei 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Jij bent het verste gekomen in het vorige toernooi
Waarschijnlijk dus niemand.
Het gaat er bij GoW niet om wie er echt goed is, individueel stel je geen kut voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:31 schreef bigore het volgende:
[..]
Geweldige opmerking daarna, eerst een compliment en dan ja...de finale was je toch wel zo diep triest, niemand dus
Dan hoop ik wel dat je won in een Amerikaanse server,quote:Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het gaat er bij GoW niet om wie er echt goed is, individueel stel je geen kut voor.
Het gaat erom hoe je het als team doet, die hele competitie op fok sloeg nergens op omdat het een team game is en je moest alles zelf doen.
Dan hadden ze het 1 vs 1 moeten gaan hosten, dan kon je zien wie er beter was.
En ik kan me niet heugen dat ik verloren heb met GoW met mijn vaste online team tegen random amerikanen
PUnten voor kills werkt niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef clouddy het volgende:
4 teams is opzich wel ok. tuurlijk meer is beter maar het loopt nou niet echt storm, en als je al 5 mensen per team hebt is het al best veel, maar als we er echt een lange competitie van willen maken moet je misschien wel meer dan 2 keer tegen elkaar, anders ben je al klaar met 6 potjes... en ben je misschien na 4 potjes al kampioen. misschien is het ook leuk om punten te krijgen voor zoveel kills ofzo weet ik het, dat het echt spannend blijft tot het einde, dus niet alleen 2 punten voor overwinning maar dat er nog meer gescoort kan worden... just my 2 cents
Maar het vorige toernooi moest voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom individueel.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het gaat er bij GoW niet om wie er echt goed is, individueel stel je geen kut voor.
Het gaat erom hoe je het als team doet, die hele competitie op fok sloeg nergens op omdat het een team game is en je moest alles zelf doen.
Dan hadden ze het 1 vs 1 moeten gaan hosten, dan kon je zien wie er beter was.
En ik kan me niet heugen dat ik verloren heb met GoW met mijn vaste online team tegen random amerikanen
Tsja dan krijg je dat iedereen afwachtend gaat spelen he.. iedereen wilt dat zijn team maatjes dood gaat zodat ze zelf de kills kunnen gaan maken.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar het vorige toernooi moest voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom individueel.
Ook omdat er een individuele winnaar uit moest komen.
Het zal weer zijn dat de teammatches gezamelijke punten zijn en individueele matches aparte punten worden. Maar goed, dan krijg je afwachtend spel, en dat vond ik persoonlijk minder leuk, aangezien je dan op een manier gaat spelen zoals ik eigenlijk nooit speelquote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja dan krijg je dat iedereen afwachtend gaat spelen he.. iedereen wilt dat zijn team maatjes dood gaat zodat ze zelf de kills kunnen gaan maken.
Dan is het eigenlijk niet team tegen team meer maar free for all
tuurlijk mag je meedoen. Misschien moet jij even contact zoeken via een pm ofzo met die mensen zonder team om elkaar op xbox live te ontmoeten en misschien een beetje te oefenen. (tenzij je natuurlijk je eigen team kan maken)quote:Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef Theamerican het volgende:
ik wil ook wel meedoen als mag
Ach individueele matches zijn toch 75% geluk en 25% eigen kunnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef bigore het volgende:
[..]
Het zal weer zijn dat de teammatches gezamelijke punten zijn en individueele matches aparte punten worden. Maar goed, dan krijg je afwachtend spel, en dat vond ik persoonlijk minder leuk, aangezien je dan op een manier gaat spelen zoals ik eigenlijk nooit speel
ja is goedquote:Op maandag 14 mei 2007 09:57 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
tuurlijk mag je meedoen. Misschien moet jij even contact zoeken via een pm ofzo met die mensen zonder team om elkaar op xbox live te ontmoeten en misschien een beetje te oefenen. (tenzij je natuurlijk je eigen team kan maken)
Er zijn maar 12 gratis maps. Dus met 4 teams speel je 3 thuis wedstijden. Dan heb je dus 9 maps. Nog niet echt een keuze.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef buffelmaster het volgende:
Voor de wedstrijd zelf, we zullen alleen naar de teamprestaties kijken. Dan telt de uitslag wel als de doelsaldo in het geval van gelijke scores.
Het aantal wedstrijden is een goede. Ik vind persoonlijk dat 1 match niet langer als ongeveer 1 uur moet duren, max 1,5 uur). Dus dan wordt het idd 3 maps tot de 6 of 7. Thuispartij kiest de maps, met de onderliggende regel dat bij de volgende thuiswedstrijd andere maps worden gespeeld zodat we niet altijd dezelfde maps spelen. Nieuwe maps mogen alleen gespeeld worden als alle deelnemers aan de wedstrijd deze maps hebben.
ik had je staan met achja bmh en dancin_rhino --> maar dat was een voorstel van achja waarvan ik nog niet zeker wist of het door zou gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Darow het volgende:
Wordt het nou 4 tegen 4 of 3 tegen 3? Dit in verband met het samenstellen van een team. Omdat er niet zo heel erg veel wedstrijden worden gespeeld lijkt het me onnodig om 2 of meer reserve personen te hebben.
Ik ga waarschijnlijk met BHM een team vormen wie er bij komt moeten we nog regelen.
neem even contact op met: Edwinuss, linebear, cid en theamerican (aka phoebe85 of xbox live) zij hebben ook nog geen team.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:23 schreef Rayyvin het volgende:
Ik wil ook wel graag meedoen.
Gamerstag: Rayyvin
Gewoon Icegirl kicken. Die moet in het FOK!crew team.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef clouddy het volgende:
ik denk ook dat het buffelteam te groot is, wij zijn alle 6 vrij actief en kunnen vrij vaak. dan is 6 gewoon teveel
Niet iedereen kan misschien altijd, zelf heb ik het volgende maand (wanneer ik denk dat we gaan spelen) redelijk druk en niet iedereen kan altijd. En anders moeten we maar een beetje wisselen, want het buffelteam kunnen we niet opsplitsen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef clouddy het volgende:
ik denk ook dat het buffelteam te groot is, wij zijn alle 6 vrij actief en kunnen vrij vaak. dan is 6 gewoon teveel
Ja. Leuk. Bij allemaal noobs.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon Icegirl kicken. Die moet in het FOK!crew team.
goede spelers moet je altijd behouden he.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon Icegirl kicken. Die moet in het FOK!crew team.
Games crew, zijn volgens mij mensen waarbij gamen een iets grotere hobby is dan bij de gemiddelde gamer, en dat noem jij noobs?quote:
Dat het gamers zijn wil niet zeggen dat ze Gears of War moeten en doen spelen. Ik ken bijna niemand van de kroew die het speelt in ieder geval. Met uitzondering van Fliepke en Kabouter. Maar Fliepke is wat dat betreft nog een noob ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Games crew, zijn volgens mij mensen waarbij gamen een iets grotere hobby is dan bij de gemiddelde gamer, en dat noem jij noobs?
Maar ja, het maakt mij niet uit hoor, als je wil mag je ook wel in ons team.
Of van mij part ga je bij achja in het team. Gezichtjes tekenen op schilderijen.
Fliepke en hij waren laatst Co-op GoW aan het spelen in ieder gevalquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft kabouter z'n 360 weer eens afgestoft dan?
Kepler heeft het spel ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat het gamers zijn wil niet zeggen dat ze Gears of War moeten en doen spelen. Ik ken bijna niemand van de kroew die het speelt in ieder geval. Met uitzondering van Fliepke en Kabouter. Maar Fliepke is wat dat betreft nog een noob ja.
En nee, ik zit en wil bij de buffels.
Afgestoft? Ik denk eerder uitgegravenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Heeft kabouter z'n 360 weer eens afgestoft dan?
Heintje, jullie zijn ook met z'n zessen he. Dat is nog lulliger voor jou, want bij het vorige toernooi kwam je niet verder als de eerste rondequote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Heintje het volgende:
[..]
Kepler heeft het spel ook.
Maar dan zitten julie nog met het probleem dat julie te veel spelers hebben.
Ik denk dat julie dan maar naar kwaliteiten moeten kijken.
het is lullig voor buffelmaster.....
Ja toen was de lol er wel af, in het toernooi.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Heintje, jullie zijn ook met z'n zessen he. Dat is nog lulliger voor jou, want bij het vorige toernooi kwam je niet verder als de eerste ronde
Maar ja, we zullen zien wat er gebeurt. Ik ga binnenkort het echte topic openen waarin we gaan plannen enzo. Heb nu alle regels wel zo'n beetje op een rijtje. Er zijn al 4 teams (waarvan 1 elkaar niet kent), ik zal de games-crew nog even mailen / pm-en om hun ook mee te krijgen mits ze willen natuurlijk.
Als het binnen Nederland is wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
compleet offtopic, maar als morgen een pakket verstuurd word, heb ik 't woensdag dan?
idd, misschien moeten we die op de reservelijst zettenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja toen was de lol er wel af, in het toernooi.
Maar ik heb het niet heel veel slechter gedaan dan ene Buffeltjuh.
dan krijg je dus net zoiets als GOW toernooi wat geweest is ik kan best snappen dat er mensen bij elkaar willen zitten en dus een team maken. het is ook niet leuk als er 1 goeie is en 3 mensen die niet zo goed zijn dan komt dat team ook niet ver toch.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:
Ik wil nog meedoen, als dat nog kan.
Wie me wilt hebben, zeg het maar. Maar ikvind dat je maximaal 4 of 5 players in een team mag hebben, je speelt al zowiezo niet veel wedstrijden, dus voor mij si maximaal 5 membes per 1 team voldoende. Ik vind ook dat er geloot mag worden door ijsmeis (omdat zij amdin is) wie in een team zit, alle goeie GoW spelers in 1 team, zegt al genoeg dat zij winnen, dus graag eerllijke toernooi en niet TOP 5 member in een team stoppen en de rest afslachten.
Gewoon ff door ijsmeis alle namen op papier schrijven en in een bak zetten en steeds een brief pakken met de naam van de speler en die zet je dan in team 1 etc. en later in de team bespreken wie het voor het zeggen heeft, zo schiet het niet op hoe de toernooi is georganiseerd. Dat is eerlijk. Vegeet niet dat er nog mensen hier rondlopen die niet goed zijn in GoW. Gewoon eerlijke teams is veel leuker.
My 2 cents.
Hey,quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:
Wie me wilt hebben, zeg het maar. Maar ikvind dat je maximaal 4 of 5 players in een team mag hebben, je speelt al zowiezo niet veel wedstrijden, dus voor mij si maximaal 5 membes per 1 team voldoende. Ik vind ook dat er geloot mag worden door ijsmeis (omdat zij amdin is) wie in een team zit, alle goeie GoW spelers in 1 team, zegt al genoeg dat zij winnen, dus graag eerllijke toernooi en niet TOP 5 member in een team stoppen en de rest afslachten.
Gewoon ff door ijsmeis alle namen op papier schrijven en in een bak zetten en steeds een brief pakken met de naam van de speler en die zet je dan in team 1 etc. en later in de team bespreken wie het voor het zeggen heeft, zo schiet het niet op hoe de toernooi is georganiseerd. Dat is eerlijk. Vegeet niet dat er nog mensen hier rondlopen die niet goed zijn in GoW. Gewoon eerlijke teams is veel leuker.
My 2 cents.
Ja.. Jij hier! Bij onsquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:
My 2 cents.
Ben net gestoptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:02 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik speel nu ook maar eigenlijk moet ik stoppen
Ik ben ook net gestopt! wel te rustenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Ben net gestoptAct 2 net gefinished op insane net gefinished co-op :>
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoort of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoort over samen met BMH spelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef aightZz het volgende:
[..]
Bij wie zit je in de team? Ik vind het geen probleem![]()
![]()
Ik ken ze niet, wil ze wel eens online ontmoetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef clouddy het volgende:
de buffels waren al vroeg weg gister, maarja ik heb nog een mooi berichtje op de xbox achtergelaten
buffelaar is de enige echte buffel![]()
Aangezien ik 's avonds vaak niet later dan 20:30 ga spelen kan ik mooi de wissel zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoord of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoord over samen met BMH spelen.
"zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld,lekker eten gekocht voor avondje gamen met julliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef clouddy het volgende:
de buffels waren al vroeg weg gister, maarja ik heb nog een mooi berichtje op de xbox achtergelaten
buffelaar is de enige echte buffel![]()
Ik vind het goed, hopelijk beginnen we zo snel mogelijk - heb er wel zin in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoort of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoort over samen met BMH spelen.
IIk wil wel co-oppen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Theamerican het volgende:
wie wilt er keertje met mij co-oppen want ik heb gisteravond met stel achterlijke gespeeld zodra ze dood gaan gaan ze uit de game.
is dan zo erg om af te gaan en overnieuw te proberen?
Het leuke is, Annex kan je nooit alleen spelen, ook ben je Pro, het is zeker een team mode en vraagt heel veel teamwork en communicatie. Ik hou gewoon van variatiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb zelf nog nooit echt Annex gespeeld, word dan dus eens tijd als het zo leuk is. Maar het is een goed idee.
zeker als je wat variatie wilt hebben.
Ik ben zelf ook wel voor de variatie! ben best benieuwd wat jullie ervan bakken
Het saaie is dat als een team een punt heeft en dat een beetje verdedigt. Dan moet als andere team wachten totdat iedereen gespawnt is. Dan moet je wapen gaan verzamelen. En voordat je dan een succesvolle aanval hebt gehad is de tijd al weer om.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef aightZz het volgende:
[..]
Het leuke is, Annex kan je nooit alleen spelen, ook ben je Pro, het is zeker een team mode en vraagt heel veel teamwork en communicatie. Ik hou gewoon van variatie
Dat is tactiek! Iemand downen en hem laten liggen totdat hij vanzelf dood gaat, je kan zelf ook dat terug doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat laffe dood laten bloeden.
Tactiek of niet. Het is gewoon laf en irritant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef aightZz het volgende:
[..]
Dat is tactiek! Iemand downen en hem laten liggen totdat hij vanzelf dood gaat, je kan zelf ook dat terug doen.![]()
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tactiek of niet. Het is gewoon laf en irritant.
Ik snap dus ook echt niet waarom ze het niet excution stijl hebben gemaakt.
Of iig zo dat je wel iemand van een afstand dood kan schieten, maar dat iemand die down is wel weer opstaat.
Dan was het al een stuk leuker geweest denk ik.
Voor de play-offs van de eredivisie is ook niet zo veel animoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef Darow het volgende:
Als er een annex mode bijkomt trek ik me terug. Sorry wat is dat een schijtmode, vind er echt helemaal niks aan.
Over het team, zover ik weet hebben we nu zeker al 3 spelers: Ik,BMH en aightZz. Er kunnen nog 2 mensen bij, zover ik heb begrepen in deze topic zullen dit waarschijnlijk dancin_rhino en Ach worden.
Verder zou ik toch nog even wachten totdat er een team of 6 zijn.
@Buffelmaster, zou het niet leuk zijn om op het einde een aantal teams eruit te gooien en dan verder doorgaan. 6->4->2 teams.
Buffelteam: Clouddy (ook hier op fok aanwezig en 5e op het vorige toernooi), buffelgod (niet op fok aanwezig), buffeltjuh (aka timmetjuh), buffelaar (niet op fok aanwezig), ijsmeis en ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef aightZz het volgende:
okay jammer dan, maar WTF is buffelteam?ik lees heir in dit topic steeds over buffels, wie is dat? of wie zijn dat? Buffelmaster>?
Ohw okay, dus jullie hebben al een team naam? Is dat jou team voor de toernooi? Dus moete nwij ook snel met een team naam komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Buffelteam: Clouddy (ook hier op fok aanwezig en 5e op het vorige toernooi), buffelgod (niet op fok aanwezig), buffeltjuh (aka timmetjuh), buffelaar (niet op fok aanwezig), ijsmeis en ik
waar snap je geen bal meer van??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Theamerican het volgende:
snap er nu geen reet meer van hoe wat en wie en waar
nee maar dacht dat ze al 4 mensen hadden dus check het nog wel ffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef buffelmaster het volgende:
ik zal binnenkort even duidelijkheid scheppen met een nieuwe post waarin dat wel duidelijk zal blijven in de eerste post van het topic. Maar er zijn nu pas 3 teams waarvan zeker is dat het teams zijn: het buffelteam, het team van Heintje en het team van BMH en Darow.
Even voor jou, heb je met die andere mensen in je eigen topic nu een team samengesteld??
om 10 uur was je ook wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld,lekker eten gekocht voor avondje gamen met julliedoei van een regenachtige clouddy"
![]()
. Ik ben wél online gekomen. Dus nu moet jij zaterdag komen.
je bent vast niet de enige die het nog niet kan, er zijn iets van 3 mensen al die hun xbox pas hebben dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:31 schreef kepler het volgende:
ik wil opzich wel mee doen, maar kan er echt geen kont van![]()
ik zal eens kijken of andere crew wil meedoen
Je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
We zijn al flink bezig iig.
Dat heb ik ook wel eens ronden achter elkaar, zeer irritant.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Cid het volgende:Vanmiddag weer wat potjes gespeeld...ik bak er echt niets van. Elke game maar 3 tot 5 kills ofzo, omdat ik af en toe iemand toevallig neer maai met mn shotgun. En dat zijn dan altijd schoten waarvan ik eigenlijk zeker wist dat ze mis waren, terwijl schoten waarvan ik zeker weet dat ze raak waren geen moer doen.
Moet je rekening houden met lag o.i.d?
zie mijn post toen was ik net gestoptquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef clouddy het volgende:
buffelmaster jij was al vroeg weg vannacht toch of niet? ben het alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |