abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49373313
iedereen heeft zeker al een team?
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  maandag 14 mei 2007 @ 18:58:05 #102
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49373862
Ik wil nog meedoen, als dat nog kan.

Wie me wilt hebben, zeg het maar. Maar ikvind dat je maximaal 4 of 5 players in een team mag hebben, je speelt al zowiezo niet veel wedstrijden, dus voor mij si maximaal 5 membes per 1 team voldoende. Ik vind ook dat er geloot mag worden door ijsmeis (omdat zij amdin is) wie in een team zit, alle goeie GoW spelers in 1 team, zegt al genoeg dat zij winnen, dus graag eerllijke toernooi en niet TOP 5 member in een team stoppen en de rest afslachten.

Gewoon ff door ijsmeis alle namen op papier schrijven en in een bak zetten en steeds een brief pakken met de naam van de speler en die zet je dan in team 1 etc. en later in de team bespreken wie het voor het zeggen heeft, zo schiet het niet op hoe de toernooi is georganiseerd. Dat is eerlijk. Vegeet niet dat er nog mensen hier rondlopen die niet goed zijn in GoW. Gewoon eerlijke teams is veel leuker.

My 2 cents.
pi_49374115
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:

Wie me wilt hebben, zeg het maar. Maar ikvind dat je maximaal 4 of 5 players in een team mag hebben, je speelt al zowiezo niet veel wedstrijden, dus voor mij si maximaal 5 membes per 1 team voldoende. Ik vind ook dat er geloot mag worden door ijsmeis (omdat zij amdin is) wie in een team zit, alle goeie GoW spelers in 1 team, zegt al genoeg dat zij winnen, dus graag eerllijke toernooi en niet TOP 5 member in een team stoppen en de rest afslachten.

Gewoon ff door ijsmeis alle namen op papier schrijven en in een bak zetten en steeds een brief pakken met de naam van de speler en die zet je dan in team 1 etc. en later in de team bespreken wie het voor het zeggen heeft, zo schiet het niet op hoe de toernooi is georganiseerd. Dat is eerlijk. Vegeet niet dat er nog mensen hier rondlopen die niet goed zijn in GoW. Gewoon eerlijke teams is veel leuker.

My 2 cents.
dan krijg je dus net zoiets als GOW toernooi wat geweest is ik kan best snappen dat er mensen bij elkaar willen zitten en dus een team maken. het is ook niet leuk als er 1 goeie is en 3 mensen die niet zo goed zijn dan komt dat team ook niet ver toch.
pi_49375743
quote:

My 2 cents.
Hey,

Tuurlijk mag je meedoen, maar dit toernooi is juist om met eigen teams te komen (dit wil meestal zeggen vrienden waarmee jij vaak speelt en deze hoef je niet allemaal via Fok te kennen). Kwa organisatie, dat is nog niet echt aan de orde ik ben aan het kijken wie mee wil doen, ga binnenkort een topic openen met indeling en meteen schema's ofzo erbij
pi_49375939
had nog 1 vraagje moeten het perse nederlanders zijn?
pi_49376477
het hoeft niet, maar het is wel makkelijker ook voor die gast want alle communicatie enzo hier gaat in het Nederlands
  maandag 14 mei 2007 @ 20:28:22 #107
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49377290
quote:

My 2 cents.
Ja.. Jij hier! Bij ons
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 14 mei 2007 @ 22:01:57 #108
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49381479
quote:
Op maandag 14 mei 2007 20:28 schreef BMH het volgende:

[..]

Ja.. Jij hier! Bij ons
Bij wie zit je in de team? Ik vind het geen probleem
pi_49381576
ik ben op dit moment online met xbox live, ik speel gears of war, mensen die willen joinen: othered is mijn gamers tag!
pi_49389229
ik speel nu ook maar eigenlijk moet ik stoppen
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  dinsdag 15 mei 2007 @ 02:23:39 #111
64875 Cid
Kupo!
pi_49389411
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 02:02 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik speel nu ook maar eigenlijk moet ik stoppen
Ben net gestopt Act 2 net gefinished op insane net gefinished co-op :>
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_49390568
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 02:23 schreef Cid het volgende:

[..]

Ben net gestopt Act 2 net gefinished op insane net gefinished co-op :>
Ik ben ook net gestopt! wel te rusten
pi_49390692
quote:
Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef aightZz het volgende:

[..]

Bij wie zit je in de team? Ik vind het geen probleem
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoort of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoort over samen met BMH spelen.
pi_49391974
Heeft dan echt niemand zin om te oefenen met mij....
pi_49392041
Tuulk wel. Ben je er vanavond?
pi_49392065
ik ben er vanavond de hele avond, ben morgen heeeerlijk vrij!
pi_49392079
Mooi. Ik ben er ook rond 20:00-20:30.
pi_49392109
dan zorg ik ervoor dat ik me hier rond die tijd ff meld nu: verder met school...
pi_49392261
de buffels waren al vroeg weg gister , maarja ik heb nog een mooi berichtje op de xbox achtergelaten
buffelaar is de enige echte buffel
Xbox(360) Live Gamertag : clouddy
pi_49392486
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef clouddy het volgende:
de buffels waren al vroeg weg gister , maarja ik heb nog een mooi berichtje op de xbox achtergelaten
Ik ken ze niet, wil ze wel eens online ontmoeten
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:32:09 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_49393500
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoord of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoord over samen met BMH spelen.
Aangezien ik 's avonds vaak niet later dan 20:30 ga spelen kan ik mooi de wissel zijn
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_49393560
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef clouddy het volgende:
"zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld,lekker eten gekocht voor avondje gamen met jullie doei van een regenachtige clouddy"

. Ik ben wél online gekomen. Dus nu moet jij zaterdag komen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 10:45:33 #123
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49393843
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoort of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoort over samen met BMH spelen.
Ik vind het goed, hopelijk beginnen we zo snel mogelijk - heb er wel zin in.
pi_49394340
wie wilt er keertje met mij co-oppen want ik heb gisteravond met stel achterlijke gespeeld zodra ze dood gaan gaan ze uit de game.

is dan zo erg om af te gaan en overnieuw te proberen?
pi_49394610
iedereen vanavond 20.00 - 20.30 online die wil oefenen, zijn er vast wel genoeg om een match te vullen denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')