dan krijg je dus net zoiets als GOW toernooi wat geweest is ik kan best snappen dat er mensen bij elkaar willen zitten en dus een team maken. het is ook niet leuk als er 1 goeie is en 3 mensen die niet zo goed zijn dan komt dat team ook niet ver toch.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:
Ik wil nog meedoen, als dat nog kan.
Wie me wilt hebben, zeg het maar. Maar ikvind dat je maximaal 4 of 5 players in een team mag hebben, je speelt al zowiezo niet veel wedstrijden, dus voor mij si maximaal 5 membes per 1 team voldoende. Ik vind ook dat er geloot mag worden door ijsmeis (omdat zij amdin is) wie in een team zit, alle goeie GoW spelers in 1 team, zegt al genoeg dat zij winnen, dus graag eerllijke toernooi en niet TOP 5 member in een team stoppen en de rest afslachten.
Gewoon ff door ijsmeis alle namen op papier schrijven en in een bak zetten en steeds een brief pakken met de naam van de speler en die zet je dan in team 1 etc. en later in de team bespreken wie het voor het zeggen heeft, zo schiet het niet op hoe de toernooi is georganiseerd. Dat is eerlijk. Vegeet niet dat er nog mensen hier rondlopen die niet goed zijn in GoW. Gewoon eerlijke teams is veel leuker.
My 2 cents.
Hey,quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:
Wie me wilt hebben, zeg het maar. Maar ikvind dat je maximaal 4 of 5 players in een team mag hebben, je speelt al zowiezo niet veel wedstrijden, dus voor mij si maximaal 5 membes per 1 team voldoende. Ik vind ook dat er geloot mag worden door ijsmeis (omdat zij amdin is) wie in een team zit, alle goeie GoW spelers in 1 team, zegt al genoeg dat zij winnen, dus graag eerllijke toernooi en niet TOP 5 member in een team stoppen en de rest afslachten.
Gewoon ff door ijsmeis alle namen op papier schrijven en in een bak zetten en steeds een brief pakken met de naam van de speler en die zet je dan in team 1 etc. en later in de team bespreken wie het voor het zeggen heeft, zo schiet het niet op hoe de toernooi is georganiseerd. Dat is eerlijk. Vegeet niet dat er nog mensen hier rondlopen die niet goed zijn in GoW. Gewoon eerlijke teams is veel leuker.
My 2 cents.
Ja.. Jij hier! Bij onsquote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef aightZz het volgende:
My 2 cents.
Ben net gestoptquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:02 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ik speel nu ook maar eigenlijk moet ik stoppen
Ik ben ook net gestopt! wel te rustenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Ben net gestoptAct 2 net gefinished op insane net gefinished co-op :>
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoort of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoort over samen met BMH spelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:01 schreef aightZz het volgende:
[..]
Bij wie zit je in de team? Ik vind het geen probleem![]()
![]()
Ik ken ze niet, wil ze wel eens online ontmoetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef clouddy het volgende:
de buffels waren al vroeg weg gister, maarja ik heb nog een mooi berichtje op de xbox achtergelaten
buffelaar is de enige echte buffel![]()
Aangezien ik 's avonds vaak niet later dan 20:30 ga spelen kan ik mooi de wissel zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoord of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoord over samen met BMH spelen.
"zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld,lekker eten gekocht voor avondje gamen met julliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef clouddy het volgende:
de buffels waren al vroeg weg gister, maarja ik heb nog een mooi berichtje op de xbox achtergelaten
buffelaar is de enige echte buffel![]()
Ik vind het goed, hopelijk beginnen we zo snel mogelijk - heb er wel zin in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:23 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik had dat team zo staan: BMH, Achja, darow, dancin rhino + jou erbij dan. Maar ik heb daarvan nog niet gehoort of iedereen het ermee eens is, was een idee van achja dacht ik. Darow heb ik alleen nog gehoort over samen met BMH spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |