IIk wil wel co-oppen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Theamerican het volgende:
wie wilt er keertje met mij co-oppen want ik heb gisteravond met stel achterlijke gespeeld zodra ze dood gaan gaan ze uit de game.
is dan zo erg om af te gaan en overnieuw te proberen?
Het leuke is, Annex kan je nooit alleen spelen, ook ben je Pro, het is zeker een team mode en vraagt heel veel teamwork en communicatie. Ik hou gewoon van variatiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb zelf nog nooit echt Annex gespeeld, word dan dus eens tijd als het zo leuk is. Maar het is een goed idee.
zeker als je wat variatie wilt hebben.
Ik ben zelf ook wel voor de variatie! ben best benieuwd wat jullie ervan bakken
Het saaie is dat als een team een punt heeft en dat een beetje verdedigt. Dan moet als andere team wachten totdat iedereen gespawnt is. Dan moet je wapen gaan verzamelen. En voordat je dan een succesvolle aanval hebt gehad is de tijd al weer om.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef aightZz het volgende:
[..]
Het leuke is, Annex kan je nooit alleen spelen, ook ben je Pro, het is zeker een team mode en vraagt heel veel teamwork en communicatie. Ik hou gewoon van variatie
Dat is tactiek! Iemand downen en hem laten liggen totdat hij vanzelf dood gaat, je kan zelf ook dat terug doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over dat laffe dood laten bloeden.
Tactiek of niet. Het is gewoon laf en irritant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef aightZz het volgende:
[..]
Dat is tactiek! Iemand downen en hem laten liggen totdat hij vanzelf dood gaat, je kan zelf ook dat terug doen.![]()
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tactiek of niet. Het is gewoon laf en irritant.
Ik snap dus ook echt niet waarom ze het niet excution stijl hebben gemaakt.
Of iig zo dat je wel iemand van een afstand dood kan schieten, maar dat iemand die down is wel weer opstaat.
Dan was het al een stuk leuker geweest denk ik.
Voor de play-offs van de eredivisie is ook niet zo veel animoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef Darow het volgende:
Als er een annex mode bijkomt trek ik me terug. Sorry wat is dat een schijtmode, vind er echt helemaal niks aan.
Over het team, zover ik weet hebben we nu zeker al 3 spelers: Ik,BMH en aightZz. Er kunnen nog 2 mensen bij, zover ik heb begrepen in deze topic zullen dit waarschijnlijk dancin_rhino en Ach worden.
Verder zou ik toch nog even wachten totdat er een team of 6 zijn.
@Buffelmaster, zou het niet leuk zijn om op het einde een aantal teams eruit te gooien en dan verder doorgaan. 6->4->2 teams.
Buffelteam: Clouddy (ook hier op fok aanwezig en 5e op het vorige toernooi), buffelgod (niet op fok aanwezig), buffeltjuh (aka timmetjuh), buffelaar (niet op fok aanwezig), ijsmeis en ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef aightZz het volgende:
okay jammer dan, maar WTF is buffelteam?ik lees heir in dit topic steeds over buffels, wie is dat? of wie zijn dat? Buffelmaster>?
Ohw okay, dus jullie hebben al een team naam? Is dat jou team voor de toernooi? Dus moete nwij ook snel met een team naam komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Buffelteam: Clouddy (ook hier op fok aanwezig en 5e op het vorige toernooi), buffelgod (niet op fok aanwezig), buffeltjuh (aka timmetjuh), buffelaar (niet op fok aanwezig), ijsmeis en ik
waar snap je geen bal meer van??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Theamerican het volgende:
snap er nu geen reet meer van hoe wat en wie en waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |