abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49394759
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:03 schreef Theamerican het volgende:
wie wilt er keertje met mij co-oppen want ik heb gisteravond met stel achterlijke gespeeld zodra ze dood gaan gaan ze uit de game.

is dan zo erg om af te gaan en overnieuw te proberen?
IIk wil wel co-oppen!
dat lijkt me echt heeel erg vet! let me know when u are ready!
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:25:00 #127
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49394908
Zou trouwens ook leuk zijn als we Annex mode erbij gooien, voor iedereen toch wat eerlijker toch? Ik weet niet hoeveel Execution rondes er worden gespeelt maar we kunnen zeker 2 Annex rondes erbij gooien (waar je ook een hoge score kan krijgen) Zo hebben de teams die wta minder skilled zijn ook meer kans om terug te komen in de wedstrijd.

Annex is ook heel erg leuk. Hou ook rekening mee. Kheb liever langere potjes dan steeds kortere. Annex is echt leuk, en heletijd Warzone en Execution word toch een beetje saai, zeker omdat we die pas gehad hebben, maar Annex toernooi is zeker iets nieuws!, Execution paar rondes + 2 rondes Annex op het eind waar je extra punten kan krijgen zie ik ook wel zitten hoor en Annex hoeft niet lang te duren, kan ook heel erg kort. (3 rondes) 240punten. etc
pi_49395083
Ik heb zelf nog nooit echt Annex gespeeld, word dan dus eens tijd als het zo leuk is. Maar het is een goed idee.
zeker als je wat variatie wilt hebben.
Ik ben zelf ook wel voor de variatie! ben best benieuwd wat jullie ervan bakken
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:39:01 #129
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49395334
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb zelf nog nooit echt Annex gespeeld, word dan dus eens tijd als het zo leuk is. Maar het is een goed idee.
zeker als je wat variatie wilt hebben.
Ik ben zelf ook wel voor de variatie! ben best benieuwd wat jullie ervan bakken
Het leuke is, Annex kan je nooit alleen spelen, ook ben je Pro, het is zeker een team mode en vraagt heel veel teamwork en communicatie. Ik hou gewoon van variatie
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:39:45 #130
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49395356
Ik vind annex echt zuigen.
We hadden het idee om 3 matches first to 7 te spelen. Execution.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:41:41 #131
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49395399
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:39 schreef aightZz het volgende:

[..]

Het leuke is, Annex kan je nooit alleen spelen, ook ben je Pro, het is zeker een team mode en vraagt heel veel teamwork en communicatie. Ik hou gewoon van variatie
Het saaie is dat als een team een punt heeft en dat een beetje verdedigt. Dan moet als andere team wachten totdat iedereen gespawnt is. Dan moet je wapen gaan verzamelen. En voordat je dan een succesvolle aanval hebt gehad is de tijd al weer om.
Om nog maar te zwijgen over dat laffe dood laten bloeden.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:42:52 #132
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49395440
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over dat laffe dood laten bloeden.
Dat is tactiek! Iemand downen en hem laten liggen totdat hij vanzelf dood gaat, je kan zelf ook dat terug doen.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:45:54 #133
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49395535
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:42 schreef aightZz het volgende:

[..]

Dat is tactiek! Iemand downen en hem laten liggen totdat hij vanzelf dood gaat, je kan zelf ook dat terug doen.
Tactiek of niet. Het is gewoon laf en irritant.
Ik snap dus ook echt niet waarom ze het niet excution stijl hebben gemaakt.
Of iig zo dat je wel iemand van een afstand dood kan schieten, maar dat iemand die down is wel weer opstaat.
Dan was het al een stuk leuker geweest denk ik.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:47:05 #134
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49395578
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:45 schreef Heintje het volgende:

[..]

Tactiek of niet. Het is gewoon laf en irritant.
Ik snap dus ook echt niet waarom ze het niet excution stijl hebben gemaakt.
Of iig zo dat je wel iemand van een afstand dood kan schieten, maar dat iemand die down is wel weer opstaat.
Dan was het al een stuk leuker geweest denk ik.
Daar heb je wel gelijk in
pi_49395601
ik heb annex twee keer gespeeld en beide keren vond ik er geen reet aan, mede omdat de tacktiek op warzone ligt maar dan met landje veroveren en behouden. Ik heb dus al een hekel aan de down shit van warzone.

Ik ben er dus tegen, maar dat is mijn mening. Ik probeer het toernooi op te zetten en als dan driekwart annex er ook graag bij ziet so be it, maar mijn stem daarvoor is een nee
pi_49396505
na die negatieve posts. zeg ik ook nee..
pi_49397033
Ik vind annex wel cool eigenlijk. En over dat bleedout gebeuren. Dan zet je je bleedout time toch op 5 seconde.
Smart went Crazy....
pi_49398613
ik ga binnenkort het nieuwe topic openen, we hebben volgens mij nu al bijna 4,5 team dus dat schiet al aardig op.

Even de regels bijelkaar:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)

Als ik wat ben vergeten of de hele meute is het ergens niet mee eens dan hoor ik dit wel. Indien een grote meerderheid van de deelnemers voor een ronde annex is zal het worden toegevoegd, anders blijft het zoals hierboven is aangegeven.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:31:54 #139
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49399107
Ik wil Annex, en die moet op het eindworden gespeelt 2 rondes, (1 uit, 1 thuis) 3 Matches, tot 240 of 300 punten. Bleedout 5sec a 10 sec (iedereen tevreden dan)

Ik stem voor Annex
pi_49399314
Ik meld me ook even aan

Welk team boeit me niet zo gek veel.... als ik maar kan knallen/zagen/taggen. Reken mij maar tot de 'mindere' spelers. Ik ben eigenlijk gisteren pas begonnen met de versusmode.

Ik sta trouwens wel mijn mannetje....
pi_49399648
Als er een annex mode bijkomt trek ik me terug. Sorry wat is dat een schijtmode, vind er echt helemaal niks aan.

Over het team, zover ik weet hebben we nu zeker al 3 spelers: Ik,BMH en aightZz. Er kunnen nog 2 mensen bij, zover ik heb begrepen in deze topic zullen dit waarschijnlijk dancin_rhino en Ach worden.

Verder zou ik toch nog even wachten totdat er een team of 6 zijn.
@Buffelmaster, zou het niet leuk zijn om op het einde een aantal teams eruit te gooien en dan verder doorgaan. 6->4->2 teams.
pi_49400223
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef Darow het volgende:
Als er een annex mode bijkomt trek ik me terug. Sorry wat is dat een schijtmode, vind er echt helemaal niks aan.

Over het team, zover ik weet hebben we nu zeker al 3 spelers: Ik,BMH en aightZz. Er kunnen nog 2 mensen bij, zover ik heb begrepen in deze topic zullen dit waarschijnlijk dancin_rhino en Ach worden.

Verder zou ik toch nog even wachten totdat er een team of 6 zijn.
@Buffelmaster, zou het niet leuk zijn om op het einde een aantal teams eruit te gooien en dan verder doorgaan. 6->4->2 teams.
Voor de play-offs van de eredivisie is ook niet zo veel animo . Even zonder dollen, klinkt best leuk, maar ten eerste hebben we op het moment nog geen 6 teams dus dat wordt moeilijk en ten tweede is het wel lullig voor een team die dik eerste wordt en dan opeens verliest in de play-offs ofzo. Maar ik had er zelf ook al even aan gedacht maar dan moeten er wel genoeg teams zijn

@ Annex: aightzzz je bent tot nu toe de enige die ik erover hoor die het wel wilt spelen. Ik weet vanuit het buffelteam dat het nooit wordt gespeeld dus dat is al waarschijnlijk 6 keer nee en dat geldt ook voor het team van Heintje denk ik. Dus misschien een andere keer dan, tenzij ik nu opeens wordt tegengesproken.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:10:02 #143
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49400395
okay jammer dan, maar WTF is buffelteam? ik lees heir in dit topic steeds over buffels, wie is dat? of wie zijn dat? Buffelmaster>?
pi_49400684
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef aightZz het volgende:
okay jammer dan, maar WTF is buffelteam? ik lees heir in dit topic steeds over buffels, wie is dat? of wie zijn dat? Buffelmaster>?
Buffelteam: Clouddy (ook hier op fok aanwezig en 5e op het vorige toernooi), buffelgod (niet op fok aanwezig), buffeltjuh (aka timmetjuh), buffelaar (niet op fok aanwezig), ijsmeis en ik
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:19:49 #145
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49400763
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Buffelteam: Clouddy (ook hier op fok aanwezig en 5e op het vorige toernooi), buffelgod (niet op fok aanwezig), buffeltjuh (aka timmetjuh), buffelaar (niet op fok aanwezig), ijsmeis en ik
Ohw okay, dus jullie hebben al een team naam? Is dat jou team voor de toernooi? Dus moete nwij ook snel met een team naam komen
pi_49400836
ja dat zeg ik al de hele tijd dat ieder team met een team naam moet komen . Promotiemateriaal erbij

Heb net even kepler gemessaged om te kijken of de fok!crew zich ook met een team gaat melden . Zou wel leuk zijn
pi_49401299
snap er nu geen reet meer van hoe wat en wie en waar
xbox 360 gamertag: Phoebe85
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:50:57 #148
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_49401982
Ik ben rond 16:00 online, wie met em wilt spelen kan me inviten, en toevoegen, mijn gamertag is: aightZz
pi_49402149
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Theamerican het volgende:
snap er nu geen reet meer van hoe wat en wie en waar
waar snap je geen bal meer van??
pi_49402735
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

waar snap je geen bal meer van??
vind het zo onoverzichtelijk worden met de teams enzo
xbox 360 gamertag: Phoebe85