Wat liefquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:03 schreef buffelmaster het volgende:
ik gok dat het bij ons: buffelgod, buffelaar, buffelmaster, buffletjuh, clouddy en icegirl87 wordt als ze allemaal mee willen doen
Of je dat ook wil is een tweede natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat lief. Ik behoor tot de Buffelaars
.
Nope.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:28 schreef buffelmaster het volgende:
heintje check even met de rest die je opnoemt of ze mee willen doen (en met jou in een team willen)
BMH heb jij een paar buddies?? (en niet die gasten van daarnet)
Prima, en als jij zo beroerd speelt lijk ik een stuk beter.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook geen vast team, maar wel zo mijn voorkeuren.
GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint.
Ik weet alleen niet of die mee willen doen en dan ook nog bij mij in het team willen .Goed speel ik niet meer de laatste tijd.
Ik vind het niet erg om bij de buffels in het team te zittenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Of je dat ook wil is een tweede natuurlijk...
Als je wil mag je ook wel bij mij in het team hoor...
wij vinden het ook niet erg dat je bij ons zit hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om bij de buffels in het team te zitten.
het is meerdere avonden. Gewoon de bedoeling teams samen te stellen die allemaal 2 keer tegen elkaar gaan en dan kan je daarna afhankelijk van het aantal teams dat er zijn, misschien nog een finaleronde met de beste doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil wel meedoen, mits ik kan die avond
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:57 schreef Heintje het volgende:
Ik heb ook geen vast team, maar wel zo mijn voorkeuren.
GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint.
Ik weet alleen niet of die mee willen doen en dan ook nog bij mij in het team willen .Goed speel ik niet meer de laatste tijd.
Het zal niet meteen volgende week al gaan starten, we hebben immers pas 2,5 teamquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:01 schreef Darow het volgende:
Ik wil ook meedoen
Heb ook geen team en geen xbox dus ben wel afhankelijk van de startdatum.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat lief. Ik behoor tot de Buffelaars
.
Ja en Goku/twi/Heintje/ik tegen de buffels is nou niet bepaald iets wat we nog nooit eerder gedaan hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:59 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Het zal niet meteen volgende week al gaan starten, we hebben immers pas 2,5 team
Ik heb die personen genoemt omdat ik die het beste ken en het gezelgist zijn om mee te spelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:06 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Niet alsof ik nou zo goed ben, jij moet gewoon weer es je dag hebben
Lijkt me voorderest wel geinig.
Als de rest het ook goed vind noteer ik het.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
BMH, Achja, darow, dancin rhino lijkt me een prima team.
Ik vind het best als de rest ehet ook wilquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
BMH, Achja, darow, dancin rhino lijkt me een prima team.
Dat zou leuk zijnquote:Op zondag 13 mei 2007 09:57 schreef buffelmaster het volgende:
Durft de games-crew zich nog als team aan te melden (mits er natuurlijk genoeg GoW bezitters zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |