abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49343143
ik wil ook wel meedoen
ik heb zelf nog geen team, dus ik zoek buddy's
pi_49348910
Ik ben wel in voor een potje GoW uiteraard.
pi_49352515
Damn kan mijn openingspost niet meer aanpassen

Dan maar zo, huidige teams:

Buffelteam: buffelgod, buffeltjuh, buffelmaster, buffelaar, clouddy, icegirl87

Hoerenteam (met tot nu toe slechts 10 optionele namen): Heintje1, GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint

Team 3 (nog niet iedereen bevestigd in dit team te willen / naam nodig): BMH, Achja, darow, dancin rhino

Zonder team: Edwinuss, linebear, cid.

Voor de mensen die nog geen buddies hebben, misschien even handig om je xbox live account-name te posten en elkaar even te ontmoeten. Dan kunnen jullie met een vierde persoon erbij zo als team worden ingeschreven en hebben jullie al wat ingespeeld op elkaar (btw de vierde persoon hoeft niet perse een fokker te zijn)
  maandag 14 mei 2007 @ 08:55:32 #54
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49353192
De mensen die nog geen team hebben kunnen misschien ook eens kijken bij de mensen waar ze wel eens mee spelen.
Als er 1 iemand van het team redelijk actief is op FOK! is het denk ik al genoeg om deze competite mogelijk te maken.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_49353696
quote:
Op maandag 14 mei 2007 07:43 schreef buffelmaster het volgende:
Damn kan mijn openingspost niet meer aanpassen

Dan maar zo, huidige teams:

Buffelteam: buffelgod, buffeltjuh, buffelmaster, buffelaar, clouddy, icegirl87

Hoerenteam (met tot nu toe slechts 10 optionele namen): Heintje1, GokuSFE, twi, Gamedemon, bigore, JimmieTheSaint

Team 3 (nog niet iedereen bevestigd in dit team te willen / naam nodig): BMH, Achja, darow, dancin rhino

Zonder team: Edwinuss, linebear, cid.

Voor de mensen die nog geen buddies hebben, misschien even handig om je xbox live account-name te posten en elkaar even te ontmoeten. Dan kunnen jullie met een vierde persoon erbij zo als team worden ingeschreven en hebben jullie al wat ingespeeld op elkaar (btw de vierde persoon hoeft niet perse een fokker te zijn)
Wie is er in ons team ehmm echt goed?
  maandag 14 mei 2007 @ 09:25:30 #56
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49353744
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:23 schreef bigore het volgende:

[..]

Wie is er in ons team ehmm echt goed?
Jij bent het verste gekomen in het vorige toernooi
Waarschijnlijk dus niemand.
pi_49353877
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:25 schreef Heintje het volgende:

[..]

Jij bent het verste gekomen in het vorige toernooi
Waarschijnlijk dus niemand.
Geweldige opmerking daarna, eerst een compliment en dan ja...de finale was je toch wel zo diep triest, niemand dus
pi_49353914
idd, maar ja de drie mensen zonder team hebben slechts 1 keer gereageerd dus het is zaak voor hun dat ze even contact met elkaar zoeken via Xbox live, maar ik weet niet wat hun gamertags zijn.
pi_49353929
lol heintje, ik denk dat het nu anders is (nu ben je de helft van de wedstrijden host) en je speelt met mensen waarmee je vaker speelt.
pi_49353958
4 teams is opzich wel ok. tuurlijk meer is beter maar het loopt nou niet echt storm, en als je al 5 mensen per team hebt is het al best veel, maar als we er echt een lange competitie van willen maken moet je misschien wel meer dan 2 keer tegen elkaar, anders ben je al klaar met 6 potjes... en ben je misschien na 4 potjes al kampioen. misschien is het ook leuk om punten te krijgen voor zoveel kills ofzo weet ik het, dat het echt spannend blijft tot het einde, dus niet alleen 2 punten voor overwinning maar dat er nog meer gescoort kan worden... just my 2 cents
Xbox(360) Live Gamertag : clouddy
  maandag 14 mei 2007 @ 09:35:18 #61
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49353962
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:31 schreef bigore het volgende:

[..]

Geweldige opmerking daarna, eerst een compliment en dan ja...de finale was je toch wel zo diep triest, niemand dus
Het gaat er bij GoW niet om wie er echt goed is, individueel stel je geen kut voor.
Het gaat erom hoe je het als team doet, die hele competitie op fok sloeg nergens op omdat het een team game is en je moest alles zelf doen.
Dan hadden ze het 1 vs 1 moeten gaan hosten, dan kon je zien wie er beter was.
En ik kan me niet heugen dat ik verloren heb met GoW met mijn vaste online team tegen random amerikanen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 14 mei 2007 @ 09:37:06 #62
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49354000
Hopelijk wordt er ook niet zo afwachtend gespeeld.
pi_49354019
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Het gaat er bij GoW niet om wie er echt goed is, individueel stel je geen kut voor.
Het gaat erom hoe je het als team doet, die hele competitie op fok sloeg nergens op omdat het een team game is en je moest alles zelf doen.
En ik kan me niet heugen dat ik verloren heb met GoW met mijn vaste online team tegen random amerikanen
Dan hoop ik wel dat je won in een Amerikaanse server, . ik neem aan dat jou vaste online team wel in Nederland of rondom nederland woont, als iemand uit jou team dan host heb je een Gruwelijk voordeel tegenover Amerikanen.
  maandag 14 mei 2007 @ 09:42:26 #64
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49354119
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef clouddy het volgende:
4 teams is opzich wel ok. tuurlijk meer is beter maar het loopt nou niet echt storm, en als je al 5 mensen per team hebt is het al best veel, maar als we er echt een lange competitie van willen maken moet je misschien wel meer dan 2 keer tegen elkaar, anders ben je al klaar met 6 potjes... en ben je misschien na 4 potjes al kampioen. misschien is het ook leuk om punten te krijgen voor zoveel kills ofzo weet ik het, dat het echt spannend blijft tot het einde, dus niet alleen 2 punten voor overwinning maar dat er nog meer gescoort kan worden... just my 2 cents
PUnten voor kills werkt niet.
Dan je dus 3 man van het andere team af moeten schieten en vervolgen je hele team af laten slachten om de ronde daarna weer kills te gaan halen.

Gewoon met vier teams dat iedereen 2 keer tegen de andere 3 speeld. Dus 6 wedstrijden per team. Ik denk dat je al snel een halve maand verder bent voor je dat uitgevochten hebt.

Maar waaruit bestaat 1 ronde. Hoeveel maps, hoeveel rondes per map?
Ik zou zeggen 3 maps first to 7
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:35 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Maar het vorige toernooi moest voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom individueel.
Ook omdat er een individuele winnaar uit moest komen.
  maandag 14 mei 2007 @ 09:48:10 #65
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49354264
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:

[..]

Maar het vorige toernooi moest voor iedereen toegankelijk zijn. Daarom individueel.
Ook omdat er een individuele winnaar uit moest komen.
Tsja dan krijg je dat iedereen afwachtend gaat spelen he.. iedereen wilt dat zijn team maatjes dood gaat zodat ze zelf de kills kunnen gaan maken.
Dan is het eigenlijk niet team tegen team meer maar free for all
pi_49354275
ik wil ook wel meedoen als mag
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_49354333
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Tsja dan krijg je dat iedereen afwachtend gaat spelen he.. iedereen wilt dat zijn team maatjes dood gaat zodat ze zelf de kills kunnen gaan maken.
Dan is het eigenlijk niet team tegen team meer maar free for all
Het zal weer zijn dat de teammatches gezamelijke punten zijn en individueele matches aparte punten worden. Maar goed, dan krijg je afwachtend spel, en dat vond ik persoonlijk minder leuk, aangezien je dan op een manier gaat spelen zoals ik eigenlijk nooit speel
pi_49354510
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:48 schreef Theamerican het volgende:
ik wil ook wel meedoen als mag
tuurlijk mag je meedoen. Misschien moet jij even contact zoeken via een pm ofzo met die mensen zonder team om elkaar op xbox live te ontmoeten en misschien een beetje te oefenen. (tenzij je natuurlijk je eigen team kan maken)
  maandag 14 mei 2007 @ 09:58:40 #69
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_49354539
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:50 schreef bigore het volgende:

[..]

Het zal weer zijn dat de teammatches gezamelijke punten zijn en individueele matches aparte punten worden. Maar goed, dan krijg je afwachtend spel, en dat vond ik persoonlijk minder leuk, aangezien je dan op een manier gaat spelen zoals ik eigenlijk nooit speel
Ach individueele matches zijn toch 75% geluk en 25% eigen kunnen.
Je moet de vijand treffen, je moet mazzel hebben dat niemand je down jat, en je moet hopen dat je teammaten zo sportief zijn om wel mee te helpen de vijand te pakken zonder dat ze heel lullig je vijanden afpakken.
Individueel moet individueel zijn, 1 vs 1 matches dus
pi_49354606
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:57 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

tuurlijk mag je meedoen. Misschien moet jij even contact zoeken via een pm ofzo met die mensen zonder team om elkaar op xbox live te ontmoeten en misschien een beetje te oefenen. (tenzij je natuurlijk je eigen team kan maken)
ja is goed
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_49354675
Voor de wedstrijd zelf, we zullen alleen naar de teamprestaties kijken. Dan telt de uitslag wel als de doelsaldo in het geval van gelijke scores.

Het aantal wedstrijden is een goede. Ik vind persoonlijk dat 1 match niet langer als ongeveer 1 uur moet duren, max 1,5 uur). Dus dan wordt het idd 3 maps tot de 6 of 7. Thuispartij kiest de maps, met de onderliggende regel dat bij de volgende thuiswedstrijd andere maps worden gespeeld zodat we niet altijd dezelfde maps spelen. Nieuwe maps mogen alleen gespeeld worden als alle deelnemers aan de wedstrijd deze maps hebben.
  maandag 14 mei 2007 @ 10:14:36 #72
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49354982
quote:
Op maandag 14 mei 2007 10:03 schreef buffelmaster het volgende:
Voor de wedstrijd zelf, we zullen alleen naar de teamprestaties kijken. Dan telt de uitslag wel als de doelsaldo in het geval van gelijke scores.

Het aantal wedstrijden is een goede. Ik vind persoonlijk dat 1 match niet langer als ongeveer 1 uur moet duren, max 1,5 uur). Dus dan wordt het idd 3 maps tot de 6 of 7. Thuispartij kiest de maps, met de onderliggende regel dat bij de volgende thuiswedstrijd andere maps worden gespeeld zodat we niet altijd dezelfde maps spelen. Nieuwe maps mogen alleen gespeeld worden als alle deelnemers aan de wedstrijd deze maps hebben.
Er zijn maar 12 gratis maps. Dus met 4 teams speel je 3 thuis wedstijden. Dan heb je dus 9 maps. Nog niet echt een keuze.
Ik vind dat een team gewoon vrij is in het kiezen. Van mij part spelen ze alle thuis wedstrijden op de zelfde 3 maps. Dat is het voordeel van thuis spelen. (en het hebben van de host)
Als een ander team dat niet leuk vind kunnen ze voor hun thuis wedstrijden maps pakken die hun beter liggen.

Nieuwe maps mogen idd alleen als alle spelers het er mee eens zijn. (de 8 die moeten spelen)
pi_49355024
bijvoorbeeld als de tegenpartij geen 1 ronde wint krijg je bonus punt ofzo
pi_49355109
voor de nieuwe maps is het niet als alle spelers het willen, maar als alle spelers de maps hebben. Want als ik die maps niet leuk vindt, zeg ik gewoon ja dat wil ik niet.

Het is idd wel eerlijker als je de maps altijd zelf mag kiezen, zat gewoon aan de afwisseling te kijken, maar laat die regel dan maar zitten.
pi_49358918
Wordt het nou 4 tegen 4 of 3 tegen 3? Dit in verband met het samenstellen van een team. Omdat er niet zo heel erg veel wedstrijden worden gespeeld lijkt het me onnodig om 2 of meer reserve personen te hebben.

Ik ga waarschijnlijk met BHM een team vormen wie er bij komt moeten we nog regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')