nee maar dacht dat ze al 4 mensen hadden dus check het nog wel ffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef buffelmaster het volgende:
ik zal binnenkort even duidelijkheid scheppen met een nieuwe post waarin dat wel duidelijk zal blijven in de eerste post van het topic. Maar er zijn nu pas 3 teams waarvan zeker is dat het teams zijn: het buffelteam, het team van Heintje en het team van BMH en Darow.
Even voor jou, heb je met die andere mensen in je eigen topic nu een team samengesteld??
om 10 uur was je ook wegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"zwaar maar dan ook zwaar teleurgesteld,lekker eten gekocht voor avondje gamen met julliedoei van een regenachtige clouddy"
![]()
. Ik ben wél online gekomen. Dus nu moet jij zaterdag komen.
je bent vast niet de enige die het nog niet kan, er zijn iets van 3 mensen al die hun xbox pas hebben dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:31 schreef kepler het volgende:
ik wil opzich wel mee doen, maar kan er echt geen kont van![]()
ik zal eens kijken of andere crew wil meedoen
Je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef ijsmeis het volgende:
We zijn al flink bezig iig.
Dat heb ik ook wel eens ronden achter elkaar, zeer irritant.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Cid het volgende:Vanmiddag weer wat potjes gespeeld...ik bak er echt niets van. Elke game maar 3 tot 5 kills ofzo, omdat ik af en toe iemand toevallig neer maai met mn shotgun. En dat zijn dan altijd schoten waarvan ik eigenlijk zeker wist dat ze mis waren, terwijl schoten waarvan ik zeker weet dat ze raak waren geen moer doen.
Moet je rekening houden met lag o.i.d?
zie mijn post toen was ik net gestoptquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef clouddy het volgende:
buffelmaster jij was al vroeg weg vannacht toch of niet? ben het alweer vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |