... maatje 36 he...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef milk-shake het volgende:
nou ik moet zeggen ..ze heeft een buik maar zit best strak in t vel ...na al dat trainen...![]()
Hopelijk nog een tijdje weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
En waar Blijven Amanda en Jaap.
Jaap geniet nog even van zijn ontbijtjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Hangt er geen camera in de tent van Natasja?
In iedere tent hangt een camera, maar ja, het is Natasja hè. Niet filmen dus. Ik zit er ook niet echt op te wachten hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Hangt er geen camera in de tent van Natasja?
Welnee, dit kwam gewoon helemaal uit de koker van King Jaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef grazygirl het volgende:
heb net t filmpje bekeken maar denk inderdaad dat huub meer compleet verbouwereerd was door wat jaap deed en dat Brian wel degelijk de aanstichter is geweest van het ei incident en dat hij dit meteen al probeerde te verdoezelen door zelf een marshmellow te nemen, kortom zijn smerige rat capiciteiten lijken wel te werken
quote:
En Loods5.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ik zie een doos met daarop het merk Kartell, dus niks exclusief van JdB.![]()
Verdomdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan die foto van die Yeti.
Ik denk dat het Palma is die voor de verjaardag van Ton, hem bespringt .quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik hoor onherkenbare geluiden uit een van die tentjes komen, heelaas geen beeld, maar is natasja nu brian aan het bewerkstelligen (beschermen?)..???
... hij is pas klaar als er een gouden strik om zit...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat het Palma is die voor de verjaardag van Ton, hem bespringt verneukt.
Straks Natasja over de rooie.
Ik hoop dat ze Jaap in het hotel achter laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik mis jaap... er gebeurt niets...![]()
Idd.. Jaap kan toch nooit slapen dus die doet de hele dag watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Polonium-120 het volgende:
btw, Nicolaas mist em vast ook, die loopt altijd maar wat rond te kijken, die heeft nu ook neits te doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... dan wil ik streams vanuit het hotel...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Jaap in het hotel achter laten.
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Jaap in het hotel achter laten.
Heeft ze Brian daar eigenlijk nog op aangesproken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Gigageil het volgende:
Heb net het filmpje gezien van het eier-incident, en Brian loopt inderdaad mee voor te bereiden en sneaky te lachen.......Juf Judith heeft gelijk, het is een grote schijnheil![]()
Ze heeft wel heel hard 'schijnheilig jong' oid geroepen naar Brian, daar is Brian nog behoorlijk pissig over.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze Brian daar eigenlijk nog op aangesproken?
... naast dat DGK-medewerkers slecht zijn in klok kijken is tijd ook relatief...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zou btw om 11.00 uur een inspectieronde doen met Ton, hij is te laat!
Goede set van de regie om jaap in een hotel te laten slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zou btw om 11.00 uur een inspectieronde doen met Ton, hij is te laat!
Hij doet niet anders. Hij zei gisteren ook tegen Jaap dat ie vooral zijn reet moest afvegen enzo aan het dekbed van Lieke. Vervolgens gaat ie in zijn tent toekijken en sneaky lopen lachen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Gigageil het volgende:
Heb net het filmpje gezien van het eier-incident, en Brian loopt inderdaad mee voor te bereiden en sneaky te lachen.......Juf Judith heeft gelijk, het is een grote schijnheil![]()
... alsof dat 'vingerverven' van natasja iets heeft opgeleverd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Goede set van de regie om jaap in een hotel te laten slapen.
Je weet het nooit bij hem, voor hetzelfde had hij het huis opnieuw geschilderd.
Ja en hoe......ze schreeuwde "ik zag het wel hoor !" ( dat ie die eieren aan Jaap gaf.....),"Jij bent gewoon een grote schijnheilige klootzak", iets in die richting.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze Brian daar eigenlijk nog op aangesproken?
Brian vond het maar gek dat JJ wegging zonder haar excuus aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja en hoe......ze schreeuwde "ik zag het wel hoor !" ,"Jij bent gewoon een grote schijnheilige klootzak", iets in die richting.......![]()
Dat meen je niet !!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian vond het maar gek dat JJ wegging zonder haar excuus aan te bieden.![]()
... ben je bang dat je iets van het weer mist? ... (al die linkjes...)...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Dat kan nog leuk worden vandaag.
[afbeelding]
Als ik die puinhoop zo bekijk, kan ik het me niet voorstellen, dat het vanavond klaar is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
Zou het echt afkomen in die villa vandaag ??? Of wordt het nog een nachtje kramperen voorde *miljonairs*
Ik hou jullie graag op de hoogte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ben je bang dat je iets van het weer mist? ... (al die linkjes...)...
Tja.....daaraan zie je dat ie ook een beetje schizofreen is......hij doet iets, maar eigenlijk waren het de stemmetjes in zijn hoofd, dus niet zijn eigen schuld, maar "Zij" deden het......Dus Brian moet dan op zijn minst excuses hebben dat ze hem ervan durft te beschuldigen, en niet de stemmetjes.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
... volgende week 'hangt' hij aan de telefoon, met dat lachje, waarop jj weer kinderlijk reageert...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja.....daaraan zie je dat ie ook een beetje schizofreen is......hij doet iets, maar eigenlijk waren het de stemmetjes in zijn hoofd, dus niet zijn eigen schuld, maar "Zij" deden het......Dus Brian moet dan op zijn minst excuses hebben dat ze hem ervan durft te beschuldigen, en niet de stemmetjes.....![]()
![]()
quote:Wegens mijn zieke conditie, zijn de Brian posten uitgesteld. U hoort nog van me.
Japio zei eergisteren , dat hij dat niet mocht van de FEBO, omdat er teveel ruzie van zou komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:25 schreef schatje het volgende:
Ik hoop alleen wel dat Jaap die stukken over die wifebeater post.
[..]
Dank, maar ik bedoelde eigenlijk daarna. Wat ik uit de SV begreep was dat Judith nadat ze met Jaap had gesproken ook nog Brian hierover wilde aanspreken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Gigageil het volgende:
Ja en hoe......ze schreeuwde "ik zag het wel hoor !" ( dat ie die eieren aan Jaap gaf.....),"Jij bent gewoon een grote schijnheilige klootzak", iets in die richting.......![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio zei eergisteren , dat hij dat niet mocht van de FEBO, omdat er teveel ruzie van zou komen.
Gouden bikini?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
amanda is echt op het weer gekleed
Hahha, toen ik het hier las hoorde ik het ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Wat is het hier een tering zooi, is toch niet normaal?".
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda is klaar voor het camping leven
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
ze hebben geslapen in Hotel Nieuwpoort Newport, een 5 sterren hotel
Eric had zijn kleren naar beneden laten brengen, en die van Amanda naar boven. Nicolaas heeft Herma de kleding weer om laten ruilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
waar ging dat over met nico????
spullen die verhuisd waren uit de master bedroom, is nico achter gekomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
... het ging volgens mij over de/een slaapkamer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
10:45 - Wie is de dader?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
... trek maar geen pumps aan, het campingwinkeltje is nog best ver lopen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
ga maar eens boodschappen doen, beter dan naar Jaap kijken.
Inderdaad. Hij heeft ook "heerlijk geslapen" , zegt hij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef mootie het volgende:
Al met al klaagt Eric het minst over het kamperen.
ja ...echt waar he...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef mootie het volgende:
Al met al klaagt Eric het minst over het kamperen.
De meningen zijn nog verdeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef koemleit het volgende:
Een vraagje, heeft Brain de eieren aan Jaap gegeven of niet? gister bij het incident?
Ja zoiets zullen ze daar nooit meemaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is het bad overstroomt in het hotel, kwam door Japio. Wat zullen ze daar blij mee zijn geweest. Stel aso's is het toch.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef milk-shake het volgende:
is er al iets bekend over dat Melissa er vandaag inkomt???? staat ook ergens......
ja dat niveau kan best nog iets lagerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef milk-shake het volgende:
is er al iets bekend over dat Melissa er vandaag inkomt???? staat ook ergens......
... die zwervers liggen in een tentje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef FSR het volgende:
Waar zijn stasia en bwian ??
Brian ligt mischien Natasia wel vol te pompen, nu er geen camera's bij zijn ......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef FSR het volgende:
Waar zijn stasia en bwian ??
Zou hij haar ook anaal nemen.... ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian ligt mischien Natasia wel vol te pompen, nu er geen camera's bij zijn ......![]()
Valt mee......paar dozen uitpakken met accesoires, neerzetten en vanmiddag komt Monique de Bouvrie waarschijnlijk de finishing touch geven......zij gaat over de spulletjes vaak....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Het schiet al lekker op.......NOT.
[afbeelding]
... en ze had nog wat over...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel ingevet vanmorgen...dus wie weet .....![]()
werd amandel anaal genomen dan???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel ingevet vanmorgen...dus wie weet .....![]()
Daar krijgen ze wel een vette housewarming Party voor terug, let maar op .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
wel sneu eigenlijk, dat ze buiten moeten zitten
ja zoooo zieligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
wel sneu eigenlijk, dat ze buiten moeten zitten
nee, hij heeft het niet gedaan. uiteraard hopen de brian-haters, en dat zijn er uiteraard velen, dat hij het heeft gedaan en wordt ook sterk geinsinueerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef koemleit het volgende:
Een vraagje, heeft Brain de eieren aan Jaap gegeven of niet? gister bij het incident?
nou zal zo maar de zon gaan schijnen (hier nu wel ..alkmaar)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef Kinga het volgende:
Huub weer met die fucking zonnebril.
snap eigenlijk nog steeds niet wat sommige meiden in hem zien, het is een doodgewone knul met gladde praatjes, dat wel maar daar prik je toch zo doorheen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef Kinga het volgende:
Huub weer met die fucking zonnebril.
echt niet ...die kreeg de volle laag omdat ie geknipoogd zou hebben toen het paard los liep....dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij heeft het niet gedaan. uiteraard hopen de brian-haters, en dat zijn er uiteraard velen, dat hij het heeft gedaan en wordt ook sterk geinsinueerd
ik denk als huub in deze situatie had gezeten dat het direct van tafel werd geveegd, en door iedereen werd ontkend
als je die witte bedoeldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:
die eettafel is spuuglelijk
Hij liep anders wel naar Jaap toe, gaf hem iets, begon sneaky te lachen en wist wel degelijk dat Jaap eieren in zijn hand had......(de rest moet het ook gezien hebben trouwens)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij heeft het niet gedaan. uiteraard hopen de brian-haters, en dat zijn er uiteraard velen, dat hij het heeft gedaan en wordt ook sterk geinsinueerd
ik denk als huub in deze situatie had gezeten dat het direct van tafel werd geveegd, en door iedereen werd ontkend
door brain gistermiddag........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee joh.....Jaap's pikkie is daarvoor te ontoereikend.....![]()
wel gezellig altijd zo'n ronde tafelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:
die eettafel is spuuglelijk
Huubfans blijven aardig eerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mediageilheid heet dat, ook bij jan de bouvrie geldt het: alles voor de kijkcijfers en de publiciteit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... zelfs jan dB helpt mee... en dat op zijn leeftijd...
Ik dacht dat het een hele grote ronde tafel zou zijn. Ik vind het 3 keer niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef SIRA het volgende:
[..]
wel gezellig altijd zo'n ronde tafel
maar lelijk is ie wel
Wat zei ik ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Valt mee......paar dozen uitpakken met accesoires, neerzetten en vanmiddag komt Monique de Bouvrie waarschijnlijk de finishing touch geven......zij gaat over de spulletjes vaak....![]()
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hele grote ronde tafel zou zijn. Ik vind het 3 keer niks.
zo'n man kan vlgs jou niet gewoon met hart en ziel bezig zijn met zijn werkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mediageilheid heet dat, ook bij jan de bouvrie geldt het: alles voor de kijkcijfers en de publiciteit.
Volgens mij is dat de klusjesmanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... zelfs jan dB helpt mee... en dat op zijn leeftijd...
Jan de Bouvrie is niet media-geil?????quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef 2live het volgende:
[..]
zo'n man kan vlgs jou niet gewoon met hart en ziel bezig zijn met zijn werk![]()
Dit heeft hij echt niet meer nodig hoor.
Originele herniastoelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:10 schreef mootie het volgende:
De eetkamerstoelen zien er ook eeeeerg oncomfortabel uit![]()
... je kan er wel goed mee gooien...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Kinga het volgende:
en die kleine witte salontafeltjes zijn ook oerlelijk
Als je goed bent voor een paar honderd miljoen heb je echt geen publiciteit meer nodig hoor......Jan des Bouvrie is een begrip die in het woordenboek thuishoort......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mediageilheid heet dat, ook bij jan de bouvrie geldt het: alles voor de kijkcijfers en de publiciteit.
... het komt meer in de buurt van een inrichting...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef Vandaag... het volgende:
De kleurstellingen hadden wel een pietsie warmer gekund. Het is er toch al zo klinisch door die plavuizen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Palma heeft weer het hoogste woord.
met al die lichtbakken doet het me vooral denken aan een hele grote operatiekamerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... het komt meer in de buurt van een inrichting...
Maar dit is off-white, hè. Stukken warmer dan gewoon wit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan wit... dat maakt een woning zo saai en kil.
De camera-opstelling klopt dan toch ook niet helemaal meer. Plus Jaap zal ook niet blijd zijn met die kuipstoeltjes.quote:
Jaap past net met één bil op zo´n stoeltjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De camera-opstelling klopt dan toch ook niet helemaal meer. Plus Jaap zal ook niet blijd zijn met die kuipstoeltjes.
Functionaliteit stond blijkbaar niet op nr.1...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
Die stoelen kunnen echt niet voor TV...
Als je een beetje reet hebt puilt dat er overheen
Zie je die stoeltjes ook wankelen als er iemand op gaat zitten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
Die stoelen kunnen echt niet voor TV...
Als je een beetje reet hebt puilt dat er overheen
Ja en straks ook meteen een COS vol metquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Ik merk dat iedereen overloopt van enthousiasme omtrent het nieuwe interieur.![]()
Er komt ook zo'n goedkoop geluid uit als iemand even een stukje opschuift/naar achter schuift in z'n stoeltje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die stoeltjes ook wankelen als er iemand op gaat zitten?![]()
Ik krijg een cafetariagevoel bij de eethoek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Ecila111 het volgende:
Jammer, ik vond die verlichting met al die kralendingetjes zo leuk.
Ja, Natasja heeft voor joker staan schilderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat de schouw in de keuken weer wit is gelakt over het rood heen.
't Loopt elkaar lekker in de weg denk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Wat zijn ze trouwens superdruk bezig binnen, met zn 10-en om de tafel zitten en buurten.
ik zat eerder aan de witte muren te denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
ik denk dat het meubilair meer terrorproof is![]()
Om maar niet te spreken vanJaap, die altijd met zn vette kluifjes tegen de muur geleund staat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zat eerder aan de witte muren te denken.
Er is zoveel voedsel gegooid de laatste 7 maanden
wijn, taart, eieren
Sneu.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, Natasja heeft voor joker staan schilderen.![]()
Nou... ze was wel mooi in de buurt van haar Tonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, Natasja heeft voor joker staan schilderen.![]()
ik dacht dat het roze was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat de schouw in de keuken weer wit is gelakt over het rood heen.
Inderdaad. Raar hoor, ik dacht echt dat ik De(s?) Bouvries had horen zeggen dat alles 'warmer' zou worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:33 schreef Kinga het volgende:
er zijn spiegels geplakt over die pilaar heen in de woonkamer
Wit brengt rust, zuiverheid en reinheid in huis, misschien dacht Jan dat dat gaat helpen om de algehele sfeer naar een hoger niveau te tillen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zat eerder aan de witte muren te denken.
Er is zoveel voedsel gegooid de laatste 7 maanden
wijn, taart, eieren
Komt door die LED verlichting wat eraan hangt, die verspringt om de paar seconden van kleur, blauw, geel, groen, roodquote:
Dat is de Led-verlichting, iedere keer een andere kleur.quote:
Cyclaamrood?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
nog een punt van kritiek:
dat kleed onder de eettafel is vreselijk onhandig als je met de stoel schuift
Duidelijk Jan de Bouvrie is een prutser.
Een eerste klas prutser. Dat weer wel
dat hoorde ik hem ook zeggen "met kleurtjes"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Raar hoor, ik dacht echt dat ik De(s?) Bouvries had horen zeggen dat alles 'warmer' zou worden.
De slaapkamers zijn wel vet geworden volgens mij.... ik zag ze echt van die huge schilderijen en portretten de villa in slepen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:41 schreef avonne het volgende:
[..]
dat hoorde ik hem ook zeggen "met kleurtjes"
grijs en wit
Ja vastquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:37 schreef avonne het volgende:
Duidelijk Jan de Bouvrie is een prutser.
Een eerste klas prutser. Dat weer wel
Heeft Jaap dat toegegeven, of ik Brian voor de verandering eens eerlijk?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:39 schreef beequeen het volgende:
Japio vertelt dat hij JJ modder in haar gezicht heeft gegooid. Hij vindt JJ aso omdat zij hem geslagen heeft en hij overweegt aangifte te doe.
En idd, wifebeater heeft de eieren aan Japio gegeven. Daarom was JJ zo boos op hem.
we zullen zien hoe het gaat bij zitten en opstaanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk he, dat wij het altijd beter weten dan de professionals.
... in de zomer?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:43 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ze nu wel vaker op de grote bank zullen zitten.
en de gameroom is geel geworden, zag ik gisterenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
De slaapkamers zijn wel vet geworden volgens mij.... ik zag ze echt van die huge schilderijen en portretten de villa in slepen...
Japio vertelde het, en dat laatste is een contradictie in terminus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft Jaap dat toegegeven, of ik Brian voor de verandering eens eerlijk?
... handige kleur als je 'continu' naar de beursnoteringen moet kijken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef avonne het volgende:
[..]
en de gameroom is geel geworden, zag ik gisteren
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Even een vraagje.... Mag ik op 2 computers inloggen met mijn account op tien.tv zodat mijn vriendin ook kan kijken?
Ervaring met een ronde tafel : Gezellig voor een etentje, heel onpraktisch als je met een paar man zit en de krant wilt lezen of 'iets' gaat doen. Je zit veel te snel op 'het grondgebied' van je buurman/vrouw.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
Afgezien van lelijk is die nieuwe tafel ook onpraktisch. Mensen deden van alles aan die ruime tafel.
Je mag het wel van me, maar het zal niet werken. Het account is uitgegeven op de eerste computer, die verbinding maakt. De tweede heeft dan geen acccount.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:46 schreef Vakkie_W het volgende:
Even een vraagje.... Mag ik op 2 computers inloggen met mijn account op tien.tv zodat mijn vriendin ook kan kijken?
Da's precies waar ik ook aan dacht. En dan met zoveel bewoners...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ervaring met een ronde tafel : Gezellig voor een etentje, heel onpraktisch als je met een paar man zit en de krant wilt lezen of 'iets' gaat doen. Je zit veel te snel op 'het grondgebied' van je buurman/vrouw.
neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:46 schreef Vakkie_W het volgende:
... eric zijn chocolade lul met accessoires passen er misschien met moeite op...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef Disana het volgende:
Afgezien van lelijk is die nieuwe tafel ook onpraktisch. Mensen deden van alles aan die ruime tafel.
Dat laatste is misschien wel de bedoeling, ivm de terror van Japio.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ervaring met een ronde tafel : Gezellig voor een etentje, heel onpraktisch als je met een paar man zit en de krant wilt lezen of 'iets' gaat doen. Je zit veel te snel op 'het grondgebied' van je buurman/vrouw.
Wat wil je doen met Natasia .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef Ecila111 het volgende:
Moeten de outfits van de bewoners nu ook niet aangepast worden aan het nieuwe interieur? En een nieuw paard..... zwart is niet meer hip in 't huusje.
'n kan koffie en thee en broodjes uit het personeelsrestaurant van 'achter'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:52 schreef avonne het volgende:
wat een armoe die camping.
Hebben ze nog ontbijt gehad?
soort gaarkeuken, dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n kan koffie en thee en broodjes uit het personeelsrestaurant van 'achter'.
Tja.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat wil je doen met Natasia .....![]()
lieke vertelde dat ze 2 boterhammen met pindakaas op had, echt miljonairsstijl dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'n kan koffie en thee en broodjes uit het personeelsrestaurant van 'achter'.
... zij mag blijven... ze past bij het kleedje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mrs. Big Boobs is ook weer aan het werk
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat wil je doen met Natasia .....![]()
Dat denk ik wel. In totaal is ongeveer 200 man personeel betrokken (over 7 dagen x 24 uur verspreid) bij DGK. Het zal dus wel geen keuken met een klein 4-pittertje zijn. Ik heb begrepen dat voor de catering veel wordt samengewerkt met Witte Bergen (van der Valk)quote:
Dat komt dan het klimaat binnen de tent wel ten goede .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Japio past echt niet in die tent. Zijn voeten steken er helemaal uit.![]()
[afbeelding]
Jawel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef Ecila111 het volgende:
Die open haard zat er toch niet in?
... af en toe moonen, bewoners uitschelden en wijn drinken...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef SIRA het volgende:
ik heb Palma nog echt niets zien doen, behalve dan met iedereen stom lullen..
wat doet ze eigenlijk daar?
Met iedereen stom lullenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef SIRA het volgende:
ik heb Palma nog echt niets zien doen, behalve dan met iedereen stom lullen..
wat doet ze eigenlijk daar?
Me nog nooit opgevallen..... ik vertrouw die lui dat ook eigenlijk niet echt toe.quote:
Hij fluit: Forza Utreg ole, olequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef Borga het volgende:
Huub fuit , ''helemaal niets in Rotterdam''.
Heel raar, niemand reageerde eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:09 schreef petraa het volgende:
Hoe reageerde de rest toen Jaap zei dat Brian de eieren had aangegeven ?
Vaag!!!!! Brian ook niet ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel raar, niemand reageerde eigenlijk.
Die lag in de tent.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
Met speciale software heb ik de gedachten bij dit stream-momentje kunnen capturen:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/97aec94f68.jpg]afbeelding][/url]
Leuk gedaan Disanaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
Met speciale software heb ik de gedachten bij dit stream-momentje kunnen capturen:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/97aec94f68.jpg]afbeelding][/url]
Nou ja JJ kennende laat ze dit niet zomaar over zich heen gaan.quote:
Vind ik niet raar. Dat zal tijdens die streamlock wel als verboden issue zijn bestempeld.quote:
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet raar. Dat zal tijdens die streamlock wel als verboden issue zijn bestempeld.
omdat men de mogelijkheid open houdt dat Jaap uit zijn nek kletst?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel raar, niemand reageerde eigenlijk.
Streamlocks terwijl mensen geld betaald hebben om de streams te kunnen volgen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Vind ik niet raar. Dat zal tijdens die streamlock wel als verboden issue zijn bestempeld.
Witte plastic dienbladen op pootjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat ze ook niet echt een handige salontafel krijgen, 3 gammele bijzetdingetjes.
normaal gesproken is dat voor milionairs geen probleem,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat ze ook niet echt een handige salontafel krijgen, 3 gammele bijzetdingetjes.
Geen enkel probleem voor Tien hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Streamlocks terwijl mensen geld betaald hebben om de streams te kunnen volgen?![]()
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
omdat men de mogelijkheid open houdt dat Jaap uit zijn nek kletst?
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
Streamlocks terwijl mensen geld betaald hebben om de streams te kunnen volgen?![]()
zou ik zeker doen, vannacht zei hij tegen huub dat hij zelf de eieren had gepakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
omdat men de mogelijkheid open houdt dat Jaap uit zijn nek kletst?
precies. Dus voor de bewoners niet zinvol om te reageren op Jaap z´n poging Brian de schuld te geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.
Hij lijkt meer op een arme pelgrim. Een volkomen zotte dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich wel sociaal van de Miljonairs dat ze zo'n arme sloeber ook een broodje geven. Ze leven echt mee met die zwerver.
[afbeelding]
Als je dacht dat het marshmellows waren ..........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
En nog aardig lang ook. Brian werd door de groep aangevallen over zijn aandeel in de Juf Judith eieractie en hup streams weg. Toen de streams weer terugkwamen werd Huub opeens aangevallen over het Fries-gedoe. Beter: op zijn hersenspinsel om Fries los te laten.
How convenient, denk ik dan.
Huub en Brian noemen het best vaakquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:20 schreef SIRA het volgende:
hey Fok! werd genoemd
was toch de vriendin van de moeder van een Fokker!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef SIRA het volgende:
door de dames van schoonlinnnen.nl of zoiets
die zeiden dat er heel veel mensen van fok zaten mee te kijken
Dat moment kwam vannacht ook al voorbij. Wat ik bedoel is dat Brian en anderen later zeiden dat hij Jaap 2 marshmallows had gegeven om Jaap af te leiden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je dacht dat het marshmellows waren ..........
[afbeelding]
op het filmpje zijn de handen uit beeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |