Dat was verbijstering. Ik zou ook niet denken dat hij dat zou doen als ik hem zo had zien staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:46 schreef SiRojK het volgende:
Op dat filmpje.. Huub zegt:,, dit heeft hij niet gedaan".. Nicolaas heel droog: ,, Maar het is wel gebeurd "
Ik vind het niks voor een villa, meer iets voor een studentenkamer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De deur van het kantoor wordt mooi beplakt
[afbeelding]
Oh jawel, ik vond dat het nog lang duurdequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat was verbijstering. Ik zou ook niet denken dat hij dat zou doen als ik hem zo had zien staan.
Ik vind het meer het kruidvat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het niks voor een villa, meer iets voor een studentenkamer.
Van Kou kun je geen kou vatten! Dat is iets wat je overdraagtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef Marrije het volgende:
Brian klinkt al een beetje verkouden, straks hebben ze allemaal griep, liggen ze met koorts in hun tentje.
Ehm.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Fluisterstil aanwezig ......
[afbeelding]
Dat zeg ik toch ook niet??? Kan toch overgedragen worden of niet dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Van Kou kun je geen kou vatten! Dat is iets wat je overdraagt
hahaha how obvious can you be.... volgens mij wil ze gewoon dat iedereen het weetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:04 schreef noekje het volgende:
Natas: houdt er maar één warm voor me en je weet zelf wel welke!!
Palma: lekkere mannen!!
Natas: Ik heb er twee!!
Palma: er is er één jarig hoera hoera
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
hahaha how obvious can you be.... volgens mij wil ze gewoon dat iedereen het weet
... deze DGK-wild-kamperen-tentvakantie is een meesterlijke zet, dankzij de regen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dit nou 'gevangen in luxe' ? Het lijkt meer een stelletje zwervers ........
[afbeelding]
hoe weet jij dat???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:09 schreef tony39 het volgende:
palma stinkt haar poes is niet gewassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien denkt ze wel zo komt ie mooi van zijn vrouw afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Kinga het volgende:
Misschien denkt ze, zo obvious mogelijk proberen te doen, als ze stiekem zou doen denken mensen er meer van...
en natas van wilgoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel zo komt ie mooi van zijn vrouw af![]()
Het is een bikkel hoor, ze gaat buiten onder de koude douche. Vraag me niet waarom, maar dat zei ze net.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Marrije het volgende:
Natas gaat douchen. Dat gaat ze in de villa doen? En Jaap mocht dat gisteren niet van haar. . .
Zeker een bikkelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een bikkel hoor, ze gaat buiten onder de koude douche. Vraag me niet waarom, maar dat zei ze net.
ze moet wel van top tot teen schoon zijn ..........tja Ton is jarig en je weet maar nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een bikkel hoor, ze gaat buiten onder de koude douche. Vraag me niet waarom, maar dat zei ze net.
Ik krijg steeds een déjà vu van een verregend Rock Werchter. Maar daar had je tenminste nog leuke muziek, en niet alleen de sirene van Natasia.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef milk-shake het volgende:
ik krijg helemaal het de'ja vu gevoel van vroeger...dat camperen, lekker natten sokken en schoenen, als het gras smorgens drijfnat was...klamme kleren...ieuuuuuwww![]()
![]()
Ik krijg flashbacks over een iglo tentje in Noordwijk met vriendje met alleen maar seks als tijdverdrijf ivm het Hollandsche kloteweer. Toen klopte het klimaat nog. Och...vroeger!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:15 schreef milk-shake het volgende:
ik krijg helemaal het de'ja vu gevoel van vroeger...dat camperen, lekker natten sokken en schoenen, als het gras smorgens drijfnat was...klamme kleren...ieuuuuuwww![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En 'n lol dat we hadden
[afbeelding]
Zeker. En vervolgens kan ze tegen de anderen de hele dag lopen schreeuwen dat ze vies zijn omdat ze niet onder de douche zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:18 schreef Kinga het volgende:
wel respect hoor, dat ze buiten gaat douchen
Soms is regen gewoon leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks over een iglo tentje in Noordwijk met vriendje met alleen maar seks als tijdverdrijf ivm het Hollandsche kloteweer. Toen klopte het klimaat nog. Och...vroeger!
Speciaal voor Ton.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:23 schreef Kinga het volgende:
HAHHAA, als je je even omdraait dan kan ik me ook even je weet wel waar wassen
Het rode kraantje is warm water, de blauwe is koud.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die waterzakken zullen wel warm geworden zijn door al die zon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |