Ik hoop 't. ")quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:57 schreef dmiltenburg het volgende:
Is er een filmpje van Huub en Lieke van vannacht ?
Gezien het feit dat Brian al veel vaker heeft bewezen uiterst sneaky te zijn heeft hij in ieder geval alle schijn tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo rond de 5 minuten op het filmpje wijst Brian iets aan en daarna laat hij een marshmallow zien, zo van, ik doe niets dat niet mag. Het heeft er alle schijn van dat Brian weet wat Jaap zal gaan doen, maar Jaap pakt waarschijnlijk zelf de eieren.
http://www.youtube.com/watch?v=deCqqSVMkxY
Mjah de hooligans hadden ze alquote:
Positief denken noemt men datquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
Maar waarom er gisteravond tot twee (?) maal toe hals over kop werd overgegaan tot een streamlock is nog steeds onduidelijk?
Laten we het maar op een technische storing houden. Geef het volk brood en spelen, tenslotte.
Kleinzusje is gek op felle kleurenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:07 schreef 2live het volgende:
[..]
lijkt een heel ander huis als bij BeeQueen![]()
Goodmeurning......... we gaan helemaal niet Huubie hier de schuld van geven.... tssss...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat Brian al veel vaker heeft bewezen uiterst sneaky te zijn heeft hij in ieder geval alle schijn tegen.
Niet dat het wat uitmaakt, want de programmaleiding houdt hem toch wel weer de hand boven het hoofd, en alle streamers wisten al wat voor stiekemerd die jongen is.
En wat Jaap betreft: Zijn grens had moeten liggen bij het dreigen met de eieren. Maar Jaap is niet erg goed met 'grenzen', en Huub's opmerking dat hij Jaap in de brand zou steken als hij het zou doen was in Japio's kronkelige hersenen hoogstwaarschijnlijk juist een aanmoediging.
We zouden dus ook Huub de schuld kunnen geven.![]()
In de tent.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:20 schreef fredfik het volgende:
waar hangen natas en brain eigelijk uit op dit moment?
Ben ik blij dat ik hoog en droog achter mijn PC'tje zit.quote:
Dat was Huub's door de redactie opgelegde straf omdat hij zich weer had schuldig gemaakt aan het zwart maken van de aanstaande winnaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Goodmeurning......... we gaan helemaal niet Huubie hier de schuld van geven.... tssss...![]()
![]()
Die heeft gisteravond al genoeg shit over zich heen gekregen met Fries
Brian kreeg de wind van voren door Huub ... en gelijk een streamlock......
Daarna krijgt Huubie de volle laag van bijna het hele zooitje... en dat draagt tie dapper![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:23 schreef Carlaa het volgende:
is "de leuke schilder" al weer gesignaleerd?
Leuk voor wifebeater.quote:
Niels heeft ook nooit een bed nodig om te tukken; kortom Niels kan de hele dag wel tukkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:31 schreef beequeen het volgende:
Niels heeft heul geen zon nodig om lekker te tukken.
[afbeelding]
Ik blijf m leuk vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Welk filmpje ?
edit: Gevonden
http://www.youtube.com/watch?v=deCqqSVMkxY
Oh, die 'misschien staartjes' van Tien kennen we, er gaat dus niets gebeuren. Mooi zo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef milk-shake het volgende:
ik hoop wel dat het nog gevolgen heeft voor jaap...op tien staart dat dit verhaal mischien wel een staartje krijgt............zeker een waarschuwing....pfff
![]()
nou als ik JJ was .................al was het "de diamanten kooi " ik liet hem er echt niet mee weg komenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh, die 'misschienn staartjes' van Tien kennen we, er gaat dus niet gebeuren. Mooi zo.
mischien ken ze een opdracht via palma doen............klein schorpioenetje in zijn schoen..of zoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef Napster het volgende:
Filmpje gezien, JJ reageert wel een klein beetje overdreven
De volgende die nooit meer de villa in wil![]()
![]()
Laten we hopen dat ze ook echt de villa niet meer in gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:41 schreef Napster het volgende:
Filmpje gezien, JJ reageert wel een klein beetje overdreven
De volgende die nooit meer de villa in wil![]()
![]()
Hopelijk komt alleen Amanda terug uit het hotel.. .. en hebben ze zo op rustige wijze Jaap eruit gedonderd!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:38 schreef milk-shake het volgende:
ik hoop wel dat het nog gevolgen heeft voor jaap...op tien staart dat dit verhaal mischien wel een staartje krijgt............zeker een waarschuwing....pfff
![]()
Dat klopt wel, in 't Gooi is altijd veel gebakken lucht ....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht in Eemnes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef beequeen het volgende:
Het komt met bakken uit de lucht in Eemnes.![]()
![]()
Hmm, eerder andersom. Jaap alleen terug en Amanda achterlaten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:47 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Hopelijk komt alleen Amanda terug uit het hotel.. .. en hebben ze zo op rustige wijze Jaap eruit gedonderd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |