Leuk gedaan Disanaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:12 schreef Disana het volgende:
Met speciale software heb ik de gedachten bij dit stream-momentje kunnen capturen:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/97aec94f68.jpg]afbeelding][/url]
Nou ja JJ kennende laat ze dit niet zomaar over zich heen gaan.quote:
Vind ik niet raar. Dat zal tijdens die streamlock wel als verboden issue zijn bestempeld.quote:
Zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind ik niet raar. Dat zal tijdens die streamlock wel als verboden issue zijn bestempeld.
omdat men de mogelijkheid open houdt dat Jaap uit zijn nek kletst?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heel raar, niemand reageerde eigenlijk.
Streamlocks terwijl mensen geld betaald hebben om de streams te kunnen volgen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:15 schreef Copycat het volgende:
Vind ik niet raar. Dat zal tijdens die streamlock wel als verboden issue zijn bestempeld.
Witte plastic dienbladen op pootjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat ze ook niet echt een handige salontafel krijgen, 3 gammele bijzetdingetjes.
normaal gesproken is dat voor milionairs geen probleem,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:17 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat ze ook niet echt een handige salontafel krijgen, 3 gammele bijzetdingetjes.
Geen enkel probleem voor Tien hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Streamlocks terwijl mensen geld betaald hebben om de streams te kunnen volgen?![]()
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
omdat men de mogelijkheid open houdt dat Jaap uit zijn nek kletst?
Ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
Streamlocks terwijl mensen geld betaald hebben om de streams te kunnen volgen?![]()
zou ik zeker doen, vannacht zei hij tegen huub dat hij zelf de eieren had gepakt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:18 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
omdat men de mogelijkheid open houdt dat Jaap uit zijn nek kletst?
precies. Dus voor de bewoners niet zinvol om te reageren op Jaap z´n poging Brian de schuld te geven.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.
Hij lijkt meer op een arme pelgrim. Een volkomen zotte dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op zich wel sociaal van de Miljonairs dat ze zo'n arme sloeber ook een broodje geven. Ze leven echt mee met die zwerver.
[afbeelding]
Als je dacht dat het marshmellows waren ..........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat exacte moment niet gezien, krijg de indruk dat dat voor iedereen hier geldt. Eerst was er achteraf sprake van 2 eieren, toen van 2 marshmellows, en nu volgens Jaap dus weer van eieren. Wie zal het zeggen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
En nog aardig lang ook. Brian werd door de groep aangevallen over zijn aandeel in de Juf Judith eieractie en hup streams weg. Toen de streams weer terugkwamen werd Huub opeens aangevallen over het Fries-gedoe. Beter: op zijn hersenspinsel om Fries los te laten.
How convenient, denk ik dan.
Huub en Brian noemen het best vaakquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:20 schreef SIRA het volgende:
hey Fok! werd genoemd
was toch de vriendin van de moeder van een Fokker!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:23 schreef SIRA het volgende:
door de dames van schoonlinnnen.nl of zoiets
die zeiden dat er heel veel mensen van fok zaten mee te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |