... maatje 36 he...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef milk-shake het volgende:
nou ik moet zeggen ..ze heeft een buik maar zit best strak in t vel ...na al dat trainen...![]()
Hopelijk nog een tijdje weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
En waar Blijven Amanda en Jaap.
Jaap geniet nog even van zijn ontbijtjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Hangt er geen camera in de tent van Natasja?
In iedere tent hangt een camera, maar ja, het is Natasja hè. Niet filmen dus. Ik zit er ook niet echt op te wachten hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:31 schreef blomst het volgende:
Hangt er geen camera in de tent van Natasja?
Welnee, dit kwam gewoon helemaal uit de koker van King Jaap.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef grazygirl het volgende:
heb net t filmpje bekeken maar denk inderdaad dat huub meer compleet verbouwereerd was door wat jaap deed en dat Brian wel degelijk de aanstichter is geweest van het ei incident en dat hij dit meteen al probeerde te verdoezelen door zelf een marshmellow te nemen, kortom zijn smerige rat capiciteiten lijken wel te werken
quote:
En Loods5.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ik zie een doos met daarop het merk Kartell, dus niks exclusief van JdB.![]()
Verdomdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze doet me denken aan die foto van die Yeti.
Ik denk dat het Palma is die voor de verjaardag van Ton, hem bespringt .quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik hoor onherkenbare geluiden uit een van die tentjes komen, heelaas geen beeld, maar is natasja nu brian aan het bewerkstelligen (beschermen?)..???
... hij is pas klaar als er een gouden strik om zit...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat het Palma is die voor de verjaardag van Ton, hem bespringt verneukt.
Straks Natasja over de rooie.
Ik hoop dat ze Jaap in het hotel achter laten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... ik mis jaap... er gebeurt niets...![]()
Idd.. Jaap kan toch nooit slapen dus die doet de hele dag watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Polonium-120 het volgende:
btw, Nicolaas mist em vast ook, die loopt altijd maar wat rond te kijken, die heeft nu ook neits te doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... dan wil ik streams vanuit het hotel...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Jaap in het hotel achter laten.
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Jaap in het hotel achter laten.
Heeft ze Brian daar eigenlijk nog op aangesproken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Gigageil het volgende:
Heb net het filmpje gezien van het eier-incident, en Brian loopt inderdaad mee voor te bereiden en sneaky te lachen.......Juf Judith heeft gelijk, het is een grote schijnheil![]()
Ze heeft wel heel hard 'schijnheilig jong' oid geroepen naar Brian, daar is Brian nog behoorlijk pissig over.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze Brian daar eigenlijk nog op aangesproken?
... naast dat DGK-medewerkers slecht zijn in klok kijken is tijd ook relatief...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zou btw om 11.00 uur een inspectieronde doen met Ton, hij is te laat!
Goede set van de regie om jaap in een hotel te laten slapen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap zou btw om 11.00 uur een inspectieronde doen met Ton, hij is te laat!
Hij doet niet anders. Hij zei gisteren ook tegen Jaap dat ie vooral zijn reet moest afvegen enzo aan het dekbed van Lieke. Vervolgens gaat ie in zijn tent toekijken en sneaky lopen lachen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Gigageil het volgende:
Heb net het filmpje gezien van het eier-incident, en Brian loopt inderdaad mee voor te bereiden en sneaky te lachen.......Juf Judith heeft gelijk, het is een grote schijnheil![]()
... alsof dat 'vingerverven' van natasja iets heeft opgeleverd...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Goede set van de regie om jaap in een hotel te laten slapen.
Je weet het nooit bij hem, voor hetzelfde had hij het huis opnieuw geschilderd.
Ja en hoe......ze schreeuwde "ik zag het wel hoor !" ( dat ie die eieren aan Jaap gaf.....),"Jij bent gewoon een grote schijnheilige klootzak", iets in die richting.......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze Brian daar eigenlijk nog op aangesproken?
Brian vond het maar gek dat JJ wegging zonder haar excuus aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja en hoe......ze schreeuwde "ik zag het wel hoor !" ,"Jij bent gewoon een grote schijnheilige klootzak", iets in die richting.......![]()
Dat meen je niet !!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian vond het maar gek dat JJ wegging zonder haar excuus aan te bieden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |