... ben je bang dat je iets van het weer mist? ... (al die linkjes...)...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Dat kan nog leuk worden vandaag.
[afbeelding]
Als ik die puinhoop zo bekijk, kan ik het me niet voorstellen, dat het vanavond klaar is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
Zou het echt afkomen in die villa vandaag ??? Of wordt het nog een nachtje kramperen voorde *miljonairs*
Ik hou jullie graag op de hoogte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ben je bang dat je iets van het weer mist? ... (al die linkjes...)...
Tja.....daaraan zie je dat ie ook een beetje schizofreen is......hij doet iets, maar eigenlijk waren het de stemmetjes in zijn hoofd, dus niet zijn eigen schuld, maar "Zij" deden het......Dus Brian moet dan op zijn minst excuses hebben dat ze hem ervan durft te beschuldigen, en niet de stemmetjes.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian vond het maar gek dat JJ wegging zonder haar excuus aan te bieden.![]()
... volgende week 'hangt' hij aan de telefoon, met dat lachje, waarop jj weer kinderlijk reageert...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian vond het maar gek dat JJ wegging zonder haar excuus aan te bieden.![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:23 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja.....daaraan zie je dat ie ook een beetje schizofreen is......hij doet iets, maar eigenlijk waren het de stemmetjes in zijn hoofd, dus niet zijn eigen schuld, maar "Zij" deden het......Dus Brian moet dan op zijn minst excuses hebben dat ze hem ervan durft te beschuldigen, en niet de stemmetjes.....![]()
![]()
quote:Wegens mijn zieke conditie, zijn de Brian posten uitgesteld. U hoort nog van me.
Japio zei eergisteren , dat hij dat niet mocht van de FEBO, omdat er teveel ruzie van zou komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:25 schreef schatje het volgende:
Ik hoop alleen wel dat Jaap die stukken over die wifebeater post.
[..]
Dank, maar ik bedoelde eigenlijk daarna. Wat ik uit de SV begreep was dat Judith nadat ze met Jaap had gesproken ook nog Brian hierover wilde aanspreken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Gigageil het volgende:
Ja en hoe......ze schreeuwde "ik zag het wel hoor !" ( dat ie die eieren aan Jaap gaf.....),"Jij bent gewoon een grote schijnheilige klootzak", iets in die richting.......![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio zei eergisteren , dat hij dat niet mocht van de FEBO, omdat er teveel ruzie van zou komen.
Gouden bikini?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
amanda is echt op het weer gekleed
Hahha, toen ik het hier las hoorde ik het ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:31 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Wat is het hier een tering zooi, is toch niet normaal?".
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:29 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda is klaar voor het camping leven
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
ze hebben geslapen in Hotel Nieuwpoort Newport, een 5 sterren hotel
Eric had zijn kleren naar beneden laten brengen, en die van Amanda naar boven. Nicolaas heeft Herma de kleding weer om laten ruilen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
waar ging dat over met nico????
spullen die verhuisd waren uit de master bedroom, is nico achter gekomenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
... het ging volgens mij over de/een slaapkamer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
10:45 - Wie is de dader?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:38 schreef solara4 het volgende:
... trek maar geen pumps aan, het campingwinkeltje is nog best ver lopen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
ga maar eens boodschappen doen, beter dan naar Jaap kijken.
Inderdaad. Hij heeft ook "heerlijk geslapen" , zegt hij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef mootie het volgende:
Al met al klaagt Eric het minst over het kamperen.
ja ...echt waar he...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:42 schreef mootie het volgende:
Al met al klaagt Eric het minst over het kamperen.
De meningen zijn nog verdeeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef koemleit het volgende:
Een vraagje, heeft Brain de eieren aan Jaap gegeven of niet? gister bij het incident?
Ja zoiets zullen ze daar nooit meemaken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda is het bad overstroomt in het hotel, kwam door Japio. Wat zullen ze daar blij mee zijn geweest. Stel aso's is het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |