Volgens mij is dat de klusjesmanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... zelfs jan dB helpt mee... en dat op zijn leeftijd...
Jan de Bouvrie is niet media-geil?????quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:13 schreef 2live het volgende:
[..]
zo'n man kan vlgs jou niet gewoon met hart en ziel bezig zijn met zijn werk![]()
Dit heeft hij echt niet meer nodig hoor.
Originele herniastoelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:10 schreef mootie het volgende:
De eetkamerstoelen zien er ook eeeeerg oncomfortabel uit![]()
... je kan er wel goed mee gooien...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:11 schreef Kinga het volgende:
en die kleine witte salontafeltjes zijn ook oerlelijk
Als je goed bent voor een paar honderd miljoen heb je echt geen publiciteit meer nodig hoor......Jan des Bouvrie is een begrip die in het woordenboek thuishoort......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mediageilheid heet dat, ook bij jan de bouvrie geldt het: alles voor de kijkcijfers en de publiciteit.
... het komt meer in de buurt van een inrichting...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef Vandaag... het volgende:
De kleurstellingen hadden wel een pietsie warmer gekund. Het is er toch al zo klinisch door die plavuizen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Palma heeft weer het hoogste woord.
met al die lichtbakken doet het me vooral denken aan een hele grote operatiekamerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... het komt meer in de buurt van een inrichting...
Maar dit is off-white, hè. Stukken warmer dan gewoon wit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan wit... dat maakt een woning zo saai en kil.
De camera-opstelling klopt dan toch ook niet helemaal meer. Plus Jaap zal ook niet blijd zijn met die kuipstoeltjes.quote:
Jaap past net met één bil op zo´n stoeltjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
De camera-opstelling klopt dan toch ook niet helemaal meer. Plus Jaap zal ook niet blijd zijn met die kuipstoeltjes.
Functionaliteit stond blijkbaar niet op nr.1...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
Die stoelen kunnen echt niet voor TV...
Als je een beetje reet hebt puilt dat er overheen
Zie je die stoeltjes ook wankelen als er iemand op gaat zitten?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef avonne het volgende:
Die stoelen kunnen echt niet voor TV...
Als je een beetje reet hebt puilt dat er overheen
Ja en straks ook meteen een COS vol metquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Ik merk dat iedereen overloopt van enthousiasme omtrent het nieuwe interieur.![]()
Er komt ook zo'n goedkoop geluid uit als iemand even een stukje opschuift/naar achter schuift in z'n stoeltje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je die stoeltjes ook wankelen als er iemand op gaat zitten?![]()
Ik krijg een cafetariagevoel bij de eethoek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef Ecila111 het volgende:
Jammer, ik vond die verlichting met al die kralendingetjes zo leuk.
Ja, Natasja heeft voor joker staan schilderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef Ecila111 het volgende:
Ik zie dat de schouw in de keuken weer wit is gelakt over het rood heen.
't Loopt elkaar lekker in de weg denk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:32 schreef mootie het volgende:
Wat zijn ze trouwens superdruk bezig binnen, met zn 10-en om de tafel zitten en buurten.
ik zat eerder aan de witte muren te denken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
ik denk dat het meubilair meer terrorproof is![]()
Om maar niet te spreken vanJaap, die altijd met zn vette kluifjes tegen de muur geleund staat.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zat eerder aan de witte muren te denken.
Er is zoveel voedsel gegooid de laatste 7 maanden
wijn, taart, eieren
Sneu.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, Natasja heeft voor joker staan schilderen.![]()
Nou... ze was wel mooi in de buurt van haar Tonquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, Natasja heeft voor joker staan schilderen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |