quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef milk-shake het volgende:
is er al iets bekend over dat Melissa er vandaag inkomt???? staat ook ergens......
ja dat niveau kan best nog iets lagerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:51 schreef milk-shake het volgende:
is er al iets bekend over dat Melissa er vandaag inkomt???? staat ook ergens......
... die zwervers liggen in een tentje...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef FSR het volgende:
Waar zijn stasia en bwian ??
Brian ligt mischien Natasia wel vol te pompen, nu er geen camera's bij zijn ......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef FSR het volgende:
Waar zijn stasia en bwian ??
Zou hij haar ook anaal nemen.... ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian ligt mischien Natasia wel vol te pompen, nu er geen camera's bij zijn ......![]()
Valt mee......paar dozen uitpakken met accesoires, neerzetten en vanmiddag komt Monique de Bouvrie waarschijnlijk de finishing touch geven......zij gaat over de spulletjes vaak....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Het schiet al lekker op.......NOT.
[afbeelding]
... en ze had nog wat over...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel ingevet vanmorgen...dus wie weet .....![]()
werd amandel anaal genomen dan???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze heeft zich wel ingevet vanmorgen...dus wie weet .....![]()
Daar krijgen ze wel een vette housewarming Party voor terug, let maar op .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
wel sneu eigenlijk, dat ze buiten moeten zitten
ja zoooo zieligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:01 schreef Kinga het volgende:
wel sneu eigenlijk, dat ze buiten moeten zitten
nee, hij heeft het niet gedaan. uiteraard hopen de brian-haters, en dat zijn er uiteraard velen, dat hij het heeft gedaan en wordt ook sterk geinsinueerdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:46 schreef koemleit het volgende:
Een vraagje, heeft Brain de eieren aan Jaap gegeven of niet? gister bij het incident?
nou zal zo maar de zon gaan schijnen (hier nu wel ..alkmaar)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef Kinga het volgende:
Huub weer met die fucking zonnebril.
snap eigenlijk nog steeds niet wat sommige meiden in hem zien, het is een doodgewone knul met gladde praatjes, dat wel maar daar prik je toch zo doorheen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef Kinga het volgende:
Huub weer met die fucking zonnebril.
echt niet ...die kreeg de volle laag omdat ie geknipoogd zou hebben toen het paard los liep....dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij heeft het niet gedaan. uiteraard hopen de brian-haters, en dat zijn er uiteraard velen, dat hij het heeft gedaan en wordt ook sterk geinsinueerd
ik denk als huub in deze situatie had gezeten dat het direct van tafel werd geveegd, en door iedereen werd ontkend
als je die witte bedoeldquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:
die eettafel is spuuglelijk
Hij liep anders wel naar Jaap toe, gaf hem iets, begon sneaky te lachen en wist wel degelijk dat Jaap eieren in zijn hand had......(de rest moet het ook gezien hebben trouwens)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, hij heeft het niet gedaan. uiteraard hopen de brian-haters, en dat zijn er uiteraard velen, dat hij het heeft gedaan en wordt ook sterk geinsinueerd
ik denk als huub in deze situatie had gezeten dat het direct van tafel werd geveegd, en door iedereen werd ontkend
door brain gistermiddag........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee joh.....Jaap's pikkie is daarvoor te ontoereikend.....![]()
wel gezellig altijd zo'n ronde tafelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef Kinga het volgende:
die eettafel is spuuglelijk
Huubfans blijven aardig eerlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mediageilheid heet dat, ook bij jan de bouvrie geldt het: alles voor de kijkcijfers en de publiciteit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:07 schreef Polonium-120 het volgende:
... zelfs jan dB helpt mee... en dat op zijn leeftijd...
Ik dacht dat het een hele grote ronde tafel zou zijn. Ik vind het 3 keer niks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:08 schreef SIRA het volgende:
[..]
wel gezellig altijd zo'n ronde tafel
maar lelijk is ie wel
Wat zei ik ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Valt mee......paar dozen uitpakken met accesoires, neerzetten en vanmiddag komt Monique de Bouvrie waarschijnlijk de finishing touch geven......zij gaat over de spulletjes vaak....![]()
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hele grote ronde tafel zou zijn. Ik vind het 3 keer niks.
zo'n man kan vlgs jou niet gewoon met hart en ziel bezig zijn met zijn werkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
mediageilheid heet dat, ook bij jan de bouvrie geldt het: alles voor de kijkcijfers en de publiciteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |