quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:24 schreef BrandX het volgende:
And the games go on!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Stinkt hier
De hond van m'n ouders logeert 'n weekend en die heeft last van 'n "kapotte uitlaat"Tering zeg, wat 'n lucht
Ghighighi.... onwijs veul sterkte dan!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Stinkt hier
De hond van m'n ouders logeert 'n weekend en die heeft last van 'n "kapotte uitlaat"Tering zeg, wat 'n lucht
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zou me eigenlijk jarig moeten voelen......maar helaas is het niet het geval....
![]()
![]()
...en dat door één persoon die voor de komende jaren mijn verjaardag verpest heeft...
![]()
Laat je niet zo kisten, zeg.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zou me eigenlijk jarig moeten voelen......maar helaas is het niet het geval....
![]()
![]()
...en dat door één persoon die voor de komende jaren mijn verjaardag verpest heeft...
![]()
Wat Auticia zegt.quote:
Waarom open je er geen topic over?quote:Op zondag 13 mei 2007 03:01 schreef tulpje6 het volgende:
Beetje bruisbal. Zit nu letterlijk heen en weer te bewegen van rusteloosheid.
Ik mis(te) mezelf heel erg, ik ben een heel erg leeg persoon geworden de laatste jaren. De laatste 10 jaren, in stapjes gaat het achteruit, maar het word steeds erger. Ik was laatst weer es 'the neverending story' aan het kijken, en wat daarin gebeurt is eik ook wat er met mij gebeurt, maar dan net wat anders. Mijn ogen gaan steeds verder achteruit, ik mis steeds meer stukken beeld, en samen met het steeds meer missen van stukken beeld en andere vage oogklachten, gaat ook mijn innerlijk leven achteruit. Steeds meer opgeslokt door 'het niks'.
En nu (vanavond) zoek ik naar ingangen om mezelf weer een beetje terug te vinden.
Dat gaat me vast nooit lukken, maar ik merk dat nu, vnvnd, er weer een heel klein beetje gebruis binnensijpelt whoehoei. Ik kon zowaar weer een beetje denken als ik een paar jaar terug zou hebben gedaan, er vallen me metaforische gedachten in. Kreeg zowaar weer zin om te schrijven, te spuien. Merk zowaar weer dat mn gedachten gaan vliegen. Dat er ineens beelden in me opdoemen.
Ik voel me zo'n zombie, maar op dit moment als ik aan dit gevoel vasthoudt wat ik nu heb is het even zo lekker. Ik heb zin om gewoon keihard WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA te roepen. Ik heb zin om enorm te gaan lopen spuien en schrijven en en en denken en voelen en associeren. Kortom: gewoon zo zijn zoals andere mensen zijn. Totaal mens kunnen zijn en gewoon weer echt intens kunnen leven. Niet beperkt door wat dan ook. Weer onbegrensd kunnen denken, zonder storende randgedachten die je denken omheinen en intomen, weer kunnen lachen zonder dat het lachen eerst langs littekens moet, zodat het nooit meer een echt pure lach is, kunnen huilen wanneer ik wil huilen en dan ook langer dan maar heel even, weer intens kunnen genieten van het zien. Dat wat ik zie me weer beroert en mn innerlijk leven tot leven brengt. Me inspireert, tot fantasie brengt....godverdomme het is zo oneerlijk...waarom nou mn ogen..
Dat alles niet zo eendimensionaal meer is. je kent dat wel: soms kom je je huis binnen en ziet het er totaal anders uit dan toen je vanmorgen weg was gegaan, omdat je net iets anders kijkt. Dat kan ik dus gewoon niet meer, alles ziet er gewoon altijd hetzelfde uit, nooit meer een andere sfeer. Nooit meer die vervreemding of verwondering. Ik kan nog maar op 1 manier kijken (ik kan ook niet meer normaal accomoderen :-/) en dat is gewoon heel oppervlakkig.
Ik wil kunnen genieten van lichamelijk contact met mn lief, zonder me de hele tijd geprikkeld en geirriteerd te voelen en maar weinig te voelen daar. Zonder ergens in mn hoofd te zitten. Zonder die constante ondertoon van stress en angst en zorgen en pijn -omdat ik hem niet eens meer goed zie-. Ik wil het gewoon echt voelen stromen, genieten van het moment. Niet alleen met intimiteit trouwens maar in het algemeen. Gewoon in het nu kunnen leven.
Ik wil weer gewoon op een bus kunnen wachten. In plaats van zeer geagiteerd enz te worden als ik ineens onverhoopt moet wachten omdat ik dan geconfronteerd wordt met mn angst en met mezelf, die altijd wil doorgaan naar het volgende zonder stil te hoeven staan.
enz enz enz enz (kan nog een hele hoop meer dingen aanhalen, ook wel zin in maar moe :-p)
Ik denk niet dat iemand zich kan voorstellen hoe een zombie ik ben. Hoe koud, leeg, onverschillig en verbitterd iemand kan zijn. Ik zou in de bloei van mijn leven moeten zitten, maar ik ben een bloem (en ja haha ik heet ironisch genoeg tulpje) die in de knop zit, gevangen, en nooit meer tot bloei zal komen.
Totaal geblokkeerd en gestagneerd.
Ik word leger en leger naarmate mijn gezondheid achteruit gaat. En ik loop ook nog es meer en meer vast in mn eigen web, ben zo enorm koppig en in staat mezelf zo totaal te stagneren. Wat ik dus ook al het grootste deel van mn leven doe.
Ha zo het is er ff uit. Nou mn gebruis is alweer afgezwakt hoor. Beetje moeiig, en ik tril een beetje. En echt behaaglijk warm is het hier ook niet. Beetje verkleumd. Nouuuww :-( t mag niet afzwakken. Ik wil juist verder blijven denken. Bleh ik begin weer terug te zakken in de leegte en de gedachte aan morgen maakt me ook weer niet echt blij, en de gedachte aan mn beperkingen doemen weer op. En dat het nooit wat zal worden.
En een stukje wrok. Maar dat schiet niet op, het zet zich vast, wat heb ik daaraan. Bleh das alleen maar zelfdestructie. Of ik moet het ff echt ergens op richten ofzo maarja.
Nah ga maar es slapen ofzo. al wil ik dat aan de ene kant niet, want morgen word ik weer leeg en depressief wakker. En weer in volle glorie -haha- geconfronteerd met mn beperkingen.
maarjaaaaaaa Tis een heel verhaal geworden maar t moest er ff uit blijkbaar, zo op dit late uur. Ik heb iig gemerkt dat ik weer heel even kan leven :-) Dat schept toch enige hoop, en hoop doet levenBleh.
en morgen word ik wakker en lees dit en denk argh![]()
sorry moest ergens ff spuien![]()
same herequote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:06 schreef Little_Angel het volgende:
Alsof ik heel erg in de put zit.
Ik kom er niet meer uit denk ik.
Ik heb nu ook hetzelfde, ook ruzie met een vriendin van mij.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
same heredaarbij ook nog eens ruzie met mn vriendin (best heftig :S) en morgen een hele belangrijke dag waar ik totaal geen zin in heb..
verder wel oke
be happy with what you have, don't regret wat you've lost...quote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef RealZeus het volgende:
Het is toch wel ernstig dat ik liever werk dan dat ik weekend heb. Al is het alleen maar omdat ik me in het weekend pijnlijk bewust word van het feit dat ik steeds minder vrienden heb.
(en die bruiloft van vrijdag hakte er ook aardig in.)
![]()
laten zien!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
moe maar voldaan.......en zoooooo blij met mijn tattoo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idem hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
genegeerd, verveeld, moe, misselijk, hoofdpijn.
Zeg dat nog maar eens 100 keer tegen jezelf, dan kom je er helemáál nooit meer uitquote:
ik heb het boek laatst gekocht maar nog niet gelezen, inderdaad n ideetje voor real zeus want hij zit echt in n negatieve spiraal (hoe gaat t met je therapie bezoeken?)quote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
never heard about THE SECRET....![]()
????
Mensen die kwijnen in zelfmedelijkdenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik heb het boek laatst gekocht maar nog niet gelezen, inderdaad n ideetje voor real zeus want hij zit echt in n negatieve spiraal (hoe gaat t met je therapie bezoeken?)
http://www.thesecretstory.com/Watch_The_Secret_Movie_Free.html
precies wat ik bedoel....quote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik heb het boek laatst gekocht maar nog niet gelezen, inderdaad n ideetje voor real zeus want hij zit echt in n negatieve spiraal (hoe gaat t met je therapie bezoeken?)
http://www.thesecretstory.com/Watch_The_Secret_Movie_Free.html
Die zitten niet op mijn sportschool oude wijven...kerels wel jaquote:Op zondag 13 mei 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ten eerst zwelg ik niet elke dag in zelfmedelijden. Ten tweede:mijn gebit kan niet gebleekt want ik grossier in de vullingen , ik ga naar een fatsoenlijke kapper.
En dat eeuwige gelul over die sportschool dat je daar mensen leert kennen: oude wijven en kerels ja.
Altijd dat standaard gelul.Het zit hem niet alleen in uiterlijk.En de dingen waar het wel in zit zie ik niet zo snel veranderen. Dat ik geen vriendin heb is kut maar dat is nog altijd beter dan geen vrienden en dat laatste begint er een beetje op te lijken doordat al dat volk van mij leeftijd zich zonodig moet voortplanten.
Ja, het zit het laatste jaar tegen, maar blijkbaar mag je je hier alleen melden als je je goed voelt.
Vrouwen.![]()
En nu ben ik zo brak als maar zijn kan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef fratsman het volgende:
Ik heb weekend, 2 feestjes in het vooruitzicht, afgelopen week gehoord dat ik een contract onbepaalde tijd krijg, en mijn vriendin kan ook blijven op d'r werk dus ondergetekende gaat binnenkort een huis kopen!!!![]()
![]()
Ik stuiter nog net niet...
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
eigenlijk zwaar kut...![]()
...ruzie met één van je dierbare is altijd kut, maar als het één van kinderen is....
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent ook wel 'n echte vrouw hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:11 schreef Miam het volgende:
straks winkelen. goed dus.
Gefeliciteerd!quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Jij bent ook wel 'n echte vrouw he
OT: moe, maar gelukkig 'n halve dag echt werken en dan hier thuis puin ruimen. Vanavond flink klussen, op zich wel zin inVandaag trouwens alweer 2 jaar samen met m'n schatje, wat vliegt de tijd
![]()
O jeee... James Cunt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:22 schreef kanna het volgende:
Het ging goed totdat James Blunt op de radio was
ik ben benieuwd naar je verhalen vanavondquote:
Wat is dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Q. het volgende:
Hmm, ik besef me net iets en daar word ik niet vrolijk van.
hier ook, alles gaat sexyquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:02 schreef Logician het volgende:
verliefd houniet?
quote:
Kut voor je.. ik heb weekend over 45 minutenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Houniet het volgende:
moe, geen zin om te werken straks [afbeelding]
Mag blijven, zoals verwacht. Als ik het over een half jaar nog steeds leuk vind, krijg ik een vast contractquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:44 schreef Qunak het volgende:
Beetje nerveus. Zit aan het einde van mijn proeftijd en heb morgen beoordelingsgesprek. Na ja, geen enkele klacht gehad, dus zit wel snor denk ik.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef birdydontfly het volgende:
ik wou dat jij mij net zo erg miste als ik jou
Heej dat komt ook wel mooi overeen hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef Gremen het volgende:
Zoiets: goed, rustig, verdrietig, kwaad, prima, missend, ongerust, jalours, gekwetst, boos, bang, onverschillig, moe, opgelucht, sterk, blij.
Ach, zolang het positieve gevoel maar de overhand heeft![]()
![]()
quote:
ookquote:
van politie.nlquote:De politie gaat na of iedereen deze normen naleeft. Kent u diegene die geluidsoverlast veroorzaakt? Ga dan even langs en probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet, bel dan de politie. Als de overlast veroorzaakt wordt door een horecagelegenheid of door groepen jongeren bij u in de buurt, kunt u het best onmiddellijk contact opnemen met de politie.
Ach dat heb ik al vaker gedaan en dat helpt dus niet. Ze leren hier niets af omdat het ze gewoon geen kut kan schelen. En nu gaan ik en m'n oordopjes slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef Burdie het volgende:
Twist. Bel de politie. Nu. Ik meen het.
Mogelijk om ook je buren te laten bellen? Meerdere klachten, en zij zijn hun geluidsinstallatie kwijt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ach dat heb ik al vaker gedaan en dat helpt dus niet. Ze leren hier niets af omdat het ze gewoon geen kut kan schelen. En nu gaan ik en m'n oordopjes slapen.
Wat Nosh zegt, of huisgenoten ook laten bellen. Mja succes meis en hopelijk slaap je toch nog watquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ach dat heb ik al vaker gedaan en dat helpt dus niet. Ze leren hier niets af omdat het ze gewoon geen kut kan schelen. En nu gaan ik en m'n oordopjes slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |