be happy with what you have, don't regret wat you've lost...quote:Op zondag 13 mei 2007 14:00 schreef RealZeus het volgende:
Het is toch wel ernstig dat ik liever werk dan dat ik weekend heb. Al is het alleen maar omdat ik me in het weekend pijnlijk bewust word van het feit dat ik steeds minder vrienden heb.
(en die bruiloft van vrijdag hakte er ook aardig in.)
![]()
laten zien!quote:Op zondag 13 mei 2007 10:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
moe maar voldaan.......en zoooooo blij met mijn tattoo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idem hier.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
genegeerd, verveeld, moe, misselijk, hoofdpijn.
Zeg dat nog maar eens 100 keer tegen jezelf, dan kom je er helemáál nooit meer uitquote:
ik heb het boek laatst gekocht maar nog niet gelezen, inderdaad n ideetje voor real zeus want hij zit echt in n negatieve spiraal (hoe gaat t met je therapie bezoeken?)quote:Op zondag 13 mei 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
never heard about THE SECRET....![]()
????
Mensen die kwijnen in zelfmedelijkdenquote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik heb het boek laatst gekocht maar nog niet gelezen, inderdaad n ideetje voor real zeus want hij zit echt in n negatieve spiraal (hoe gaat t met je therapie bezoeken?)
http://www.thesecretstory.com/Watch_The_Secret_Movie_Free.html
precies wat ik bedoel....quote:Op zondag 13 mei 2007 20:31 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ik heb het boek laatst gekocht maar nog niet gelezen, inderdaad n ideetje voor real zeus want hij zit echt in n negatieve spiraal (hoe gaat t met je therapie bezoeken?)
http://www.thesecretstory.com/Watch_The_Secret_Movie_Free.html
Die zitten niet op mijn sportschool oude wijven...kerels wel jaquote:Op zondag 13 mei 2007 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ten eerst zwelg ik niet elke dag in zelfmedelijden. Ten tweede:mijn gebit kan niet gebleekt want ik grossier in de vullingen , ik ga naar een fatsoenlijke kapper.
En dat eeuwige gelul over die sportschool dat je daar mensen leert kennen: oude wijven en kerels ja.
Altijd dat standaard gelul.Het zit hem niet alleen in uiterlijk.En de dingen waar het wel in zit zie ik niet zo snel veranderen. Dat ik geen vriendin heb is kut maar dat is nog altijd beter dan geen vrienden en dat laatste begint er een beetje op te lijken doordat al dat volk van mij leeftijd zich zonodig moet voortplanten.
Ja, het zit het laatste jaar tegen, maar blijkbaar mag je je hier alleen melden als je je goed voelt.
Vrouwen.![]()
En nu ben ik zo brak als maar zijn kan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:57 schreef fratsman het volgende:
Ik heb weekend, 2 feestjes in het vooruitzicht, afgelopen week gehoord dat ik een contract onbepaalde tijd krijg, en mijn vriendin kan ook blijven op d'r werk dus ondergetekende gaat binnenkort een huis kopen!!!![]()
![]()
Ik stuiter nog net niet...
quote:Op zondag 13 mei 2007 21:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
eigenlijk zwaar kut...![]()
...ruzie met één van je dierbare is altijd kut, maar als het één van kinderen is....
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |