Heej dat komt ook wel mooi overeen hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef Gremen het volgende:
Zoiets: goed, rustig, verdrietig, kwaad, prima, missend, ongerust, jalours, gekwetst, boos, bang, onverschillig, moe, opgelucht, sterk, blij.
Ach, zolang het positieve gevoel maar de overhand heeft![]()
![]()
quote:
ookquote:
van politie.nlquote:De politie gaat na of iedereen deze normen naleeft. Kent u diegene die geluidsoverlast veroorzaakt? Ga dan even langs en probeer samen een oplossing te vinden. Lukt dit niet, bel dan de politie. Als de overlast veroorzaakt wordt door een horecagelegenheid of door groepen jongeren bij u in de buurt, kunt u het best onmiddellijk contact opnemen met de politie.
Ach dat heb ik al vaker gedaan en dat helpt dus niet. Ze leren hier niets af omdat het ze gewoon geen kut kan schelen. En nu gaan ik en m'n oordopjes slapen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef Burdie het volgende:
Twist. Bel de politie. Nu. Ik meen het.
Mogelijk om ook je buren te laten bellen? Meerdere klachten, en zij zijn hun geluidsinstallatie kwijt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ach dat heb ik al vaker gedaan en dat helpt dus niet. Ze leren hier niets af omdat het ze gewoon geen kut kan schelen. En nu gaan ik en m'n oordopjes slapen.
Wat Nosh zegt, of huisgenoten ook laten bellen. Mja succes meis en hopelijk slaap je toch nog watquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ach dat heb ik al vaker gedaan en dat helpt dus niet. Ze leren hier niets af omdat het ze gewoon geen kut kan schelen. En nu gaan ik en m'n oordopjes slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |