Op de valreep:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:01 schreef OA het volgende:
JJ, je slaap 166 over....o|O
Oh en een hele goedemorgen zonnige morgen natuurlijk voor beide dames!!!!*O*
Koffie?c_/
Ik zag het, al veranderd Kuukquote:
Ook op de valreep:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:01 schreef Kuukske het volgende:
Alle 3 de dames OA}:|
Dank OAquote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:03 schreef Djep het volgende:
Jaaa, vanmiddag ga ik weg....alleen wat een kutweer. Dat wordt veel koffie leuten!
Wat een toeval!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:06 schreef OA het volgende:
Hey ik ga ook naar Zuid Limland...![]()
Vandaag ben ik dus echt afwezig. Bruiloft enzo!!Wel kloteweer voor je trouwerij zeg...
![]()
Even voor de duidelijkheid: ik ben dus niet degene die trouwt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:08 schreef Djep het volgende:
[..]
Wat een toeval!!!
Ik ben sowieso tegen trouwen. Misschien dat dat dit kutweer ook verklaart.
Maar als er dan toch getrouwd moet worden, dan moet je er ook maar een feessie van maken.
Nee, nee, jij bent de gast!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:10 schreef OA het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ben dus niet degene die trouwt...![]()
Ik heb ook niet zoveel met trouwen... Na de trouwerij op het stadhuis, zal er best wel een feestje losbarsten!![]()
Juist!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, nee, jij bent de gast!
Trouwens een van de leukste rollen die er zijn op een trouwerij...Tanken maar!
jaja...ikweets....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:01 schreef OA het volgende:
JJ, je slaap 166 over....![]()
Oh en een hele goedemorgen zonnige morgen natuurlijk voor beide alle drie de dames!!!!![]()
Koffie?![]()
klote weer op de dag van je bruiloft schijnt geluk te brengen OA...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:06 schreef OA het volgende:
Hey ik ga ook naar Zuid Limland...![]()
Vandaag ben ik dus echt afwezig. Bruiloft enzo!!Wel kloteweer voor je trouwerij zeg...
![]()
Ik heb nog geen reaktie terug...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:16 schreef OA het volgende:
[..]
Juist!!![]()
Was je moeder blij met de groeten...
ik zit nog steeds gewoon op mijjn stoel, ik ga een s wat doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En weer op werk gearriveerd.
Daar ben ik al een half uur. Moet nog tot 17:00 uur.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. En weer op werk gearriveerd.
Ja, maak jezelf eens nuttigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:31 schreef Djep het volgende:
ik zit nog steeds gewoon op mijjn stoel, ik ga een s wat doen.
Ik hoef maar tot 4 uurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:32 schreef Armoedzaaier het volgende:
Daar ben ik al een half uur. Moet nog tot 17:00 uur.
Maar de eerste stapel papierwerk is al professioneel verwijderd![]()
Werkze nog, zometeen moet fok hie ruit, dan komt de baas me een uurtje of wat vergezellen![]()
goedemorgen lieve schatje....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:24 schreef Armoedzaaier het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag nog een dagje werken, en dan genieten van mijn weekendrust![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik kreeg net telefoon van dr: ze had het gezien en ze was er blij mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:16 schreef OA het volgende:
[..]
Juist!!![]()
Was je moeder blij met de groeten...
dit is meer een zwaaitopicquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:46 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik moet gaan werken.... de baas is gearriveerd![]()
![]()
![]()
![]()
Doedoei schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen JJquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Frutseltje....![]()
![]()
![]()
![]()
ik had je toch al een goedemorgen gewenst....![]()
wat een excuusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:46 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik moet gaan werken.... de baas is gearriveerd![]()
![]()
![]()
![]()
Doedoei schatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook!quote:
doe je beterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Mijn baas is vrij op vrijdag
Goeiemorgen iedereen![]()
![]()
Doe je ook niet slechtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
Ik zit hier alleen vandaag, dus ik ga het er van nemen
Ik heb trouwens jou ijskoffie niet gevonden in de Xenos.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
Muziekje op, voeten op het buroquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
Nah, ik houd mijn buro schoon. Muziek (radio 3, still got the blues) aan en wat kutten op een laptopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:09 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Muziekje op, voeten op het buro![]()
![]()
owh, nou ja.. zolang het maar te drinken is, toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb trouwens jou ijskoffie niet gevonden in de Xenos.
Wel een andere instant (nog niet geprobeerd:
[afbeelding]
dat klinkt dan weer sneuquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit een halve dag alleen.
Hoezo? Ik vind dat wel prima hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:12 schreef indahnesia.com het volgende:
dat klinkt dan weer sneu
ik lag dus ook in een deuk toen ik het hoorde vanochtend....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
Oh, en eurosongfestivaluitslag
Waarom doen we nog mee vraag ik me elk jaar af? Kost geld, moeite en zendtijd. Voor wat vriendjespolitiek in die pauperige oostbloklanden
Ik las het op pagina 120 van teletekst, 1/3 pagina nog misbruikt voor dit geneuzel. En dan hoor je daarna op de radio een verontwaardigde Edsilia "we hebben het keigoed gedaan". WHEHEHEHEquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik lag dus ook in een deuk toen ik het hoorde vanochtend....![]()
![]()
![]()
Je gaat dus fokkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
Inmiddels gearriveerd op kantoor!![]()
voor diegenen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst hier, vanmorgen
Mijn leidinggevende werkt thuis vandaag, en ik heb besloten hier aan mijn studie te gaan werken![]()
wie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie is trouwens die armoedzaaier met de 2ehands UI?![]()
werk opgezegd....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
Mijn leidinggevende werkt thuis vandaag, en ik heb besloten hier aan mijn studie te gaan werken![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
kloonquote:
hey Brandquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
werk opgezegd.......volgende baan ik aankomst....
![]()
![]()
![]()
Live is gooooood!!!quote:
ik ben vandaag abonnee geworden van de krantquote:
jij hebt het vrijdagmiddaggevoel dus alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben vandaag abonnee geworden van de krant.. en ik heb nog wat andere huishoudelijke taken gedaan. NU is mijn middag begonnen en ga ik lekker internetten
Nespresso apparaat gevraagd?quote:
wat leukquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JAJAJAAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij?quote:misschien word ik wel volwassen...![]()
jazekersquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
jij hebt het vrijdagmiddaggevoel dus al
ik WIL niet eens volwassen worden....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
wat leuk
ik nog laaaaaaaaaang niet
[..]
jij?
nooit
ik ook nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik WIL niet eens volwassen worden....![]()
![]()
![]()
das alweer 4 1/2 maand geleden joh!quote:je bent net jarig geweest...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |