Voor de liefhebbers: West Germainiaquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef AgLarrr het volgende:
Trouwens, hij heeft nog een slot open. Ik stel voor dat nog iemand hem aanvalt? Op die manier kan ie niet eens terugslaan morgen
Woeiii, wat een filantropiequote:
post dan ook gelijk de link van zijn land en heb je het geprobeerd uit te praten. Heeft hij uberhaupt geraegeerdquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef Honingdrop het volgende:
OK...dus ik bij het roze team. Biedt zo'n land mij dus trade aan plus 100,000 dollartjes erbij. Ik denk: gaan met die banaan. Krijg ik dus een pm van mijn alliantie (jullie) dat jullie willen dat ik oranje wordt. Ik denk, mij best...maar die knakker waar ik net mee handel en die mij 100k heeft gegeven gaat dat gegarandeerd niet leuk vinden en dan wil die mij vast aanvallen...
![]()
Nu sta ik nog in peace mode, dus nu kan hij niks..maar straks...
wat denken jullie. gaat die boos worden?
Wat is jou land?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:43 schreef Honingdrop het volgende:
OK...dus ik bij het roze team. Biedt zo'n land mij dus trade aan plus 100,000 dollartjes erbij. Ik denk: gaan met die banaan. Krijg ik dus een pm van mijn alliantie (jullie) dat jullie willen dat ik oranje wordt. Ik denk, mij best...maar die knakker waar ik net mee handel en die mij 100k heeft gegeven gaat dat gegarandeerd niet leuk vinden en dan wil die mij vast aanvallen...
![]()
Nu sta ik nog in peace mode, dus nu kan hij niks..maar straks...
wat denken jullie. gaat die boos worden?
Lijkt mij ook niet slim om je kleur te veranderen. Je brengt niet alleen jezelf maar ook de clan in gevaar lolquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Honingdrop het volgende:
dit ben ik:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132437
dit is het land waar ik nu mee trade: http://www.cybernations.n(...)y.asp?Nation_ID=6115
oorlog lijkt me geen slim plan, en nee ik heb nog niks naar hem gestuurd...ik blijf dus inderdaad voorlopig op roze.
En die 100k heb ik volledig aan technologie uitgegeven. Nee, dat was misschien niet het slimste plan ooit, maar whatever. (vanochtend was mn population happiness 26 en nu iets van 16 ofzo..)
Ik zou het lekker op roze houden idd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:57 schreef Honingdrop het volgende:
dit ben ik:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=132437
dit is het land waar ik nu mee trade: http://www.cybernations.n(...)y.asp?Nation_ID=6115
oorlog lijkt me geen slim plan, en nee ik heb nog niks naar hem gestuurd...ik blijf dus inderdaad voorlopig op roze.
En die 100k heb ik volledig aan technologie uitgegeven. Nee, dat was misschien niet het slimste plan ooit, maar whatever. (vanochtend was mn population happiness 26 en nu iets van 16 ofzo..)
Je joint de FOK-clan voor deeltje 20 (over 3 dagen) mag ik hopenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef Document1 het volgende:
Deeltje 7 alweer!
ja, als die mensen met wie ik wil handelen nou eens een keertje snel antwoorden...quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef Shawn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet slim om je kleur te veranderen. Je brengt niet alleen jezelf maar ook de clan in gevaar lol
Zodra de FOK-clan sterker is gaan we het er nog over hebben
En als ik jou was zou ik maar al je Trade-slots vullen, je hebt er 4, dan verdien je ook meer.
Je moet ze geen trade offer sturen maar een P.M (en het liefst naar 100 andere landen)quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Honingdrop het volgende:
[..]
ja, als die mensen met wie ik wil handelen nou eens een keertje snel antwoorden...![]()
Waar kun je je precieze happiness zien dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:38 schreef JAM het volgende:
Happiness van 18.80 hier. 'Your population is in love with you.', en dat met 28% belasting en 365 doden in de afgelopen zes dagen.,
.
je moet dat witte bij mij selecteren naast die smilie dan zie je hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Waar kun je je precieze happiness zien dan?
welkom registreer je op ons clanforumquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik mag nog geen landen aanvallen..
http://www.cybernations.n(...)sp?Nation_ID=126295, daar zou ik het wel van moeten winnen..
Ah ja bedankt, mijn happiness is 13,60.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Sargon het volgende:
[..]
je moet dat witte bij mij selecteren naast die smilie dan zie je het
heel vaag eigenlijk
Waarom je taxrate op 20%? Je kunt waarschijnlijk veel meer verdienen als het op 28 staatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:29 schreef Originele_Naam het volgende:
waarom is julliue happiness zo laag, mijne is 22 met een taxrate van 20%
waarschijnlijk kan ik er veel meer uit halen als ik meer land koop en de taxrate verlaag maar ik vind het prima zo
als ik taxrate omhoog gooi naar 28% dan dan gaat me income van 85 naar 72quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom je taxrate op 20%? Je kunt waarschijnlijk veel meer verdienen als het op 28 staat
Inkomsten > Happiness
overigens heb ik momenteel te weinig soldaten om de top aan te pakkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik meld mij ook aan als pauper zijnde
me 2quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik meld mij ook aan als pauper zijnde
kan je ook effe een deel maken dat alleen toegangelijk is voor de raad van 5, vergemakkelijkt namelijk het maken van een beleidsplanquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:16 schreef FJD het volgende:
Ministers hebben moderatorschappen op hun ministerie en de premier ook op de Raad van Vijf.
Ik heb zelf niet alle tijd van de wereld om het geheel op te zetten (ik probeer me ook niet teveel werk op de hals te halen) dus graag het verzoek aan de Ministers om nu ze de mogelijkheden hebben hun Ministerie op poten te zetten. Incl. guides en functieomschrijvingen. Ik heb al een voorbeeld gemaakt op Economische Zaken en ik had er ook eentje van Defensie maar die bleek opeens weer weg
Zo nu een biertje en Dit Was Het Niews
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:50 schreef FJD het volgende:
Raad van Vijf heeft aparte toegangsrechten; alleen de ministers kunnen er in (en de site admin accont).
Nieuwe users zijn bijgewerkt.
Bij deze wederom de oproep aan de verschillende ministeries om hun forum goed op te zetten met allerlei informatie
Ik kan de OP helaas niet wijzigen, ik krijg een MySQL error.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:15 schreef DiviFilius het volgende:
Het zou ook een idee kunnen zijn om de laatste maatregelen en beslissingen op te nemen in de OP ( mocht die nog te editten zijn ) of ergens centraal op het andere forum, vooral handig voor mensen die het topic hier niet iedere dag bijhouden.
Ben ik weer te sterk voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef JAM het volgende:
Ik heb Modderschuit maar even geholpen met USS Enterprise . Laatsgenoemnde heeft nu nog maar 23 soldaten over, dus; grijp je kans.
Ik heb zojuist bij die vent mooi even $2,400 en 0.7 tech gekaapt. 'I love the smell of napalm in the morning'.quote:
Gewoon into anarachyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:
Ik had hem al vrede aangeboden opzich. Maar toch nog een keer aangevallen
.
Ik ging er zelf door in anarchyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewoon into anarachyAanvallers moeten allemaal dood
Hulp nodig? Soldaten ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:01 schreef du_ke het volgende:
Ik ging er zelf door in anarchy. Volgende keer toch wat voorzichtiger opereren.
Neuh heb er zat alleen stuurde ik er teveel op uit om aan te vallen en bleven er te weinig achter in m'n land. Was dom.quote:
Met alle plezierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:04 schreef JAM het volgende:
Zullen we proosten, du_ke, op een klinkende overwinning?
.
Meer dan wat natrappen heb ik ook niet gedaan nee. Ere wie ere toekomt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met alle plezier. Al was m'n echte overwinning op hem gisteren geloof al toen heb ik hem echt aangepakt en de meeste van z'n soldaten over de kling gejaagd.
.
Ik heb Aluminium en wheat, wil wel wine/oil.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik binnen het team heb is nu wine, oil, wheat, cattle, spices en aluminium. Iemand interesse in wine/oil en wat heeft deze persoon zelf te bieden?
ik hoef geen poging meer te doen dusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met alle plezier. Al was m'n echte overwinning op hem gisteren geloof al toen heb ik hem echt aangepakt en de meeste van z'n soldaten over de kling gejaagd.
.
Helaas heb ik die 2 alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik heb Aluminium en wheat, wil wel wine/oil.
Shit, dacht dat ik die ander voor me had, nu heb ik hem de oorlog verklaard. Hopen dat ie m'n peace offer accepteert.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:29 schreef JAM het volgende:
Hoe zit het nu met BoANation, moeten we daarop af? Ik kan wel wat troepen die kant uit sturen hoor.
Nou, als het moet, dan moet het. Houd me op de hoogte. Heb je 'm al aangevallen, ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Shit, dacht dat ik die ander voor me had, nu heb ik hem de oorlog verklaard. Hopen dat ie m'n peace offer accepteert.![]()
Dat er nog vele zullen volgen!!quote:
O, helaas...quote:
bevrijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
BTW. Is er een bepaalde 'beste' strategie om landen, zonder alliantie, te 'bevrijden' met enkel soldaten? Waar moet je op letten?
Nee, heb 'm niet aangevallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, als het moet, dan moet het. Houd me op de hoogte. Heb je 'm al aangevallen, ook?
Hier, nog een paar plaatsenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef K-Billy het volgende:
Wablief? Er werden fondsen uitgedeeld? Hoe verkrijgt men zoiets?
Trouwens, dank je. Heb me aangemeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Sargon het volgende:
bij alliances other kiezen en dan FOK typen
welkom trouwens
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef K-Billy het volgende:
Hmm, Desconistan schiet wel erg snel vooruit... Hij is een paar dagen geleden begonnen en heeft nu al 30.94 infrastructuur en 4.44 technologie. Wat heeft Descendent dat ik niet heb?Cheatcodes soms?
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:25 schreef JAM het volgende:
Heeft hij ook niet meegeprofiteerd van die 1,2 miljoen afgelopen week?
quote:
Je hebt wel lefquote:De inwoners van Desconistan zouden graag enige technologische vooruitgang in hun land zien. Helaas heeft de regering op het moment daar niet de financiele middelen toe; help Desconistan on the way to world domination (met de alliance) en geef het landje een kleine bijdrage... 9,5k per level geloof ik... Very Happy
Dat was bij lange na geen 20k die ik daarvoor kreeg!quote:
Welkom bij de FOK-clan! Als je vragen hebt stel ze hier of hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Frrreek het volgende:
Ik heb mij zojuist geregistreerd, en bij de FOK alliance gevoegd. Nu ga ik me even verdiepen in het spel
Goedgekeurd voor 50k zei hij... politici houden zich ook nooit aan hun woordquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was bij lange na geen 20k die ik daarvoor kreeg!(of hoeveel die eerste aid van Whiz ook was..) Maar t heeft wel geholpen ja...
volgens je aid is het anders 50.000 dollarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was bij lange na geen 20k die ik daarvoor kreeg!(of hoeveel die eerste aid van Whiz ook was..) Maar t heeft wel geholpen ja...
cijfers hierover gevonden:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:18 schreef rood_verzet het volgende:
Grappig gegeven, ook al schaf je enorm veel technologie aan, er wordt nog steeds beweert dat je een 'third world nation' bent. Waarschijnlijk stap je daar pas uit wanneer je genoeg technologie bezit om een atoombom in elkaar te zetten
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=11&view=findpost&p=7064392quote:267+ 'First Rate'
267-265 'Advancing' cutoff (85%)
113-265 'Advancing'
113 'Progressing Moderately' Cutoff (65% lit rate)
88-113 'Progressing Moderately'
88 'Third World' Cutoff (55%)
<88 'Third World'
Zodra ik een AID-slot vrij heb, en zorg jij er ook voor dat je een AID-slot vrij houdtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:02 schreef rood_verzet het volgende:
Hey waar blijft mijn geld nu? Zonder mij was het glorieuse FOK alliantie niet geboren
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Shawn het volgende:
[..]
Zodra ik een AID-slot vrij heb, en zorg jij er ook voor dat je een AID-slot vrij houdt
Eerst aanmelden en/of inloggen op het forumquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik kan dat hele topic niet zien.. "The topic or post you requested does not exist"
Welkomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
Ik wil fok alliance joinen. Mijn land heet pilsmania
Had me al aangemeld en ben ingelogd ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Eerst aanmelden en/of inloggen op het forum
quote:Your nation is too new to declare war at this time. Your soldiers need time to train and your economy needs time to adjust to your new government. You may officially begin declaring war on 5/13/2007.
Als je je misdraagt steun ik je niet, je bent totaal verantwoordelijk voor je eigen oorlog. Dit is ook een advies aan de rest van de FOK!ers: steun geen illegale oorlogen want je sleurt de gehele alliantie in een oorlog die hoogstwaarschijnlijk verloren wordt: onze strength is zeer laag.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Timmehhh het volgende:
Oke ik heb iemand gevonden die minder soldaten heeft dan mij 16 en ik heb er 17 is ook tussen 60/40% ik ga die gek aanvallen. Mocht het mislopen hoop ik dat op jullie hulp kan rekenen:P
Als ik een andere opdracht moet vervullen zeg het maar.
Ik had een andere gast uitgepicked die ook helemaal geen vrienden had en nog zwakker dan mij was. Maar het is nog niet mogelijk. En als de fok alliance dat niet wil doe ik het ook niet. Trade agreement doen btw?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Als je je misdraagt steun ik je niet, je bent totaal verantwoordelijk voor je eigen oorlog. Dit is ook een advies aan de rest van de FOK!ers: steun geen illegale oorlogen want je sleurt de gehele alliantie in een oorlog die hoogstwaarschijnlijk verloren wordt: onze strength is zeer laag.
Nee ik heb alles al wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik had een andere gast uitgepicked die ook helemaal geen vrienden had en nog zwakker dan mij was. Maar het is nog niet mogelijk. En als de fok alliance dat niet wil doe ik het ook niet. Trade agreement doen btw?
Ja, sorry.quote:
Ik moet handmatig toegang verlenen om de topics te zien. Alleen registreren is niet voldoende. Anders kunnen anderen gewoon registreren, snel alles lezen en dan weer oprottenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Whizzkith het volgende:
Eerst aanmelden en/of inloggen op het forum
Kernwapens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:56 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb even snel een tijdelijke uranium trade nodig. Iemand!?!
Zorg meteen voor een forum voor gesloten topicsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
Ik ben weer even aan t kloten met de templates dan weten jullie dat
Raad van Vijf is al dicht voor anderen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:23 schreef Whizzkith het volgende:
Zorg meteen voor een forum voor gesloten topics
Slotjes bedoel ik. Nu slingeren die topics maar een beetje rond in alle foraquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Raad van Vijf is al dicht voor anderen...
Heb je em nog nodig, want dan regelen we dat nu wel weer even.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:56 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb even snel een tijdelijke uranium trade nodig. Iemand!?!
Ja stuur maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:08 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Heb je em nog nodig, want dan regelen we dat nu wel weer even.
Ik trade nu af en toe met Appelvla zodat hij nucleaire wapens kan krijgen en heb daardoor geen trade slots meer. Maar later ben ik best bereid met je te tradenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:09 schreef Timmehhh het volgende:
Ik wil ook effe traden met je divifilius heb een trade gestuurd, jij hebt mijn 2 dingen ook nog niet
quote:
Ja maar dat gaat bij mij dan ook niet gebeuren, als je het niet erg vind, mijn handelsrelaties had ik al voor ik bij de FOK alliantie gingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:17 schreef Whizzkith het volgende:
Er zijn nu nog maar 3 fok-members die nog niet orange als team hebben
Coal en biggen. wel handig als je bonus spul wilt hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:48 schreef Sargon het volgende:
wat heb jij te bieden?
Thanksquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:43 schreef Sargon het volgende:
ik vind het forum echt vet. thx voor alle moeite die je er in steekt
Ja hallo, dat ben ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:41 schreef Shawn het volgende:
UPDATE
39)popolonia six: Onbekend, PM je FOK-nickname aub.
Kon t ook niet latenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef JAM het volgende:
Hij heeft nog vijf soldaten over, dus ik zou zeggen: grijp je kans!
Juist. Dat soort wandebeleid van ál je geld in technology steken, dat moet gewoon keihard afgestraft worden. Door schade en schande wordt men wijs!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Kon t ook niet latenToch mooi 2 tech gekregen
Als ik aangevallen word geef ik gewoon jou de schuld
You have already declared war against 3 other nations. Your forces are spread too thin to declare war at this time.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=112924
deze heeft heel veel cash val hem aan en je krijgt zo 10.000
Hoe zit het eigenlijk met de alliance? Ik neem aan dat je geen support krijgt als je zelf een oorlog begint?!quote:Your nation is too new to declare war at this time. Your soldiers need time to train and your economy needs time to adjust to your new government. You may officially begin declaring war on 5/13/2007.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef JAM het volgende:
Terechtistan is laatst nog binnengevallen door deze vent: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=121238 Kijk zelf maar wat daarvan overgebleven is..
Die heeft een harde les geleerd.quote:Organization IIIX is a peaceful nation. War is not an option.
hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:16 schreef JAM het volgende:
Terechtistan is laatst nog binnengevallen door deze vent: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=121238 Kijk zelf maar wat daarvan overgebleven is..
Die kerel heeft een goed pak slaag gekregen van ons, lijkt mij een goede reclame voor FOK!.quote:This is a nation wich is not active
Kun je me alsjeblieft aiden PLzzzquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:22 schreef Whizzkith het volgende:
Ik weet nog wel dat ik ook nog mensen aanviel voor tech en geld![]()
Nu zit ik met Current Euros Available: $639,144.90 (Surplus) en ik doe er helemaal niks mee![]()
Er zijn nu 12 mensen aangemeld, er kunnen er nog 3 aanmelden..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef JAM het volgende:
Ja, hoe is het met die harbor-cascade?
Nee gewoon gelukquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef Timmehhh het volgende:
@ whizzkith ik weet niet wat dat is, waar kan ik me aanmelden?
Jij hebt trouwens relaxe startresources net zoals trechtistand (die van terechtistand heb ik eigenlijk precies nodig)
Hebben jullie meerdere accounts aangemaakt en toen je een mooie combo van resources had maar gaan spelen ofzo?
Het is TerechT dat ik zulke mooie resources hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:26 schreef Timmehhh het volgende:
@ whizzkith ik weet niet wat dat is, waar kan ik me aanmelden?
Jij hebt trouwens relaxe startresources net zoals trechtistand (die van terechtistand heb ik eigenlijk precies nodig)
Hebben jullie meerdere accounts aangemaakt en toen je een mooie combo van resources had maar gaan spelen ofzo?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:28 schreef Sargon het volgende:
haha ik wil die vent zn gezicht zien als hij opnieuw inlogt en alleen maar de as van zijn eens welvarende land aantreft![]()
![]()
Ja, ik wil wel, maar kan niet bijzonder veel lezen op het forum...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Er zijn nu 12 mensen aangemeld, er kunnen er nog 3 aanmelden..En dan wordt het waarschijnlijk de 14e of 15e dat de 3 miljoen onderweg gaat
Mja, moet je de poster boven je even aanstotenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel, maar kan niet bijzonder veel lezen op het forum...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef FJD het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten wasmaar om een of andere reden kom ik t forum niet op op dit moment
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Sargon het volgende:
Fish-o-rama
wil iemand hem een laatste zetje geven naar volledige vernietiging hij heeft nog 13 soldaten en 68k te plunderen
Ik weet niet wat t is. Ik kan op de FTP, ik kan in de database maar ik kan niet op de website. Ook de normale website werkt niet en ook een ander domein bij dezelfde host werkt niet.quote:
Doe mij dan ook even.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:40 schreef FJD het volgende:
Ik wist dat ik wat vergeten wasmaar om een of andere reden kom ik t forum niet op op dit moment
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Sargon het volgende:
bij alliances other kiezen en dan FOK typen
Ik heb 'm gereduceerd tot één soldaat. Met twee aanvallen meer dan 12.000 ballen binnengehaald.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:43 schreef Sargon het volgende:
Fish-o-rama
wil iemand hem een laatste zetje geven naar volledige vernietiging hij heeft nog 13 soldaten en 68k te plunderen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:32 schreef Diverse_Reality het volgende:
Edit my nation, vierde vak.
Heb het genoteerd, ik zal je bij de volgende update toevoegenquote:
Welkomquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Senkjoe. Ik ben lid: El Crecimiento
Joehoe, de site is weer up. Mag ik ook toegang? Login is, heel verrassend, ExtraWaskracht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet niet wat t is. Ik kan op de FTP, ik kan in de database maar ik kan niet op de website. Ook de normale website werkt niet en ook een ander domein bij dezelfde host werkt niet.
Ik heb voor de zekerheid wel maar even de database gebackupped
Klinkt goed, ik heb helaas geen AID-slotsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Whizzkith het volgende:
Ik moet even snel van zo'n 2000 soldaten af
Kan ze de komende dagen niet weghalen (en er zijn net iets teveel), dus degene die ze even overneemt en dan dismissed krijgt er 50.000 euro bij
Wie wil?
komt u maar!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:05 schreef Whizzkith het volgende:
Ik moet even snel van zo'n 2000 soldaten af
Kan ze de komende dagen niet weghalen (en er zijn net iets teveel), dus degene die ze even overneemt en dan dismissed krijgt er 50.000 euro bij
Wie wil?
Ik zie dat je al 2 aid slots hebt gebruikt en ook bent aangemeld bij de harbor-aid. Dat levert dan wel een probleem opquote:
kak aan problemenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik zie dat je al 2 aid slots hebt gebruikt en ook bent aangemeld bij de harbor-aid. Dat levert dan wel een probleem op
Ligt eraan hoe snel het dan gaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
kak aan problemen, tegen die tijd zijn mijn 2 aid slots alweer vergaan dus het is geen probleem
hmmm, ik denk dat daar wel een mauw aangepast kan worden, stuurt uw sujetten maar door!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:13 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel het dan gaatJe bent pas de 18e weer 'vrij' namelijk. De cascade begint waarschijnlijk op de 15e. Ik zit je in elk geval wel achteraan de lijst, dan moet general Chillaz alias O_N het te geven bedrag bij zich houden totdat er bij hem én jou aid-slots vrijkomen.
Ik heb het verzondenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
hmmm, ik denk dat daar wel een mauw aangepast kan worden, stuurt uw sujetten maar door!
Zo kan general Chillaz nog wat daagjes rente trekken uit mijn te verkrijgen geld en kan ik alvast opzoek naar leuke trades![]()
Ik denk dat ik eerst even op oorlogspad ga met mijn nieuwe kadetten, kijken uit welk hout ze gesneden zijn.quote:
Ik kwam er net achter dat ik ze niet kon dismissen omdat ik vandaag al wat troepen had weggedaanquote:
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=18quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ook alweer de religion cheatsheet te vinden is?
Komt goed uit, ik kan op 16 mei namelijk weer over een AID-slot beschikkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:31 schreef Whizzkith het volgende:
Mijn inkomen is wel wat omlaag gegaan door die nukes
Daarom ga ik die morgen eerst weer omhoog gooien met een School. Het gevolg daarvan is dat het pas de 16e wordt dat de 3 miljoen harbor-aid de deur uit gaat(En de dagen erna nog 1.8 miljoen aan rekeningen betalen
)
Er is ook een topic met alle letterlijke teksten, maar dit voldoet ook wel.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:31 schreef Shawn het volgende:
[..]
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=18
![]()
Nonequote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Er is ook een topic met alle letterlijke teksten, maar dit voldoet ook wel.
Scholars - Increases population income +$3.00. Requires a literacy rate greater than 90%, Lumber, and Lead.quote:
Je moet even wachten tot FJD weer online isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:31 schreef Timmehhh het volgende:
Kan ik ook acces krijgen op het forum? ik wil meedoen aan die aid actie
Niet de moeite waard dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Scholars - Increases population income +$3.00. Requires a literacy rate greater than 90%, Lumber, and Lead.
Literacy Rate: 86.72%quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:36 schreef Shawn het volgende:
[..]
Scholars - Increases population income +$3.00. Requires a literacy rate greater than 90%, Lumber, and Lead.
lolquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:38 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Literacy Rate: 86.72%
DamnKoop ik morgen een Universiteit (+3%), schiet ie net te kort voor de 90%
Post de informatie op het forum (dat werkt nu weer) bv. onder Guides en link vervolgens hier door naar dat topic. Op die manier bouwen we tenminste een centrale bron van informatie op en als we die gang van zaken met z'n allen eventjes vol houden dan hebben we binnen no time een leuke verzameling van kennis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:35 schreef Shawn het volgende:
Politieke online simulatie spellen deel 3, Game on!
Tofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef FJD het volgende:
Done. Sorry dat t wat langer duurde. Timmehh, ExtraWaskracht en Diverse_Reality kunnen nu alles zien
Ik ben nu trouwens bezig met het editen van de profile pages op t forum. Dan kan straks iedereen gewoon z'n resources, strength, FOK! username en land gegevens invullen. Stuk makkelijker
Topquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:41 schreef FJD het volgende:
Done. Sorry dat t wat langer duurde. Timmehh, ExtraWaskracht en Diverse_Reality kunnen nu alles zien
Ik ben nu trouwens bezig met het editen van de profile pages op t forum. Dan kan straks iedereen gewoon z'n resources, strength, FOK! username en land gegevens invullen. Stuk makkelijker
Als de profielen eenmaal goed zouden werken dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn om een stuk informatie onder de avatar te laten komen. Nu staat er bv. Location: <wat je hebt ingevuld> maar dat zou makkelijk verruild moeten kunnen worden door FOK! Name of Country:quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:15 schreef Whizzkith het volgende:
TofEn dan nog via een hack bij elke post
Kijk maar eens rond op het phpBB forum, staat het waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de profielen eenmaal goed zouden werken dan zou het niet zo moeilijk moeten zijn om een stuk informatie onder de avatar te laten komen. Nu staat er bv. Location: <wat je hebt ingevuld> maar dat zou makkelijk verruild moeten kunnen worden door FOK! Name of Country:
In theorie moet dat niet moeilijk zijn maar goed eerst dit maar eens werkend krijgen
Tis meer dat ik er nog niet opgezocht hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:25 schreef Whizzkith het volgende:
Kijk maar eens rond op het phpBB forum, staat het waarschijnlijk wel
Hangt ervan af hoe groot je natie is. De mijne is nog rel klein, ik gooi alles erin. Geld genereert geld immers.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef Terecht het volgende:
Wat is verstandiger:
- altijd wat losgeld overhouden voor evt oorlogen opstandingen enz
- je geld altijd helemaal spenderen
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=17&t=481362quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis meer dat ik er nog niet opgezocht hebBen nu pas bezig met de profielen en daarna wordt dat pas relevant
Als er nog tips of op en aanmerkingen zijn dan hoor ik dat graag. Ik heb nog wel gezocht naar een mod waarbij gesloten topics direct naar beneden gingen maar die kon ik zo snel niet vinden
Whehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:24 schreef FJD het volgende:
Zitten nog paar schoonheidsfoutjes in de profiel dingen. Bv. dat t nog niet opgeslagen wordt
Donequote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef FJD het volgende:
Graag![]()
Die moet doorlinken naar http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/
Global time aanpassen lukt nog niet en ik heb nog geen users in de groepen gemikt. Kijk maar even wat je zelf kunt vogelenquote:Op zondag 13 mei 2007 10:28 schreef Whizzkith het volgende:
- Raad van 5 forum is nog zichtbaar als gast (je kan er niet inkomen)
- Ik zou gewoon groepen maken als ik jou was, veel beter dan iedereen toestemming geven zeker
- Ik ben nog geen admin
- De informatie is nog niet te zien bij de posts e.d.
- Globale forumtijd is nog niet goed
Zal ik doenquote:Op zondag 13 mei 2007 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Global time aanpassen lukt nog niet en ik heb nog geen users in de groepen gemikt. Kijk maar even wat je zelf kunt vogelen
Ik heb nog geen oorlogservaring maar ik denk niet dat ze meetellen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:33 schreef Timmehhh het volgende:
Effe een vraagje, ik wil een land (een oud slachtoffer van fok) gaan aanvallen. Kan ik dan het beste gewoon 100% militairen kopen (in vergelijking met bevolking). 80% zet ik dan in in de oorlog, tellen die dan niet mee in je militairy personel? Anders wordt mijn bevolking namelijk weer zo ongelukkig.
Okquote:Op zondag 13 mei 2007 11:27 schreef FJD het volgende:
Check je PM even daar staan de inloggegevens kun je zelf een Site Admin account aanmaken. Ik heb er nu even geen tijd voor
Ik verander t password over een uurtje of twee wel weer terug naar het oude
Dat kan je niet zienquote:Op zondag 13 mei 2007 11:39 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand nog een goed land die ik kan aanvallen? Waar kun je zien hoeveel tech en $ je eventuele slachtoffer heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |