Nou, als het moet, dan moet het. Houd me op de hoogte. Heb je 'm al aangevallen, ook?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:33 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Shit, dacht dat ik die ander voor me had, nu heb ik hem de oorlog verklaard. Hopen dat ie m'n peace offer accepteert.![]()
Dat er nog vele zullen volgen!!quote:
O, helaas...quote:
bevrijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
BTW. Is er een bepaalde 'beste' strategie om landen, zonder alliantie, te 'bevrijden' met enkel soldaten? Waar moet je op letten?
Nee, heb 'm niet aangevallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, als het moet, dan moet het. Houd me op de hoogte. Heb je 'm al aangevallen, ook?
Hier, nog een paar plaatsenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:35 schreef K-Billy het volgende:
Wablief? Er werden fondsen uitgedeeld? Hoe verkrijgt men zoiets?
Trouwens, dank je. Heb me aangemeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:03 schreef Sargon het volgende:
bij alliances other kiezen en dan FOK typen
welkom trouwens
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef K-Billy het volgende:
Hmm, Desconistan schiet wel erg snel vooruit... Hij is een paar dagen geleden begonnen en heeft nu al 30.94 infrastructuur en 4.44 technologie. Wat heeft Descendent dat ik niet heb?Cheatcodes soms?
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:25 schreef JAM het volgende:
Heeft hij ook niet meegeprofiteerd van die 1,2 miljoen afgelopen week?
quote:
Je hebt wel lefquote:De inwoners van Desconistan zouden graag enige technologische vooruitgang in hun land zien. Helaas heeft de regering op het moment daar niet de financiele middelen toe; help Desconistan on the way to world domination (met de alliance) en geef het landje een kleine bijdrage... 9,5k per level geloof ik... Very Happy
Dat was bij lange na geen 20k die ik daarvoor kreeg!quote:
Welkom bij de FOK-clan! Als je vragen hebt stel ze hier of hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:40 schreef Frrreek het volgende:
Ik heb mij zojuist geregistreerd, en bij de FOK alliance gevoegd. Nu ga ik me even verdiepen in het spel
Goedgekeurd voor 50k zei hij... politici houden zich ook nooit aan hun woordquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was bij lange na geen 20k die ik daarvoor kreeg!(of hoeveel die eerste aid van Whiz ook was..) Maar t heeft wel geholpen ja...
volgens je aid is het anders 50.000 dollarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat was bij lange na geen 20k die ik daarvoor kreeg!(of hoeveel die eerste aid van Whiz ook was..) Maar t heeft wel geholpen ja...
cijfers hierover gevonden:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:18 schreef rood_verzet het volgende:
Grappig gegeven, ook al schaf je enorm veel technologie aan, er wordt nog steeds beweert dat je een 'third world nation' bent. Waarschijnlijk stap je daar pas uit wanneer je genoeg technologie bezit om een atoombom in elkaar te zetten
http://z15.invisionfree.com/Cyber_Nations/index.php?showtopic=11&view=findpost&p=7064392quote:267+ 'First Rate'
267-265 'Advancing' cutoff (85%)
113-265 'Advancing'
113 'Progressing Moderately' Cutoff (65% lit rate)
88-113 'Progressing Moderately'
88 'Third World' Cutoff (55%)
<88 'Third World'
Zodra ik een AID-slot vrij heb, en zorg jij er ook voor dat je een AID-slot vrij houdtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:02 schreef rood_verzet het volgende:
Hey waar blijft mijn geld nu? Zonder mij was het glorieuse FOK alliantie niet geboren
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:39 schreef Shawn het volgende:
[..]
Zodra ik een AID-slot vrij heb, en zorg jij er ook voor dat je een AID-slot vrij houdt
Eerst aanmelden en/of inloggen op het forumquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik kan dat hele topic niet zien.. "The topic or post you requested does not exist"
Welkomquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:02 schreef Timmehhh het volgende:
Ik wil fok alliance joinen. Mijn land heet pilsmania
Had me al aangemeld en ben ingelogd ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Eerst aanmelden en/of inloggen op het forum
quote:Your nation is too new to declare war at this time. Your soldiers need time to train and your economy needs time to adjust to your new government. You may officially begin declaring war on 5/13/2007.
Als je je misdraagt steun ik je niet, je bent totaal verantwoordelijk voor je eigen oorlog. Dit is ook een advies aan de rest van de FOK!ers: steun geen illegale oorlogen want je sleurt de gehele alliantie in een oorlog die hoogstwaarschijnlijk verloren wordt: onze strength is zeer laag.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Timmehhh het volgende:
Oke ik heb iemand gevonden die minder soldaten heeft dan mij 16 en ik heb er 17 is ook tussen 60/40% ik ga die gek aanvallen. Mocht het mislopen hoop ik dat op jullie hulp kan rekenen:P
Als ik een andere opdracht moet vervullen zeg het maar.
Ik had een andere gast uitgepicked die ook helemaal geen vrienden had en nog zwakker dan mij was. Maar het is nog niet mogelijk. En als de fok alliance dat niet wil doe ik het ook niet. Trade agreement doen btw?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Als je je misdraagt steun ik je niet, je bent totaal verantwoordelijk voor je eigen oorlog. Dit is ook een advies aan de rest van de FOK!ers: steun geen illegale oorlogen want je sleurt de gehele alliantie in een oorlog die hoogstwaarschijnlijk verloren wordt: onze strength is zeer laag.
Nee ik heb alles al wat ik nodig hebquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:35 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Ik had een andere gast uitgepicked die ook helemaal geen vrienden had en nog zwakker dan mij was. Maar het is nog niet mogelijk. En als de fok alliance dat niet wil doe ik het ook niet. Trade agreement doen btw?
Ja, sorry.quote:
Ik moet handmatig toegang verlenen om de topics te zien. Alleen registreren is niet voldoende. Anders kunnen anderen gewoon registreren, snel alles lezen en dan weer oprottenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:09 schreef Whizzkith het volgende:
Eerst aanmelden en/of inloggen op het forum
Kernwapens!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:56 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb even snel een tijdelijke uranium trade nodig. Iemand!?!
Zorg meteen voor een forum voor gesloten topicsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
Ik ben weer even aan t kloten met de templates dan weten jullie dat
Raad van Vijf is al dicht voor anderen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:23 schreef Whizzkith het volgende:
Zorg meteen voor een forum voor gesloten topics
Slotjes bedoel ik. Nu slingeren die topics maar een beetje rond in alle foraquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Raad van Vijf is al dicht voor anderen...
Heb je em nog nodig, want dan regelen we dat nu wel weer even.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:56 schreef Whizzkith het volgende:
Ik heb even snel een tijdelijke uranium trade nodig. Iemand!?!
Ja stuur maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:08 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Heb je em nog nodig, want dan regelen we dat nu wel weer even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |